Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Fotografie
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(56)
wypożyczone
(8)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(32)
Filia Wójtostwo
(3)
Filia Olchowce
(3)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(26)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Almeida Fabrice d' (1963- )
(1)
Baran Leszek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bussey Cathy
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Dyba Adam
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hołota Marcin
(1)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969-)
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Malinowska Ewa (filolog)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nocoń Jolanta
(1)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(1)
Nowacki Robert (1979- )
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Oberc Franciszek (1947- )
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Polczyk Romuald
(1)
Pomieciński Adam (1975- )
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Soin Maciej (1961- )
(1)
Spychalska Marta
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Szuwalski Dariusz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wheeler Alina
(1)
White Gordon E
(1)
White Roderick
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żydek-Bednarczuk Urszula (1952-2022)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura polska
(2334)
Kobieta
(1875)
II wojna światowa (1939-1945)
(1725)
Rodzina
(977)
Miłość
(968)
Reklama
(-)
Przyjaźń
(916)
Pisarze polscy
(914)
Historia
(734)
Dzieci
(626)
Władcy
(611)
Zabójstwo
(582)
Tajemnica
(533)
Zwierzęta
(526)
Żydzi
(512)
Język polski
(492)
Polacy
(468)
Literatura
(463)
Życie codzienne
(459)
Relacje międzyludzkie
(433)
Polacy za granicą
(411)
Nastolatki
(407)
Małżeństwo
(404)
Wojsko
(400)
Rodzeństwo
(397)
Kościół katolicki
(379)
Śledztwo i dochodzenie
(378)
Policjanci
(375)
Język polski (przedmiot szkolny)
(362)
Literatura dziecięca polska
(356)
Podróże
(346)
Święci i błogosławieni
(337)
Magia
(335)
Poeci polscy
(335)
Duchowieństwo katolickie
(322)
Dziewczęta
(320)
Katolicyzm
(308)
Szlachta
(307)
Boże Narodzenie
(302)
Chrześcijaństwo
(301)
Sekrety rodzinne
(300)
Osoby zaginione
(298)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(280)
Filozofia
(275)
Etnografia
(269)
Matki i córki
(269)
Psy
(268)
Źródła historyczne
(266)
PRL
(264)
Obyczaje i zwyczaje
(263)
Ludzie a zwierzęta
(262)
Polityka
(260)
Dziennikarze
(259)
Malarze polscy
(251)
Okupacja niemiecka Polski (1939-1945)
(251)
Sztuka
(250)
Trudne sytuacje życiowe
(249)
Uczucia
(242)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(239)
Politycy
(236)
Armia Krajowa (AK)
(233)
Kultura
(229)
Uczniowie
(222)
Malarstwo polskie
(221)
Psychologia
(221)
Arystokracja
(218)
N (książki dla najmłodszych)
(215)
Holokaust
(212)
Pisarze
(205)
Wychowanie w rodzinie
(205)
Chłopcy
(204)
Poszukiwania zaginionych
(204)
Historia kultury
(200)
Wybory życiowe
(195)
Tematy i motywy
(193)
Dojrzewanie
(192)
Historia literatury
(191)
Uprowadzenie
(191)
Powieść młodzieżowa polska
(190)
Unia Europejska (UE)
(190)
Lekarze
(189)
Młodzież
(188)
Psychologia dziecka
(188)
Wsie
(188)
I wojna światowa (1914-1918)
(186)
Chłopi
(185)
Ruch oporu
(183)
Geografia
(177)
B (baśnie, legendy, mity)
(173)
Seryjni zabójcy
(171)
Wychowanie
(170)
Polityka międzynarodowa
(169)
Mniejszości narodowe
(168)
Ojcowie i córki
(167)
Szkolnictwo
(167)
Więźniowie obozów
(167)
Prywatni detektywi
(163)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(161)
Papieże
(160)
Dziadkowie i wnuki
(157)
Literatura francuska
(157)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Podkarpacie Północne
(1)
Sanok (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(15)
Podręcznik
(9)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Blog
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Felieton
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Listy
(1)
Plakat
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Psychologia
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Językoznawstwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka została poświęcona dwóm aktualnym problemom nauk o mediach i komunikowaniu: mediatyzacji i komunikowaniu politycznemu. Zagadnienia te połączono w jedną całość. Nie ulega wątpliwości, że tak właśnie jest. Komunikowanie polityczne jako centralny mechanizm wymiany informacji pomiędzy aktorami politycznymi (indywidualnymi i zbiorowymi) a obywatelami odbywa się głównie przez media masowe, które są w tym procesie aktywne, tzn. same nie tylko odzwierciedlają politykę, ale tworzą jej obraz, który przekazują do opinii publicznej będącej właściwą przestrzenią komunikowania politycznego [...]. Zebrane szkice analizują różne aspekty funkcjonowania zarówno mediów tradycyjnych (telewizja, radio, prasa), jak i nowych mediów internetowych (np. Twitter).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-12039 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa, Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 254, [2] strony, [16] stron tablic : ilustracje, nuty ; 24 cm.
Cz. I. Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw : 1. Reklama jako element marketingu ; 2. Reklama - perspektywa "człowieka z ulicy" ; 3. Komunikacja - formuła klasyczna ; 4. Reklama jako forma komunikacji; 5. Komunikat reklamowy ; 6. Obraz produktu ; 7. Perswazja ; 8. Kampania reklamowa - aspekt komunikacyjny ; 9. Podsumowanie Cz. II. Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego : 1. Obraz ; 2. Tekst ; 3. Slogan i związki obrazu z tekstem ; 4. Kampania reklamowa - krótka synteza ; 5. Dwanaście kampanii reklamowych (m.in. Idea, Mobil 1, Seat, Nationale Nederlanden, Polar, Frugo, OFE Kredyt Bank, Renault Scenic, Żywiec) ; 6. Reklama o reklamie ; 7. Wybrane problemy badań reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16080 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [2] s. : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama wczoraj i dziś / redakcja naukowa Anetta Barska. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 187 stron : ilustracje ; 23 cm.
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8460 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieci i dorośli zmieniają się pod wpływem wielu czynników,wzorców i narzędzi komunikacji. Warto obserwować te fascynujące procesy w kontekście świata wartości, który ujawnia się w treściach medialnych. W niniejszej książce przyglądamy się wielu społecznym zjawiskom i fenomenom zachodzącym w kulturze konsumpcji oraz świecie mediów. Autorzy i autorki tekstów dokonują wnikliwych analiz relacji między dziećmi i dorosłymi, juniorami i seniorami, badają procesy infantylizacji, a także estetyki dzieciństwa. Pokazują medialnych bohaterów świata dzieci i młodzieży, ich kłopoty i dylematy, które są też problemami młodych ludzi. Omawiają kulturowe zjawiska, analizując reklamy, telewizyjne programy rozrywkowe dla dzieci, grupy fanowskie, bajki, filmy, seriale, kanały YouTube, wirtualne dzienniki szkolne. Małgorzata Bogunia-Borowska jest doświadczoną badaczką kultury współczesnej, w której media i konsumpcja stanowią tematy fundamentalne. Należy do najlepszych badaczy problematyki telewizji, wzorów konsumpcji. Kontynuacja badań relacji dzieci-media, tym razem z uwzględnieniem nowych mediów, wydaje się jak najbardziej wskazana i ważna. W książce krzyżują się różnorodne i wielowymiarowe spojrzenia badaczy, łączących podejścia teoretyczne z praktyką badawczą. Wielką zaletą niniejszej publikacji jest aktualność analizowanych zjawisk. To bardzo wartościowa pozycja na liście lektur obowiązkowych nie tylko dla studentów i badaczy z obszaru nauk społecznych, ale także zdecydowanie szerszego kręgu czytelników: rodziców, wychowawców czy wszystkich świadomych konsumentów mediów. [Prof. Małgorzata Molęda-Zdziech]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7538 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6184 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama - co może, a czego nie może 2. Ogólne determinanty skuteczności reklamy 3. Procesy poznawcze 4. Nastrój i emocje 5. Człowiek w reklamie 6. Zachowania komunikacyjne 7. Reklama polityczna i społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17611 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Polsce wpływem społecznym zajmuje się sporo osób. Niektóre upodobały sobie studiowanie literatury na ten temat oraz pisanie na tej podstawie prac przeglądowych i teoretycznych. Inne, a takich jest więcej, prowadzą badania. Część z nich obserwuje tricki i taktyki stosowane przez najbardziej efektywnych praktyków wpływu społecznego, część bada te procesy poprzez symulacje komputerowe lub eksperymenty naturalne, są i tacy, którzy upodobali sobie badania laboratoryjne albo kwestionariuszowe. Niektórych z nas interesuje głównie kwestia przywództwa, innych lobbing, jeszcze innych mobbing. Część osób koncentruje się natomiast na językowych niuansach wpływu społecznego, technikach wpływu społecznego, reklamie czy sugestybilności. Podczas jednego ze spotkań badaczy wpływu - konferencji "Wokół wpływu społecznego" - narodziła się idea stworzenia spójnej treściowo i ciekawej merytorycznie zbiorowej monografii. Czytelnik trzyma ją właśnie w ręce. Książka składa się z czterech części. Pierwsza opisuje metody wywierania wpływu społecznego. Druga skupia się na analizach dezinformacji i zniekształceń pamięci dokonywanych z perspektywy wpływu społecznego. Kolejna, trzecia część, wiąże się z miejscem wywierania wpływu. Ostatnia dotyczy reklamy, która wydaje się dziś kwintesencją wpływu społecznego. [z okł.].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-1765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : PWE, 2010. - 271 s. ; 24 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wydanie 2., stan prawny na 1 września 2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [1] strony ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsze wydanie tej książki w Polsce ukazało się pod tytułem "Ukryta moc reklamy". Ksiażka podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać i często naprawdę działa u nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one "mówią" do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów sposób komunikowania się, pytanie o kształt, jaki współczesne media przyjmują. Odpowiedzią na nie jest analiza właściwego mediom na początku XXI wieku sposobu uporządkowania myśli, obrazów i słów, a także łączonego z nimi wartościowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3072 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / autorzy Karolina Janiszewska [i in.]. - Warszawa, Bielsko Biała : Wydawnictwa Szkolne PWN, 2009. - 359 stron : ilustracje ; 25 cm.
(ParkEdukacja)
I. DZIEJE REKLAMY: Reklama na świecie ; Reklama w Polsce. II. TEORIA REKLAMY: Język reklamy ; Podstawy psychologii reklamy ; Retoryka reklamy. III. REKLAMA W PRAKTYCE: Agencje reklamowe i domy mediowe ; Badania marketingowe ; Strategia reklamowa ; Planowanie mediów ; Badanie skuteczności reklamy. IV. PRAWO REKLAMY.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18349 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej