Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(383)
Forma i typ
Książki
(383)
Publikacje naukowe
(222)
Publikacje dydaktyczne
(190)
Publikacje fachowe
(110)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(27)
Publikacje informacyjne
(2)
Dostępność
dostępne
(460)
wypożyczone
(14)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(217)
Filia Dąbrówka
(3)
Filia Posada
(2)
Filia Wójtostwo
(9)
Filia Olchowce
(6)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(237)
Autor
Ehrlich Andrzej
(10)
Łopalewski Piotr
(9)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Piotrowski Włodzimierz
(4)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bukłaha Emil
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dyk Maria
(3)
Griffin Ricky W (1950- )
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Kokoszczyński Ryszard
(3)
Opolski Krzysztof (1948- )
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wyrozębski Paweł
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Albigowski Marek
(2)
Albin Krzysztof
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Bentyn Zbigniew
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Dołowy Anna
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Freeman R. Edward (1951- )
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołębiewski Jan
(2)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Juchniewicz Mateusz
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krynojewski Franciszek R
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Kuraszko Iwona
(2)
Mastenbroek Willem
(2)
Metelski Witalij
(2)
Michalak Joanna M
(2)
Michniewicz Iwona
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Obłój Krzysztof
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Paziewska Aleksandra
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Peć Maria
(2)
Raczkowski Konrad
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rozkwitalska Małgorzata
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Sońta-Drączkowska Ewa
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stewart Dorothy M
(2)
Sudolska Agata
(2)
Szapiro Ewa
(2)
Szapiro Tomasz
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Weremowicz Elżbieta
(2)
Westwood John (1947- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wąsowska Aleksandra
(2)
Śliwa Martyna
(2)
Acker Mike
(1)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamska Maria
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Allen Roger E
(1)
Altmann Hans Christian
(1)
Ambroziak Adam A
(1)
Anderson Allan
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Gary
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Austen Agata
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Banajski Ryszard
(1)
Bank John
(1)
Baran Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(159)
2000 - 2009
(131)
1990 - 1999
(66)
Okres powstania dzieła
2001-
(310)
1901-2000
(73)
1989-2000
(26)
Kraj wydania
Polska
(383)
Język
polski
(383)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(145)
Menedżerowie
(21)
Przedsiębiorcy
(9)
Studenci
(5)
Szkoły policealne
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Doktoranci
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Inżynierowie
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie firm
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Uczniowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Zarządzanie
(114)
Przedsiębiorstwo
(59)
Zarządzanie strategiczne
(38)
Marketing
(31)
Reklama
(28)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(28)
Organizacja
(21)
Kadry
(20)
Zarządzanie finansami
(19)
Turystyka
(17)
Zarządzanie jakością
(17)
Zarządzanie kryzysowe
(16)
Organizacje
(15)
Menedżerowie
(13)
Zarządzanie projektami
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Finanse przedsiębiorstwa
(10)
Komunikacja marketingowa
(10)
Motywacja pracy
(10)
Public relations
(10)
Logistyka gospodarcza
(9)
Promocja handlowa
(9)
Przywództwo
(9)
Banki
(8)
Konsumenci
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Planowanie strategiczne
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Administracja publiczna
(7)
Bezpieczeństwo narodowe
(7)
Etyka biznesu
(7)
Obsługa klienta
(7)
Unia Europejska (UE)
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Globalizacja
(6)
Internet
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Plan marketingowy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Zarządzanie publiczne
(6)
Innowacje
(5)
Innowacje organizacyjne
(5)
Jakość
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Sektor publiczny
(5)
Bezpieczeństwo publiczne
(4)
Biznesplan
(4)
Budżety terenowe
(4)
Decyzje
(4)
Decyzje finansowe
(4)
Dyrektorzy szkół
(4)
Finanse publiczne
(4)
Instytucje kultury
(4)
Inwestycje
(4)
Jakość produktu
(4)
Negocjacje
(4)
Praca zespołowa
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie kulturą
(4)
Zarządzanie oświatą
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Żywność
(4)
Agroturystyka
(3)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(3)
Bezpieczeństwo organizacyjne
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka regionalna
(3)
Jakość usług
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kryzys
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing polityczny
(3)
Mentoring
(3)
Miasta
(3)
Motywacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Poradnictwo
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Psychologia pracy
(3)
Reklama internetowa
(3)
Reklama społeczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pracy
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Szkolnictwo
(3)
Temat: czas
2001-
(67)
1901-2000
(33)
1989-2000
(22)
1801-1900
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(49)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Japonia
(2)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Polska (część południowa)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(204)
Opracowanie
(89)
Poradnik
(39)
Monografia
(18)
Praca zbiorowa
(15)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Słownik tematyczny
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Wzory umów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(8571)
Literaturoznawstwo
(4207)
Edukacja i pedagogika
(2537)
Kultura i sztuka
(2203)
Religia i duchowość
(2158)
Zarządzanie i marketing
(383)
Medycyna i zdrowie
(1819)
Socjologia i społeczeństwo
(1687)
Psychologia
(1361)
Podróże i turystyka
(1138)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1103)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1100)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(910)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(881)
Biologia
(877)
Filozofia i etyka
(833)
Geografia i nauki o Ziemi
(818)
Językoznawstwo
(780)
Etnologia i antropologia kulturowa
(654)
Nauka i badania
(632)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(547)
Architektura i budownictwo
(493)
Inżynieria i technika
(447)
Fizyka i astronomia
(346)
Rolnictwo i leśnictwo
(320)
Ochrona środowiska
(273)
Kultura fizyczna i sport
(262)
Media i komunikacja społeczna
(251)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(231)
Chemia
(190)
Archeologia
(177)
Matematyka
(164)
Praca, kariera, pieniądze
(155)
Kulinaria
(151)
Informatyka i technologie informacyjne
(112)
Rozwój osobisty
(112)
Dom i ogród
(106)
Hobby i czas wolny
(103)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(99)
Styl życia, moda i uroda
(95)
Transport i logistyka
(72)
383 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama wczoraj i dziś / redakcja naukowa Anetta Barska. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 187 stron : ilustracje ; 23 cm.
Podręcznik ten łączy teorię z praktyką, stając się swoistym przewodnikiem po świecie reklamy, w którym zaczynają dominować nowoczesne formy komunikacji z klientem. Lektura pozwala Czytelnikowi zapoznać się z kluczowymi narzędziami promocyjnymi, sposobem opracowania planu mediów, a także dostarcza odpowiedzi na pytanie, w jakim kierunku będą dokonywały się zmiany w świecie mediów. Autorzy wyjaśniają Czytelnikowi różnice pomiędzy tradycyjną reklamą, a jej odmianą on-line, dostarczają również odpowiedzi na pytanie jak kształtować wizerunek w sieci oraz tworzyć pozytywne relacje z klientem społecznościowym.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8460 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Posada
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarys teorii organizacji i zarządzania / Adam Bednarski. - Wydanie 2. - Toruń : Dom Organizatora, 2001. - 529, [2] strony : ilustracje ; 24 cm.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16530 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa / Witold Bień. - Wydanie 9. - Warszawa : Difin, 2018. - 367 stron : ilustracje ; 23 cm.
Publikacja zawiera wiadomości niezbędne do ustalania strategii i prowadzenia polityki finansowej w przedsiębiorstwie w warunkach gospodarki wolnorynkowej, w sposób umożliwiający maksymalizowanie efektywności ekonomicznej działalności i rozwój przyszłościowy firmy. Przedstawiono kompleksowo współczesny mechanizm zarządzania finansami w firmie, z uwzględnieniem doświadczeń rozwiniętych gospodarczo krajów w dostosowaniu do warunków systemu gospodarczego, jaki krystalizuje się w naszym kraju.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele satysfakcji klienta / Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 2210 strony : ilustracje ; 23 cm.
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8448 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Głównym celem monografii jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu restrukturyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem przykładów z praktyki gospodarczej. Źródłem kryzysu zagrażającego funkcjonowaniu przedsiębiorstw jest niedostrzeganie potrzeby zmian, brak zdolności do szybkiego reagowania na zmieniające się warunki otoczenia. Konieczne jest wprowadzenie procesów restrukturyzacji w przedsiębiorstwie, realizowanych w sposób ciągły. Procesy te zachodzą na wielu płaszczyznach, w różnym tempie, z wykorzystaniem zróżnicowanych metod zarządzania. Stanowią istotny warunek kształtowania pozycji konkurencyjnej. Kluczowe znaczenie ma także kształtowanie zależności pomiędzy technologią a procesami restrukturyzacji, uwzględnienie społecznych aspektów zmian i realizowanie społecznie odpowiedzialnej restrukturyzacji. Zmiany wymagają aktywnego uczestnictwa ze strony wszystkich pracowników przedsiębiorstwa. Aby się powiodły, pracownicy muszą się włączyć i we właściwy sposób uczestniczyć w procesie ich tworzenia i wprowadzania. Adresatem publikacji jest przede wszystkim szerokie grono specjalistów z dziedziny zarządzania, którzy przygotowują przedsiębiorstwa do procesów restrukturyzacji, uczestniczą bądź kierują takimi procesami. Monografia ta, a zarazem kompendium wiedzy, kierowana jest również do doktorantów, studentów i uczestników studiów podyplomowych uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów rynkowych. W niniejszej książce autorzy określają podstawowe wymiary oraz przejawy integracji współczesnej logistyki jako systemowej determinanty zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Rozważane w kolejnych rozdziałach problemy dotyczą identyfikacji zakresu i kierunków oddziaływania podstawowych logistycznych czynników na system zarządzania przedsiębiorstwem. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest kompleksową prezentacją zagadnień dotyczących teorii komunikacji marketingowej oraz strategicznych i taktycznych aspektów komunikowania się przedsiębiorstwa z otoczeniem. Autor w nowatorski sposób przedstawia instrumenty komunikacji, wybór mediów reklamy, działania public relations, rolę marki, opakowania i merchandisingu w promocji i rozwoju produktów, przydatności wystaw i targów do realizacji celów promocyjnych oraz możliwości stworzone przez nowe media w komunikacji marketingowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku ISSN 1899-9867 ; t. 22)
W odpowiedzi na zapotrzebowania współczesnych organizacji powstają nowe koncepcje zarządzania oraz rodzą się innowacyjne i przedsiębiorcze strategie. Zagadnieniom tym jest poświęcona ta publikacja. Zebrane i ujęte w trzech częściach niniejszego opracowania artykuły dowodzą bogatych zainteresowań badawczych środowiska naukowego i gospodarczego w Polsce. Wskazują także na istotne zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych organizacji, wymagające nowych rozwiązań, skutecznych strategii popartych umiejętnością analizy otoczenia oraz przedsiębiorczych postaw menedżerów i pracowników prowadzących do innowacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4193 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3325 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 64 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11869 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Turystyka, Rekreacja, Sport)
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych - począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce współpracy sieciowej między podmiotami rynku turystycznego, zaś czwarty na kulturze organizacyjnej przedsiębiorstwa turystycznego oraz tworzeniu kultury myślenia o przyszłości, warunkującej realizację foresightu. Rozdział piąty dotyczy planowania strategicznego i roli interesariuszy w rozwoju przedsiębiorstw turystycznych. Dwa ostatnie rozdziały mają charakter empiryczny i zostały poświęcone badaniu małopolskich firm turystycznych - zakresu, form i intensywności ich współpracy sieciowej oraz gotowości do udziału w projekcie foresightu turystycznego w regionie. [opis wg okł.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10238 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce zaprezentowane zostały zarówno podstawowe, jak i zaawansowane miary efektywności zarządzania portfelem inwestycyjnym. Bardzo popularne miary oceny, takie jak współczynniki Sharpe`a i Treynora oraz alfa Jensena, należą już do miar klasycznych, a stosowanie ich wymaga przyjęcia wielu założeń dotyczących stóp zwrotu i samych rynków finansowych. Jednak, jak pokazały badania naukowe z lat 90. XX w. i początku XXI w., znaczna część tych założeń nie jest spełniana. W związku z tym pojawiła się potrzeba uzupełnienia miar podstawowych o inne, bardziej zaawansowane, uwzględniające m.in. kurtozę czy skośność rozkładu stóp zwrotu, ewentualnie o inne cechy charakteryzujące współczesne rynki finansowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-5242 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Organizacja i zarządzanie turystyką w Polsce / Jacek Borzyszkowski. - Warszawa : CeDeWu ; Gdańsk : Wyższa Szkoła Bankowa, 2011. - 143 strony : ilustracje ; 24 cm.
W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne. Zaprezentowano w niej: - współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, - zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce, - stan obecny struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką w Polsce na szczeblach: ogólnokrajowym, regionalnym i lokalnym, - otoczenie zewnętrzne (w tym organizacje międzynarodowe i struktury zagraniczne) a rozwiązania organizacyjne w Polsce. Książka jest kierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym: - studentów kierunku "Turystyka i rekreacja" i innych, na których realizowane są specjalności o profilu turystycznym lub wybrane treści programowe z zakresu turystyki, - praktyków, zajmujących się problematyką promocji i rozwoju funkcji turystycznej. Publikacja jest swoistym podsumowaniem przeobrażeń w systemie organizacji i zarządzania turystyką w Polsce w pierwszych latach XXI wieku. (...) Książka powinna zainteresować (...) z wielu powodów. Najważniejszym z nich jest całościowe spojrzenie na poruszaną problematykę, które obejmuje wszystkie szczeble systemu organizacji i zarządzania turystyką w Polsce, wraz z jego uwarunkowaniami zewnętrznymi (międzynarodowymi). [z recenzji dr. hab. W. Alejziaka.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9841 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej