Znak towarowy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia - do wypożyczania
(3)
Autor
Chrościcki Leon
(1)
Gradowski Michał (1932-2014)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Penciak Bolesław
(1)
Wheeler Alina
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(2)
2001-
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Literatura polska
(2340)
Kobieta
(1875)
II wojna światowa (1939-1945)
(1725)
Rodzina
(978)
Miłość
(968)
Znak towarowy
(-)
Przyjaźń
(923)
Pisarze polscy
(913)
Historia
(734)
Dzieci
(626)
Władcy
(611)
Zabójstwo
(582)
Tajemnica
(533)
Zwierzęta
(528)
Żydzi
(512)
Język polski
(493)
Polacy
(468)
Literatura
(464)
Życie codzienne
(459)
Relacje międzyludzkie
(433)
Polacy za granicą
(411)
Nastolatki
(407)
Małżeństwo
(404)
Wojsko
(400)
Rodzeństwo
(397)
Kościół katolicki
(381)
Śledztwo i dochodzenie
(378)
Policjanci
(375)
Język polski (przedmiot szkolny)
(363)
Podróże
(346)
Literatura dziecięca polska
(344)
Święci i błogosławieni
(337)
Magia
(335)
Poeci polscy
(335)
Duchowieństwo katolickie
(322)
Dziewczęta
(320)
Katolicyzm
(308)
Szlachta
(307)
Boże Narodzenie
(303)
Chrześcijaństwo
(301)
Sekrety rodzinne
(300)
Osoby zaginione
(298)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(280)
Filozofia
(275)
Psy
(270)
Etnografia
(269)
Matki i córki
(269)
Źródła historyczne
(266)
PRL
(265)
Obyczaje i zwyczaje
(263)
Ludzie a zwierzęta
(262)
Polityka
(260)
Dziennikarze
(259)
Malarze polscy
(251)
Okupacja niemiecka Polski (1939-1945)
(251)
Sztuka
(250)
Trudne sytuacje życiowe
(249)
Uczucia
(242)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(239)
Politycy
(236)
Armia Krajowa (AK)
(233)
Kultura
(229)
Uczniowie
(222)
Malarstwo polskie
(221)
Psychologia
(221)
Arystokracja
(218)
Holokaust
(212)
Wychowanie w rodzinie
(206)
Pisarze
(205)
Chłopcy
(204)
Poszukiwania zaginionych
(204)
N (książki dla najmłodszych)
(203)
Historia kultury
(200)
Wybory życiowe
(195)
Tematy i motywy
(193)
Dojrzewanie
(192)
Historia literatury
(191)
Uprowadzenie
(191)
Powieść młodzieżowa polska
(190)
Unia Europejska (UE)
(190)
Wsie
(190)
Lekarze
(189)
Młodzież
(188)
Psychologia dziecka
(188)
I wojna światowa (1914-1918)
(186)
Chłopi
(185)
Ruch oporu
(183)
Geografia
(177)
B (baśnie, legendy, mity)
(171)
Seryjni zabójcy
(171)
Wychowanie
(170)
Polityka międzynarodowa
(169)
Mniejszości narodowe
(168)
Ojcowie i córki
(167)
Szkolnictwo
(167)
Więźniowie obozów
(167)
Prywatni detektywi
(163)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(161)
Papieże
(160)
Dziadkowie i wnuki
(157)
Literatura francuska
(157)
Temat: czas
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Katalog handlowy
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-12657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Firmy, korporacje, organizacje, a także osoby indywidualne stale śledzą i badają oczekiwania rynku Wciąż szukają nowych pomysłów, aby zaistnieć, a także wyróżnić swoją markę na rynku, odróżnić ją od konkurencji. Niezależnie od tego, czy szukasz najlepszego sposobu wykreowania nowej marki, czy też chciałbyś odnowić, zmienić, poprawić wizerunek marki już istniejącej, ta książka bardzo Ci pomoże. Wprowadzi cię w sprawdzony, pięciofazowy proces tworzenia i wdrażania efektywnej tożsamości marki, począwszy od badań i analizy, przez strategię marki, pracę nad projektem, tworzenie aplikacji, standardy tożsamości, aż po wdrożenie i zarządzanie. Znajdziesz tu najnowsze case studies opisujące renomowane światowe marki od Hermann Miller i General Electric po kampanię wyborczą Baracka Obamy, a także nowe trendy, takie jak zrównoważony rozwój czy sieci społecznościowe. Autorka Alina Wheeler, rewitalizuje marki dla spółek widniejących na liście Fortune 100, przedsiębiorstw i organizacji non-profit.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-655 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej