Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Fotografie
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(57)
wypożyczone
(7)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(32)
Filia Wójtostwo
(3)
Filia Olchowce
(3)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(26)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Almeida Fabrice d' (1963- )
(1)
Baran Leszek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bussey Cathy
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Dyba Adam
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hołota Marcin
(1)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969-)
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Malinowska Ewa (filolog)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nocoń Jolanta
(1)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(1)
Nowacki Robert (1979- )
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Oberc Franciszek (1947- )
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Polczyk Romuald
(1)
Pomieciński Adam (1975- )
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Soin Maciej (1961- )
(1)
Spychalska Marta
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Szuwalski Dariusz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wheeler Alina
(1)
White Gordon E
(1)
White Roderick
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żydek-Bednarczuk Urszula (1952-2022)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura polska
(2343)
Kobieta
(1880)
II wojna światowa (1939-1945)
(1732)
Rodzina
(984)
Miłość
(972)
Reklama
(-)
Przyjaźń
(926)
Pisarze polscy
(913)
Historia
(733)
Dzieci
(626)
Władcy
(611)
Zabójstwo
(584)
Tajemnica
(534)
Zwierzęta
(533)
Żydzi
(516)
Język polski
(494)
Polacy
(483)
Literatura
(466)
Życie codzienne
(460)
Relacje międzyludzkie
(433)
Nastolatki
(407)
Małżeństwo
(405)
Polacy za granicą
(405)
Wojsko
(400)
Rodzeństwo
(399)
Kościół katolicki
(382)
Śledztwo i dochodzenie
(380)
Policjanci
(379)
Język polski (przedmiot szkolny)
(363)
Podróże
(348)
Literatura dziecięca polska
(341)
Święci i błogosławieni
(338)
Magia
(335)
Poeci polscy
(335)
Duchowieństwo katolickie
(324)
Dziewczęta
(320)
Katolicyzm
(308)
Szlachta
(307)
Boże Narodzenie
(303)
Chrześcijaństwo
(301)
Sekrety rodzinne
(301)
Osoby zaginione
(299)
Psy
(290)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(280)
Filozofia
(275)
Ludzie a zwierzęta
(273)
Matki i córki
(272)
Etnografia
(269)
PRL
(266)
Źródła historyczne
(266)
Obyczaje i zwyczaje
(263)
Polityka
(260)
Dziennikarze
(259)
Okupacja niemiecka Polski (1939-1945)
(252)
Malarze polscy
(251)
Trudne sytuacje życiowe
(251)
Sztuka
(250)
Uczucia
(242)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(239)
Politycy
(236)
Armia Krajowa (AK)
(233)
Kultura
(229)
Uczniowie
(222)
Malarstwo polskie
(221)
Psychologia
(220)
Arystokracja
(218)
Holokaust
(213)
Pisarze
(206)
Poszukiwania zaginionych
(206)
Wychowanie w rodzinie
(206)
Chłopcy
(204)
Wsie
(204)
N (książki dla najmłodszych)
(202)
Historia kultury
(200)
Wybory życiowe
(197)
Tematy i motywy
(194)
Dojrzewanie
(192)
Uprowadzenie
(192)
Historia literatury
(191)
Lekarze
(190)
Powieść młodzieżowa polska
(190)
Unia Europejska (UE)
(190)
Młodzież
(188)
Psychologia dziecka
(188)
I wojna światowa (1914-1918)
(186)
Chłopi
(185)
Ruch oporu
(183)
Geografia
(177)
Seryjni zabójcy
(171)
B (baśnie, legendy, mity)
(170)
Ojcowie i córki
(170)
Wychowanie
(170)
Polityka międzynarodowa
(169)
Mniejszości narodowe
(168)
Szkolnictwo
(167)
Więźniowie obozów
(167)
Prywatni detektywi
(163)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(161)
Papieże
(160)
Dziadkowie i wnuki
(158)
Literatura francuska
(157)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Podkarpacie Północne
(1)
Sanok (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(15)
Podręcznik
(9)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Blog
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Felieton
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Listy
(1)
Plakat
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Psychologia
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Językoznawstwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : PWE, 2002. - 200 s. : rysunki ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / red. Kazimierz Sedlak)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-14746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4914 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To pierwsza w językoznawstwie polskim synteza stylistyczna obejmująca tak szerokie spektrum odmian stylowych współczesnej polszczyzny. Wśród opisanych stylów znalazły się zarówno style "stare" (potoczny, artystyczny, naukowy, popularnonaukowy, dydaktyczny, urzędowy, religijny), jak i "nowe" (medialny, elektroniczny, radiowy, telewizyjny, reklamowy, komunikacji politycznej), niektóre o statusie jeszcze nie do końca oczywistym, wątpliwym i dyskusyjnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 247, [1] s. : ilustracje ; 24 cm.
Forma i typ
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
Autor podjął ambitny trud opisania i zanalizowania procesu zarządzania mediami w ujęciu systemowym. Jego książka ma charakter pionierski na gruncie polskim, gdzie ten obszar funkcjonowania mediów jest stosunkowo słabo penetrowany, choć prof. Nierenberg należy do grona badaczy, których prace wyznaczają standard w tej dziedzinie. Książkę uznaję za niezwykle wartościową i potrzebną, należącą do najlepszych opublikowanych w ostatnich kilku latach pozycji medioznawczych i politologicznych. Przyjęte przez Autora konstrukcja i metodologia pozwoliły mu na zrealizowanie w pełni zamierzeń badawczych. Zamysł dokonania systematyzacji problematyki, opisu i analizy kwestii zarządzania mediami - z własną `wartością dodaną` - w pełni się powiódł. Podkreślić też wypada jasność wywodu, świetny język, a także trud włożony w przedstawienie wielodyscyplinarnej literatury i analizę zgromadzonego materiału empirycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
A ja żem jej powiedziała... / Katarzyna Nosowska. - Warszawa : Wielka Litera, copyright 2018. - 203, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
Wydawało się, że nic już nas nie zaskoczy w internecie. I wtedy pojawiła się ona. Śmieszna gęba, która mówi mądrze o życiu. Prosto, zwięźle, szczerze i bez owijania w bawełnę. Ze zrozumieniem, bez pouczania. Mówi o show-biznesie, celebrytach, współczesnych snobizmach, fobiach i modach. Tylko kilka zdań, a jest w tym ciepło, doświadczenie i życiowa mądrość. Nosowska jest szczerą, dojrzałą i oryginalną obserwatorką rzeczywistości. Mimo sławy i spektakularnej kariery pozostała skromna. I ma to, czego brakuje teraz wszystkim - dystans do samej siebie. Ani przez chwilę nikogo nie udaje. Z perspektywy dojrzałej kobiety mówi o konsekwencjach tłumienia swojego głosu wewnętrznego, konieczności polerowania intuicji złotą łyżeczką i potyczkach z wewnętrznym krytykiem, zwanym przez nią „puczystą”. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2006. - 272 s. : ilustracje ; 23 cm.
(E Edukacja)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75/76 San. (1 egz.)
Czytelnia - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. R 76 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin SA, 2015. - 300 stron : ilustracje ; 23 cm.
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów. Wykreowanie skutecznego pod względem komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum czynników natury pragmalingwistycznej, co implikuje potrzebę kompleksowej analizy przekazów reklamowych pod kątem ich językowej warstwy oddziaływania na odbiorcę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3960 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej