Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(383)
Forma i typ
Książki
(383)
Publikacje naukowe
(222)
Publikacje dydaktyczne
(190)
Publikacje fachowe
(110)
Poradniki i przewodniki
(27)
Publikacje popularnonaukowe
(27)
Publikacje informacyjne
(2)
Dostępność
dostępne
(463)
wypożyczone
(11)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(217)
Filia Dąbrówka
(3)
Filia Posada
(2)
Filia Wójtostwo
(9)
Filia Olchowce
(6)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(237)
Autor
Ehrlich Andrzej
(10)
Łopalewski Piotr
(9)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Rusiński Michał
(5)
Penc Józef (1939-2017)
(4)
Piotrowski Włodzimierz
(4)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Bukłaha Emil
(3)
Czekaj Jan (1950- )
(3)
Dyk Maria
(3)
Griffin Ricky W (1950- )
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Kokoszczyński Ryszard
(3)
Opolski Krzysztof (1948- )
(3)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(3)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Szymonik Andrzej (1952- )
(3)
Trocki Michał (1945- )
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wyrozębski Paweł
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Albigowski Marek
(2)
Albin Krzysztof
(2)
Armstrong Michael (1928- )
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Bentyn Zbigniew
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Dołowy Anna
(2)
Dresler Zbigniew (1943- )
(2)
Freeman R. Edward (1951- )
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Gołębiewski Jan
(2)
Grego-Planer Dorota (1984- )
(2)
Hamrol Adam (1952- )
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Juchniewicz Mateusz
(2)
Kostera Monika (1963- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krynojewski Franciszek R
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Kuraszko Iwona
(2)
Mastenbroek Willem
(2)
Metelski Witalij
(2)
Michalak Joanna M
(2)
Michniewicz Iwona
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Mulak Maciej S
(2)
Obłój Krzysztof
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Paziewska Aleksandra
(2)
Perechuda Kazimierz
(2)
Peć Maria
(2)
Raczkowski Konrad
(2)
Rogoziński Kazimierz
(2)
Rozkwitalska Małgorzata
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna
(2)
Skorupska Justyna
(2)
Sońta-Drączkowska Ewa
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stewart Dorothy M
(2)
Sudolska Agata
(2)
Szapiro Ewa
(2)
Szapiro Tomasz
(2)
Werbanowska Marta
(2)
Weremowicz Elżbieta
(2)
Westwood John (1947- )
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wirkus Marek
(2)
Wąsowska Aleksandra
(2)
Śliwa Martyna
(2)
Acker Mike
(1)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamska Maria
(1)
Adamska-Chudzińska Małgorzata
(1)
Alejziak Wiesław
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Allen Roger E
(1)
Altmann Hans Christian
(1)
Ambroziak Adam A
(1)
Anderson Allan
(1)
Andraszak Norbert
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Gary
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Austen Agata
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Banajski Ryszard
(1)
Bank John
(1)
Baran Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(27)
2010 - 2019
(159)
2000 - 2009
(131)
1990 - 1999
(66)
Okres powstania dzieła
2001-
(310)
1901-2000
(73)
1989-2000
(26)
Kraj wydania
Polska
(383)
Język
polski
(383)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(145)
Menedżerowie
(21)
Przedsiębiorcy
(9)
Studenci
(5)
Szkoły policealne
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Doktoranci
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dzieci
(1)
Dziennikarze
(1)
Inżynierowie
(1)
Menadżerowie
(1)
Menedżerowie firm
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Uczniowie
(1)
Urzędnicy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Temat
Zarządzanie
(114)
Przedsiębiorstwo
(59)
Zarządzanie strategiczne
(38)
Marketing
(31)
Reklama
(28)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(28)
Organizacja
(21)
Kadry
(20)
Zarządzanie finansami
(19)
Turystyka
(17)
Zarządzanie jakością
(17)
Zarządzanie kryzysowe
(16)
Organizacje
(15)
Menedżerowie
(13)
Zarządzanie projektami
(11)
Zarządzanie wiedzą
(11)
Finanse przedsiębiorstwa
(10)
Komunikacja marketingowa
(10)
Motywacja pracy
(10)
Public relations
(10)
Logistyka gospodarcza
(9)
Promocja handlowa
(9)
Przywództwo
(9)
Banki
(8)
Konsumenci
(8)
Kultura organizacyjna
(8)
Marketing strategiczny
(8)
Planowanie strategiczne
(8)
Zarządzanie ryzykiem
(8)
Administracja publiczna
(7)
Bezpieczeństwo narodowe
(7)
Etyka biznesu
(7)
Obsługa klienta
(7)
Unia Europejska (UE)
(7)
Usługi
(7)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(7)
Globalizacja
(6)
Internet
(6)
Komunikacja społeczna
(6)
Plan marketingowy
(6)
Praca
(6)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Zarządzanie publiczne
(6)
Innowacje
(5)
Innowacje organizacyjne
(5)
Jakość
(5)
Marketing cyfrowy
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(5)
Psychologia zarządzania
(5)
Samorząd terytorialny
(5)
Sektor publiczny
(5)
Bezpieczeństwo publiczne
(4)
Biznesplan
(4)
Budżety terenowe
(4)
Decyzje
(4)
Decyzje finansowe
(4)
Dyrektorzy szkół
(4)
Finanse publiczne
(4)
Instytucje kultury
(4)
Inwestycje
(4)
Jakość produktu
(4)
Negocjacje
(4)
Praca zespołowa
(4)
Produkcja
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zarządzanie kulturą
(4)
Zarządzanie oświatą
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Żywność
(4)
Agroturystyka
(3)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(3)
Bezpieczeństwo organizacyjne
(3)
Gospodarka
(3)
Gospodarka regionalna
(3)
Jakość usług
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Konkurencja
(3)
Konkurencyjność
(3)
Kryzys
(3)
Marketing partnerski
(3)
Marketing polityczny
(3)
Mentoring
(3)
Miasta
(3)
Motywacja
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Poradnictwo
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Przedsiębiorczość (postawa)
(3)
Psychologia pracy
(3)
Reklama internetowa
(3)
Reklama społeczna
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Rynek finansowy
(3)
Rynek pracy
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Szkolnictwo
(3)
Temat: czas
2001-
(67)
1901-2000
(33)
1989-2000
(22)
1801-1900
(3)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(49)
Kraje Unii Europejskiej
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Japonia
(2)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja Południowo-Wschodnia
(1)
Bieszczady (góry)
(1)
Chiny
(1)
Europa
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Polska (część południowa)
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(204)
Opracowanie
(89)
Poradnik
(39)
Monografia
(18)
Praca zbiorowa
(15)
Materiały pomocnicze
(3)
Raport z badań
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Słownik tematyczny
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Wzory umów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(8569)
Literaturoznawstwo
(4207)
Edukacja i pedagogika
(2537)
Kultura i sztuka
(2203)
Religia i duchowość
(2157)
Zarządzanie i marketing
(383)
Medycyna i zdrowie
(1819)
Socjologia i społeczeństwo
(1687)
Psychologia
(1360)
Podróże i turystyka
(1138)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1102)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1100)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(910)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(881)
Biologia
(877)
Filozofia i etyka
(833)
Geografia i nauki o Ziemi
(818)
Językoznawstwo
(780)
Etnologia i antropologia kulturowa
(654)
Nauka i badania
(632)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(546)
Architektura i budownictwo
(493)
Inżynieria i technika
(447)
Fizyka i astronomia
(346)
Rolnictwo i leśnictwo
(320)
Ochrona środowiska
(273)
Kultura fizyczna i sport
(262)
Media i komunikacja społeczna
(251)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(231)
Chemia
(190)
Archeologia
(177)
Matematyka
(164)
Praca, kariera, pieniądze
(155)
Kulinaria
(151)
Informatyka i technologie informacyjne
(112)
Rozwój osobisty
(112)
Dom i ogród
(106)
Hobby i czas wolny
(103)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(99)
Styl życia, moda i uroda
(95)
Transport i logistyka
(72)
383 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Książka poświęcona jest jakości, w tym bezpieczeństwu żywności, z punktu widzenia problematyki zarządzania jakością w przedsiębiorstwie przemysłu spożywczego. Oprócz podstaw teoretycznych zawiera wiele przykładów praktycznych, bazujących na koncepcjach, metodach i narzędziach, których wykorzystanie pozwala na osiągnięcie, utrzymanie, a następnie skuteczne doskonalenie wymaganego poziomu jakości i poprawę konkurencyjności danego przedsiębiorstwa. Książka ma charakter podręcznika akademickiego i jest przede wszystkim przeznaczona dla studentów, doktorantów kierunków zarządzania, towaroznawstwa, technologii przemysłu spożywczego i innych kierunków pokrewnych. Może być także stosowana przez szerokie grono menedżerów do spraw jakości, specjalistów i praktyków, przedstawicieli przemysłu spożywczego. [opis wg okł.]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10403 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nauka o zarządzaniu : w kierunku systemu syntezy / Hubert Witczak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 475 stron : ilustracje ; 24 cm.
Rośnie złożoność przedmiotu i problemów zarządzania i jednocześnie rozdrobnienie oraz rozproszenie nauk o zarządzaniu. Mają one status drugorzędnych „nauk praktycznych", ustępują ekonomii, politologii, socjologii i in. oraz ich kombinacjom. Jednocześnie praktyka zarządzania ponosi spektakularne porażki, nie osiągając oczekiwanej sprawności na założonych poziomach. Jedną z przyczyn jest niedostatek syntez w naukach o zarządzaniu. Praca wraca do przedmiotowego dyskursu. Diagnozując stan nauk o zarządzaniu, założenia nauk, w tym ich prawa, Autor proponuje systemowo-prakseologiczne podstawy systemu syntezy nauk o zarządzaniu. Na gruncie pragmatycznych nauk o zarządzaniu synteza ta ogniskuje się przede wszystkim na apragmatycznej nauce o zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18978 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie łańcuchem dostaw : koncepcje, procedury, doświadczenia / Jarosław Witkowski. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2010. - 254, [1] strony : ilustracje ; 24 cm.
W książce została przedstawiona nowoczesna koncepcja zarządzania, jaką jest zarządzanie łańcuchem dostaw. Jej istotą jest synchronizowanie przepływu strumieni produktów, informacji i środków finansowych w celu powiększania wartości dostarczanych produktów lub usług od momentu ich powstawania, przez fazy zaopatrzenia, produkcji i dystrybucji, aż do obsługi ostatecznych klientów. Świadomość znaczenia zarządzania łańcuchem dostaw jako źródła sukcesu przedsiębiorstwa na rynku powoduje wzrost zainteresowania tą problematyką wśród krajowych środowisk naukowych jest bowiem szansą dla przedsiębiorstw, które wyczerpały już indywidualny potencjał rozwoju. W książce omówiono : - teoretyczne podstawy zarządzania łańcuchami dostaw, - procedury, organizację i strategie łańcuchów dostaw, - benchmarking i ocenę łańcuchów dostaw, - zarządzanie łańcuchami dostaw w Japonii i w Europie. Książka jest przeznaczona dla studentów uczelni ekonomicznych i technicznych, ale powinna także zainteresować kadrę kierowniczą przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w samorządzie terytorialnym / Eugeniusz Wojciechowski. - Wydanie 2, poprawione i rozszerzone. - Warszawa : Difin Sa, 2012. - 284 strony ; 21 cm.
Książka poświęcona jest zarządzaniu (rządzeniu) w samorządzie terytorialnym, ze szczególnym odniesieniem do gminy (miasta) i dotyczy teoretycznych oraz praktycznych zagadnień działania władzy samorządowej w sferze gospodarczej. Ze względu na sposób ujęcia tematu, charakter prowadzonych rozważań oraz przystępny język przekazu prezentowana publikacja, obok charakteru naukowego, posiada elementy zorientowane na zastosowania praktyczne. Autor należy do grona doświadczonych i najwybitniejszych w naszym kraju znawców problematyki gospodarczej samorządu terytorialnego. Książka przedstawia ambitny zamysł badawczy o nowatorskim charakterze, a jej walorem jest zaproponowanie nowego spojrzenia na procesy zarządzania w sferze publicznej. Oryginalność pracy polega także na odejściu od ujęcia typowego dla nauk organizacji i zarządzania. Mimo krytycznego obrazu zarządzania publicznego i dyskusyjności niektórych kwestii, taki sposób ujęcia tematu jest prawem każdego autora i dowodzi niezależności jego poglądów. Obserwacja polskiego życia publicznego i szczupłość literatury przedmiotu wskazuje, że książka może i powinna być źródłem inspiracji naukowych i propozycją wniosków aplikacyjnych oraz rekomendacji dla praktyki samorządowej. W wielu zagadnieniach rozważania ogniskują się na alternatywnych rozwiązaniach, co rzadko spotyka się w badaniach nakierowanych pragmatycznie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-1773 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18069 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Profesjonalne PWN)
W dzisiejszych czasach podstawą sukcesu każdej firmy są kompetencje i umiejętności ludzi w niej zatrudnionych. Dobrze zaprojektowane i realizowane systemy motywacyjne pozwalają na pozyskiwanie i utrzymywanie najlepszych pracowników, wpływając na uzyskiwanie przewagi konkurencyjnej przez firmy. Praca została podzielona na 2 części, które łącznie stanowią kompleksowe ujęcie omawianego problemu. W pierwszej części opisane zostały zagadnienia będące syntezą wiedzy dotyczącej teorii motywacji takie, jak: systemy motywacyjne, wskaźniki badania poziomu motywacji pracowników, związek motywowania i wynagradzania oraz kształtowanie motywacyjnego środowiska pracy. Druga część ma charakter praktyczny ľ autor omawia w niej sposoby motywowania trzech grup pracowników tzn. pracowników wiedzy, handlowców i menedżerów wyższego szczebla. Rozdziały te uwzględniają specyfikę pracy każdej wymienionej grupy zawodowej i odpowiadają na problemy występujące podczas tworzenia i realizowania systemów motywacyjnych dla każdej z nich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2846 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie w instytucjach kultury / redakcja Łukasz Wróblewski. - Warszawa : CeDeWu, 2014. - 201 strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka stanowi aktualne źródło wiedzy o zarządzaniu i marketingu w instytucjach kultury. Ogromnym walorem opracowania jest połączenie przeglądu teorii z wieloma trafnie dobranymi studiami przypadków takich instytucji kultury, jak: teatr, muzeum, filharmonia, opera czy centrum kultury. Publikacja prezentuje skomplikowany charakter złożoności między dwoma światami bardzo często rozpatrywanymi oddzielnie - kulturą i zarządzaniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2857 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie wiedzą projektową / Paweł Wyrozębski. - Warszawa : Difin SA, 2014. - 369 strony : ilustracja ; 24 cm.
Publikacja ma na celu przedstawienie dziedziny zarządzania wiedzą w projektach w sposób kompleksowy i szczegołowy. W jej zakresie leży integracja naukowa dorobku zarządzania wiedzą i zarządzania projektami oraz w rezultacie opracowanie oryginalnej, naukowej i praktycznej koncepcji zarządzania wiedzą projektową. W opracowaniu Czytelnik znajdzie odpowiedzi na następujące pytania: Czy i w jaki sposob zarządzanie projektami może czerpać z instrumentarium zarządzania wiedzą? W jakim stopniu dostrzega się znaczenie wiedzy w środowisku zarządzania projektami? Jakie problemy mogą zostać rozwiązane i jakie korzyści osiągnięte dzięki wdrożeniu metod zarządzania wiedzą w zarządzaniu projektami? Jaki jest aktualny stan zarządzania wiedzą projektową w organizacjach w Polsce?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11607 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiejsza rzeczywistość społeczno-gospodarcza, charakteryzująca się wysokim poziomem złożoności oraz wielością różnorodnych zmian, wywołujących stan znaczącej niepewności, tworzy współczesnym organizacjom wyjątkowo trudne warunki do działania i skutecznego konkurowania. Tym samym zarządzanie przedsiębiorstwem stało się dla prowadzących je menedżerów ogromnym wyzwaniem. Przedsiębiorstwa, chcąc dziś odnieść sukces, muszą przyjąć niełatwą w praktyce postawę organizacji uczącej się i działać zgodnie z jej koncepcyjnymi założeniami. Co więcej, podmioty gospodarcze powinny dążyć do jeszcze wyższej formy rozwoju, jaką jest organizacja inteligentna, która opierając się na zasadach cennej wiedzy, stara się w sposób perfekcyjny rozwijać i wykorzystywać swój potencjał, dzięki czemu jest zdolna do kreowania rozwiązań wyprzedzających swój czas. Jest ona wyrazem dążenia do doskonałości i oczekiwanym zwieńczeniem permanentnego procesu twórczego uczenia się. Od Redakcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18491/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce zostały połączone elementy psychologii i teorii organizacji. Autorzy skupili się na kwestiach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, takich jak: wielokulturowość w organizacji, kariera i rozwój zawodowy, motywowanie, zaangażowanie i emocje w pracy, wizerunek i reputacja przedsiębiorstwa. Psychologiczne ujęcie pomaga w zrozumieniu mechanizmów zachodzących wewnątrz organizacji i przyczynić się do bardziej efektywnego jej funkcjonowania. W naukowej literaturze światowej tematyka psychologicznego podejścia do kierowania organizacjami, jak również funkcjonowania osób w ich ramach jest popularna i rozbudowana. [...] Dziedzina ta jest też owocnym obszarem współpracy interdyscyplinarnej, gdzie coraz wyraźniej zaznacza się przenikanie podejść naukowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-1209 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie Publiczne)
Prezentowany podręcznik akademicki składa się z dwóch części: w pierwszej zostały przybliżone podstawy teoretyczne oraz metodologia nauki o polityce publicznej. Zostały w niej również omówione typowe etapy procesu polityki publicznej, tj. analiza, implementacja i ewaluacja. W części drugiej podręcznika autorzy zapoznają czytelników z charakterystykami wybranych polityk publicznych, czyli politykami: tynku pracy, innowacyjną, edukacyjną, ochrony zdrowia oraz gospodarowania odpadami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4718 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce została pokazana koncepcja nowego zarządzania publicznego, którego istotą jest wprowadzanie mechanizmów rynkowych do sektora administracji publicznej. Autor, Marcin Zawicki, przedstawił, czym są sektor publiczny i administracja publiczna, czym jest nowe zarządzanie publiczne i jakie są jego instrumenty, jakie są doświadczenia z wdrażania nowego zarządzania publicznego w krajach wysoko rozwiniętych (np. w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Holandii) oraz jakie mogą być efekty wdrażania elementów nowego zarządzania publicznego w samorządzie lokalnym w Polsce. Książka jest przeznaczona dla studentów administracji, prawa, zarządzania, a także pracowników administracji rządowej i samorządowej oraz działaczy samorządowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 351/354 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9549 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Treścią książki jest zarządzanie pozytywne, a w szczególności wybrane jego elementy: kapitał psychologiczny, organizacyjne zachowania obywatelskie, empowerment, motywacja prospołeczna, pasja harmonijna i przedsiębiorcza, pozytywna odmienność oraz postrzegane wsparcie organizacyjne. Książka przedstawia elementy zarządzania pozytywnego, a także odpowiada na pytanie, jakie znaczenie mają one w osiąganiu przez firmę przedsiębiorczości organizacyjnej oraz wysokiej efektywności. W tym celu przeprowadzone zostały badania, których wyniki oraz ich omówienie przedstawione są w książce. Dla badaczy książka przedstawia empirycznie zweryfikowany model wpływu elementów zarządzania pozytywnego na przedsiębiorczość organizacyjną i efektywność organizacji, a praktykom w dziedzinie zarządzania dostarcza wskazówek, jak wykorzystać zarządzanie pozytywne w prowadzeniu swoich przedsiębiorstw do sukcesu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesne koncepcje i metody zarządzania / Kazimierz Zimniewicz. - Wydanie 3 zmienione. - Warszawa : PWE, 2009. - 179 strony : ilustracje ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16943 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rachunkowość sektora budżetowego z elementami analizy finansowej / Anna Zysnarska. - Stan prawny na dzień 10 lipca 2023 r. - Gdańsk : ODDFK Spółka , 2023. - 471, [1] strona : wykresy ; 24 cm.
Szczegółowe opracowanie przedstawia zagadnienia rachunkowości i analizy finansowej: organów finansowych państwa i jednostek samorządu terytorialnego, związków metropolitalnych, jednostek budżetowych działających w podsektorze rządowym i samorządowym oraz samorządowych zakładów budżetowych. Zagadnienia omówione w publikacji zostały podzielone na trzy części. Część pierwsza obejmuje ogólną charakterystykę sektora finansów publicznych oraz zasady gospodarki finansowej jednostek budżetowych, samo­rządowych zakładów budżetowych oraz ich rachunków bankowych, a także związków metropolitalnych. W drugiej części zawarto szczegółową charakterystykę i zasady ewidencji składników majątkowych, operacji wynikowych, wyniku finansowego, funduszy i rezerw (majątek trwały, inwestycje, majątek obrotowy, koszty działalności podstawowej, ewidencja funduszy, rezerw, przychodów przyszłych okresów i wyniku finansowego, przychody oraz związane z nimi koszty). Trzecia część obejmuje zagadnienia dotyczące sprawozdawczości i analizy finansowej. Przejrzysty układ tekstu, liczne przykłady i schematy ewidencji są bardzo pomocne zarówno dla praktyków, jak i dla osób rozpoczynających pracę w działach finansowych jednostek budżetowych, a także dla studiujących tę tematykę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-19001 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-15055 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3374 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej