Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(382)
Forma i typ
Książki
(382)
Publikacje naukowe
(222)
Publikacje dydaktyczne
(190)
Publikacje fachowe
(110)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(26)
Publikacje informacyjne
(2)
Dostępność
dostępne
(460)
wypożyczone
(13)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(217)
Filia Dąbrówka
(3)
Filia Posada
(2)
Filia Wójtostwo
(9)
Filia Olchowce
(6)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(236)
Autor
Ehrlich Andrzej
(10)
Łopalewski Piotr
(9)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Piotrowski Włodzimierz
(4)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bukłaha Emil
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dyk Maria
(3)
Griffin Ricky W (1950- )
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Kokoszczyński Ryszard
(3)
Opolski Krzysztof (1948- )
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wyrozębski Paweł
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Albigowski Marek
(2)
Albin Krzysztof
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Bentyn Zbigniew
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Dołowy Anna
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Freeman R. Edward (1951- )
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołębiewski Jan
(2)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Juchniewicz Mateusz
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krynojewski Franciszek R
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Kuraszko Iwona
(2)
Mastenbroek Willem
(2)
Metelski Witalij
(2)
Michalak Joanna M
(2)
Michniewicz Iwona
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Obłój Krzysztof
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Paziewska Aleksandra
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Peć Maria
(2)
Raczkowski Konrad
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rozkwitalska Małgorzata
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Sońta-Drączkowska Ewa
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stewart Dorothy M
(2)
Sudolska Agata
(2)
Szapiro Ewa
(2)
Szapiro Tomasz
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Weremowicz Elżbieta
(2)
Westwood John (1947- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wąsowska Aleksandra
(2)
Śliwa Martyna
(2)
Acker Mike
(1)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamska Maria
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Allen Roger E
(1)
Altmann Hans Christian
(1)
Ambroziak Adam A
(1)
Anderson Allan
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Gary
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Austen Agata
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Banajski Ryszard
(1)
Bank John
(1)
Baran Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(159)
2000 - 2009
(130)
1990 - 1999
(66)
Okres powstania dzieła
2001-
(309)
1901-2000
(73)
1989-2000
(26)
Kraj wydania
Polska
(382)
Język
polski
(382)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(145)
Menedżerowie
(21)
Przedsiębiorcy
(9)
Studenci
(5)
Szkoły policealne
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Doktoranci
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Inżynierowie
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie firm
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Uczniowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Zarządzanie
(114)
Przedsiębiorstwo
(59)
Zarządzanie strategiczne
(38)
Marketing
(31)
Reklama
(28)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(28)
Organizacja
(21)
Kadry
(20)
Zarządzanie finansami
(19)
Turystyka
(17)
Zarządzanie jakością
(17)
Zarządzanie kryzysowe
(16)
Organizacje
(15)
Menedżerowie
(13)
Zarządzanie projektami
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Finanse przedsiębiorstwa
(10)
Komunikacja marketingowa
(10)
Motywacja pracy
(10)
Public relations
(10)
Logistyka gospodarcza
(9)
Promocja handlowa
(9)
Przywództwo
(9)
Banki
(8)
Konsumenci
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Planowanie strategiczne
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Administracja publiczna
(7)
Bezpieczeństwo narodowe
(7)
Etyka biznesu
(7)
Obsługa klienta
(7)
Unia Europejska (UE)
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Globalizacja
(6)
Internet
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Plan marketingowy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Zarządzanie publiczne
(6)
Innowacje
(5)
Innowacje organizacyjne
(5)
Jakość
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Sektor publiczny
(5)
Bezpieczeństwo publiczne
(4)
Biznesplan
(4)
Budżety terenowe
(4)
Decyzje
(4)
Decyzje finansowe
(4)
Dyrektorzy szkół
(4)
Finanse publiczne
(4)
Instytucje kultury
(4)
Inwestycje
(4)
Jakość produktu
(4)
Negocjacje
(4)
Praca zespołowa
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie kulturą
(4)
Zarządzanie oświatą
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Żywność
(4)
Agroturystyka
(3)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(3)
Bezpieczeństwo organizacyjne
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka regionalna
(3)
Jakość usług
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kryzys
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing polityczny
(3)
Mentoring
(3)
Miasta
(3)
Motywacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Psychologia pracy
(3)
Reklama internetowa
(3)
Reklama społeczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pracy
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Szkolnictwo
(3)
Służba zdrowia
(3)
Temat: czas
2001-
(67)
1901-2000
(33)
1989-2000
(22)
1801-1900
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(49)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Japonia
(2)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Polska (część południowa)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(204)
Opracowanie
(87)
Poradnik
(39)
Monografia
(18)
Praca zbiorowa
(15)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Słownik tematyczny
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Wzory umów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(8553)
Literaturoznawstwo
(4177)
Edukacja i pedagogika
(2522)
Kultura i sztuka
(2200)
Religia i duchowość
(2150)
Zarządzanie i marketing
(382)
Medycyna i zdrowie
(1817)
Socjologia i społeczeństwo
(1684)
Psychologia
(1357)
Podróże i turystyka
(1137)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1101)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1092)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(909)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(879)
Biologia
(876)
Filozofia i etyka
(832)
Geografia i nauki o Ziemi
(818)
Językoznawstwo
(771)
Etnologia i antropologia kulturowa
(654)
Nauka i badania
(632)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(545)
Architektura i budownictwo
(492)
Inżynieria i technika
(443)
Fizyka i astronomia
(340)
Rolnictwo i leśnictwo
(320)
Ochrona środowiska
(273)
Kultura fizyczna i sport
(262)
Media i komunikacja społeczna
(250)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(231)
Chemia
(187)
Archeologia
(177)
Matematyka
(164)
Praca, kariera, pieniądze
(155)
Kulinaria
(151)
Informatyka i technologie informacyjne
(112)
Rozwój osobisty
(110)
Dom i ogród
(106)
Hobby i czas wolny
(103)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(99)
Styl życia, moda i uroda
(95)
Transport i logistyka
(72)
382 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Jeśli pocisz się na samą myśl o spotkaniu na Zoomie, a ulgę przynosi Ci dopiero wyłączenie kamery, Mike Acker przychodzi Ci z pomocą! Ten trener do spraw komunikacji i mówca z dwudziestoletnim doświadczeniem napisał książkę dla wszystkich pracowników zmęczonych wideokonferencjami, a także szefów chcących poprawić jakość prowadzonych meetingów i przenieść swoje umiejętności interpersonalne w przestrzeń internetową, w której często ekran monitora stanowi przeszkodę. W niniejszej publikacji zamiast „lać wodę”, Autor daje konkretne rady, w jaki sposób pokonać tę barierę, a nawet wykorzystać ją jako swój atut w pracy zdalnej. Niezależnie, czy tego chcemy, świat zmienia się na naszych oczach i musimy się dostosować do zachodzących zmian. Mike Acker bez wątpienia jest idealnym przewodnikiem po nowej rzeczywistości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18912 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 311 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17778 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest przeznaczona zarówno dla studentów kierunków zarządzania, inżynierii zarządzania i administracji, jak i praktyków - menedżerów odpowiedzialnych za kreowanie rozwoju organizacji komercyjnych, publicznych i społecznych, a także przedstawicieli władz lokalnych, generujących swymi działaniami rozwój partnerstwa publiczno-prywatnego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3348 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podjęty w monografii problem labilności zaangażowania pracowników oraz słabnącej więzi z organizacją narasta w warunkach zmienności i niepewności. Prowadzi to do licznych odejść z miejsca pracy i strat organizacyjnych w obszarze kapitału ludzkiego. Autorzy monografii podjęli próbę rozwiązania problemu retencji pracowników przy zastosowaniu podejścia sytuacyjnego w zarządzaniu zaangażowaniem pracowników. Podmiotem badań i analiz uczynili grupę zawodową policji, która ze względu na istotny społecznie charakter realizowanych zadań jest szczególnie narażona na skutki braku stabilności zatrudnienia. W badaniach zrealizowanych na licznej grupie funkcjonariuszy policji przy wykorzystaniu m.in. hierarchicznego modelowania liniowego wykazano istnienie pozytywnego związku pomiędzy przywództwem sytuacyjnym menedżerów a stymulacją zaangażowania pracowników. Uzyskane wyniki otwierają przestrzeń do szerszego eksplorowania badawczego. Monografia jest adresowana zwłaszcza do kadry menedżerskiej różnych jednostek organizacyjnych policji, która niejednokrotnie stoi przed trudnymi decyzjami zmierzającymi do poprawy więzi pracowników z organizacją, by w ten sposób ograniczyć liczne odejścia z pracy. Książka może zainteresować także osoby poszukujące wiedzy opartej na analizach dotyczących uwarunkowań determinujących zaangażowanie w organizację czy zwiększania zaangażowania pracowników w warunkach zmienności i niepewności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18973 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Autorzy książki - na podstawie własnych badań - przedstawiają diagnozę działalności PR w samorządach terytorialnych, a następnie wskazują, jak należy ją realizować, jakie funkcje i zadania powinna spełniać oraz jakie narzędzia i instrumenty komunikowania się można w tym celu wykorzystywać. [opis wg okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa, Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 254, [2] strony, [16] stron tablic : ilustracje, nuty ; 24 cm.
Cz. I. Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw : 1. Reklama jako element marketingu ; 2. Reklama - perspektywa "człowieka z ulicy" ; 3. Komunikacja - formuła klasyczna ; 4. Reklama jako forma komunikacji; 5. Komunikat reklamowy ; 6. Obraz produktu ; 7. Perswazja ; 8. Kampania reklamowa - aspekt komunikacyjny ; 9. Podsumowanie Cz. II. Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego : 1. Obraz ; 2. Tekst ; 3. Slogan i związki obrazu z tekstem ; 4. Kampania reklamowa - krótka synteza ; 5. Dwanaście kampanii reklamowych (m.in. Idea, Mobil 1, Seat, Nationale Nederlanden, Polar, Frugo, OFE Kredyt Bank, Renault Scenic, Żywiec) ; 6. Reklama o reklamie ; 7. Wybrane problemy badań reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16080 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [2] s. : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-15610 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowej Myśli)
W Której Bardzo Ważny Miś i jego przyjaciele poznają pewną Bardzo Ważną Dziedzinę Autor jest współwłaścicielem firmy konsultingowej. Doświadczenie w zakresie zarządzania zdobywał m.in. w Procter & GambIe. Obecnie mieszka w stanie Washington i podtrzymuje sięgającą dzieciństwa przyjaźń z pewnym Bardzo Ważnym Misiem i jego przyjaciółmi. Wykorzystując postaci i zdarzenia z jednej z najpopularniejszych książek w literaturze światowej, zapoznaje czytelnika z podstawowymi zasadami zarządzania. Jeżeli chcesz zostać doskonałym menedżerem (albo inaczej - jeśli chcesz się dobrać do miodu), idź razem z Kubusiem Puchatkiem. - Zarządzanie. To takie długie słowo - zastanawiał się Puchatek. - Jedno z tych trudnych słów, których używa Sowa. Czy może ono oznaczać coś tak dobrego jak... mniam... miód?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-14753 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest wszechstronnym spojrzeniem na najistotniejsze problemy przywództwa, które zestawione z kluczowymi teoriami etyki pozwalają zrozumieć aspekty relacji między przywódcą a jego zwolennikami. Przywództwo jako proces społeczny dotyczy życia człowieka w różnych wymiarach, relacji z innymi, jest aktywnym procesem tworzenia rzeczywistości zawierającym fundamentalne pytania: Dlaczego? Jak? Po co? W systemie demokratycznym zwolennicy są jednocześnie rządzącymi i rządzonymi, na każdym indywidualnie spoczywa obowiązek kształtowania rzeczywistości i przyszłości, a także odpowiadania sobie na pytania: Kim jestem? Dlaczego tutaj jestem? Czy chcę tutaj być?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3777 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16502 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej