Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(383)
Forma i typ
Książki
(383)
Publikacje naukowe
(222)
Publikacje dydaktyczne
(190)
Publikacje fachowe
(110)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(27)
Publikacje informacyjne
(2)
Dostępność
dostępne
(464)
wypożyczone
(10)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(217)
Filia Dąbrówka
(3)
Filia Posada
(2)
Filia Wójtostwo
(9)
Filia Olchowce
(6)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(237)
Autor
Ehrlich Andrzej
(10)
Łopalewski Piotr
(9)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Piotrowski Włodzimierz
(4)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bukłaha Emil
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dyk Maria
(3)
Griffin Ricky W (1950- )
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Kokoszczyński Ryszard
(3)
Opolski Krzysztof (1948- )
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wyrozębski Paweł
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Albigowski Marek
(2)
Albin Krzysztof
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Bentyn Zbigniew
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Dołowy Anna
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Freeman R. Edward (1951- )
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołębiewski Jan
(2)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Juchniewicz Mateusz
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krynojewski Franciszek R
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Kuraszko Iwona
(2)
Mastenbroek Willem
(2)
Metelski Witalij
(2)
Michalak Joanna M
(2)
Michniewicz Iwona
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Obłój Krzysztof
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Paziewska Aleksandra
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Peć Maria
(2)
Raczkowski Konrad
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rozkwitalska Małgorzata
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Sońta-Drączkowska Ewa
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stewart Dorothy M
(2)
Sudolska Agata
(2)
Szapiro Ewa
(2)
Szapiro Tomasz
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Weremowicz Elżbieta
(2)
Westwood John (1947- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wąsowska Aleksandra
(2)
Śliwa Martyna
(2)
Acker Mike
(1)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamska Maria
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Allen Roger E
(1)
Altmann Hans Christian
(1)
Ambroziak Adam A
(1)
Anderson Allan
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Gary
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Austen Agata
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Banajski Ryszard
(1)
Bank John
(1)
Baran Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(159)
2000 - 2009
(131)
1990 - 1999
(66)
Okres powstania dzieła
2001-
(310)
1901-2000
(73)
1989-2000
(26)
Kraj wydania
Polska
(383)
Język
polski
(383)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(145)
Menedżerowie
(21)
Przedsiębiorcy
(9)
Studenci
(5)
Szkoły policealne
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Doktoranci
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Inżynierowie
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie firm
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Uczniowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Zarządzanie
(114)
Przedsiębiorstwo
(59)
Zarządzanie strategiczne
(38)
Marketing
(31)
Reklama
(28)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(28)
Organizacja
(21)
Kadry
(20)
Zarządzanie finansami
(19)
Turystyka
(17)
Zarządzanie jakością
(17)
Zarządzanie kryzysowe
(16)
Organizacje
(15)
Menedżerowie
(13)
Zarządzanie projektami
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Finanse przedsiębiorstwa
(10)
Komunikacja marketingowa
(10)
Motywacja pracy
(10)
Public relations
(10)
Logistyka gospodarcza
(9)
Promocja handlowa
(9)
Przywództwo
(9)
Banki
(8)
Konsumenci
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Planowanie strategiczne
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Administracja publiczna
(7)
Bezpieczeństwo narodowe
(7)
Etyka biznesu
(7)
Obsługa klienta
(7)
Unia Europejska (UE)
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Globalizacja
(6)
Internet
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Plan marketingowy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Zarządzanie publiczne
(6)
Innowacje
(5)
Innowacje organizacyjne
(5)
Jakość
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Sektor publiczny
(5)
Bezpieczeństwo publiczne
(4)
Biznesplan
(4)
Budżety terenowe
(4)
Decyzje
(4)
Decyzje finansowe
(4)
Dyrektorzy szkół
(4)
Finanse publiczne
(4)
Instytucje kultury
(4)
Inwestycje
(4)
Jakość produktu
(4)
Negocjacje
(4)
Praca zespołowa
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie kulturą
(4)
Zarządzanie oświatą
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Żywność
(4)
Agroturystyka
(3)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(3)
Bezpieczeństwo organizacyjne
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka regionalna
(3)
Jakość usług
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kryzys
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing polityczny
(3)
Mentoring
(3)
Miasta
(3)
Motywacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Poradnictwo
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Psychologia pracy
(3)
Reklama internetowa
(3)
Reklama społeczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pracy
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Szkolnictwo
(3)
Temat: czas
2001-
(67)
1901-2000
(33)
1989-2000
(22)
1801-1900
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(49)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Japonia
(2)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Polska (część południowa)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(204)
Opracowanie
(89)
Poradnik
(39)
Monografia
(18)
Praca zbiorowa
(15)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Słownik tematyczny
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Wzory umów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(8580)
Literaturoznawstwo
(4209)
Edukacja i pedagogika
(2540)
Kultura i sztuka
(2212)
Religia i duchowość
(2162)
Zarządzanie i marketing
(383)
Medycyna i zdrowie
(1833)
Socjologia i społeczeństwo
(1693)
Psychologia
(1370)
Podróże i turystyka
(1139)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1103)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1103)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(939)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(885)
Biologia
(878)
Filozofia i etyka
(837)
Geografia i nauki o Ziemi
(821)
Językoznawstwo
(780)
Etnologia i antropologia kulturowa
(654)
Nauka i badania
(632)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(609)
Architektura i budownictwo
(494)
Inżynieria i technika
(451)
Fizyka i astronomia
(346)
Rolnictwo i leśnictwo
(320)
Ochrona środowiska
(273)
Kultura fizyczna i sport
(264)
Media i komunikacja społeczna
(252)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(234)
Chemia
(190)
Archeologia
(178)
Matematyka
(164)
Praca, kariera, pieniądze
(156)
Kulinaria
(152)
Rozwój osobisty
(113)
Informatyka i technologie informacyjne
(112)
Dom i ogród
(106)
Hobby i czas wolny
(104)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(99)
Styl życia, moda i uroda
(95)
Transport i logistyka
(73)
383 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Pierwszy w Polsce podręcznik poświęcony w całości tematowi zarządzania jakością w sektorze usługowym. Książka zawiera innowacyjne i autorskie rozwiązania oraz objaśnienia i adaptacje najlepszych światowych koncepcji. Autor skupia się m.in. na modelu Kano objaśniającym, w jaki sposób różni się odbiór charakterystyk oferowanych usług. Wskazuje również możliwe zastosowanie zasad Lean w odniesieniu do specyfiki branży. Kluczowym elementem podręcznika jest autorska mapa jakości P/P - metoda umożliwiająca przede wszystkim diagnozę stanu usług w firmie. Sposób prezentacji wiedzy oraz wyczerpujące informacje na temat praktycznego zastosowania opisywanych technik sprawiają, że z książki mogą skorzystać zarówno studenci, jak i menedżerowie usługowi czy konsultanci zajmujący się wdrażaniem usprawnień w przedsiębiorstwach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest poświęcona rachunkowości, budżetowaniu i budżetom społeczności lokalnych, jakimi są gminy - w coraz większym stopniu zasilane z zasobów publicznych, także ze środków Unii Europejskiej. Środki te muszą być odpowiednio wykorzystane, do czego niezbędna jest odpowiednia gospodarka finansowa, wsparta właściwym systemem zarządzania, rachunkowości i budżetowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10091 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-14736 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-15796 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyróżnić swoją markę na rynku, odróżnić ją od konkurencji. Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo Ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe. Autorka Alina Wheeler, rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100, przedsiębiorstw i organizacji non-profit.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-655 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Finanse Publiczne dla Praktyków)
(Beck Info Biznes)
Rachunkowość instytucji kultury to podstawa wszelkiej sprawozdawczości, zatem aby sprawozdania były wiarygodne, muszą spełniać wymogi art. 24 ustawy o rachunkowości, jak również pewne wymogi z ustawy o finansach publicznych. Jak pogodzić te warunki? O tym jest ta książka. W publikacji zawarto wiele wzorów dokumentów, m.in.: Zakładowy Plan Kont, Instrukcja obiegu i kontroli dokumentów, Regulaminy: organizacyjny, korzystania z kart płatniczych, Zarządzenia w sprawie: zatwierdzenia planu działalności; opracowania i aktualizacji planów działalności; procedur kontroli gospodarowania mieniem; zaciągania zobowiązań oraz wydatkowania środków publicznych; zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych przez pracowników. W książce znajdują się również: aktualnie obowiązujące wymagania kwalifikacyjne do zajmowania określonych stanowisk, tabele zaszeregowania stanowisk pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9154 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-1921 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce krok po kroku przystępnie opisano proces przygotowania i opracowania biznesplanu. Autor wyjaśnia podstawowe zasady dotyczące planowania w biznesie pokazuje techniki szybkiego i zręcznego przygotowania planu bez względu na to, czego on ma dotyczyć omawia najefektywniejsze sposoby prezentacji planu przedstawia metody wdrożenia planu i jego realizacji. Książka jest przeznaczona zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych przedsiębiorców i menedżerów oraz studentów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2104 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (948) 874.)
W monografii zaprezentowano rozwiązania teoretyczne i praktyczne, co może przyczynić się do usprawnienia funkcjonowania audytu wewnętrznego i kontroli zarządczej w jednostkach, w których są one obowiązujące. Rozwiązania dotyczą w szczególności: organizacji kontroli zarządczej, pomiaru ryzyka i zarządzania ryzykiem, organizacji audytu wewnętrznego, etyki w realizacji zadań kontrolnych i audytorskich, pomiaru dokonań w zakresie usług publicznych, sporządzania oświadczenia o stanie kontroli zarządczej, bezpieczeństwa informacji jednostek realizujących zadania publiczne. Autorzy mają nadzieję, że czytelnicy zaadaptują część rozwiązań zaprezentowanych w monografii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-12122 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi całościowe i logiczne kompendium pewnego obszaru wiedzy wynikającej z wykonanych działań praktycznych i przeprowadzonych analiz teoretycznych na temat projektów i procesów różnych branż działalności gospodarczej. Może być przydatna dla osób, które zdobywają pierwsze szlify w zarządzaniu projektami, ale również osoby posiadające już pewną wiedzę na ten temat na pewno znajdą wiele ciekawych opisów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie projektem / Marek Wirkus [i inni]. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2014. - 374 strony : ilustracje ; 24 cm.
(ZiP Zarządzanie i Inżynieria Produkcji)
Podręcznik obejmuje wiedzę o tym, jak skutecznie realizować projekty, aby ich pozytywne rezultaty przełożyć na przyszły sukces organizacji. Zarządzanie projektami we współczesnym świecie nabrało więc szczególnego znaczenia, zwłaszcza w obliczu intensywnego rozwoju społeczno-gospodarczego. Obecnie stanowi ono rozbudowaną i kompletną dziedzinę wiedzy, charakteryzującą się m.in. sprawdzonymi w praktyce metodami oraz efektywnym systemem kształcenia. Bardzo istotna jest także rola menedżerów projektu (osób o szczególnych predyspozycjach osobowościowych), którzy muszą mieć na tyle wysokie kwalifikacje, aby sprawnie zarządzać takimi podstawowymi parametrami projektu, jak: zamierzony wynik, zakres, koszty, zasoby, czas, jakość, ryzyko. Właśnie m.in. Tym zagadnieniom jest poświęcona niniejsza książka.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3401 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej