Konkurencyjność
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(2)
Czytelnia - na miejscu
(1)
Czytelnia - do wypożyczania
(4)
Autor
Bitkowska Agnieszka
(1)
Brzęczek Tomasz
(1)
Glabiszewski Waldemar (1974- )
(1)
Gorynia Marian
(1)
Liczmańska Katarzyna (1975- )
(1)
Rosik Piotr
(1)
Skawińska Eulalia (1943- )
(1)
Sobiech-Grabka Katarzyna
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Weresa Marzenna
(1)
Zalewski Romuald I. (1941- )
(1)
Zastempowski Maciej (1974- )
(1)
Łaźniewska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Literatura polska
(2340)
Kobieta
(1875)
II wojna światowa (1939-1945)
(1725)
Rodzina
(978)
Miłość
(968)
Konkurencyjność
(-)
Przyjaźń
(923)
Pisarze polscy
(913)
Historia
(734)
Dzieci
(626)
Władcy
(611)
Zabójstwo
(582)
Tajemnica
(533)
Zwierzęta
(528)
Żydzi
(512)
Język polski
(493)
Polacy
(468)
Literatura
(464)
Życie codzienne
(459)
Relacje międzyludzkie
(433)
Polacy za granicą
(411)
Nastolatki
(407)
Małżeństwo
(404)
Wojsko
(400)
Rodzeństwo
(397)
Kościół katolicki
(381)
Śledztwo i dochodzenie
(378)
Policjanci
(375)
Język polski (przedmiot szkolny)
(363)
Podróże
(346)
Literatura dziecięca polska
(344)
Święci i błogosławieni
(337)
Magia
(335)
Poeci polscy
(335)
Duchowieństwo katolickie
(322)
Dziewczęta
(320)
Katolicyzm
(308)
Szlachta
(307)
Boże Narodzenie
(303)
Chrześcijaństwo
(301)
Sekrety rodzinne
(300)
Osoby zaginione
(298)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(280)
Filozofia
(275)
Psy
(270)
Etnografia
(269)
Matki i córki
(269)
Źródła historyczne
(266)
PRL
(265)
Obyczaje i zwyczaje
(263)
Ludzie a zwierzęta
(262)
Polityka
(260)
Dziennikarze
(259)
Malarze polscy
(251)
Okupacja niemiecka Polski (1939-1945)
(251)
Sztuka
(250)
Trudne sytuacje życiowe
(249)
Uczucia
(242)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(239)
Politycy
(236)
Armia Krajowa (AK)
(233)
Kultura
(229)
Uczniowie
(222)
Malarstwo polskie
(221)
Psychologia
(221)
Arystokracja
(218)
Holokaust
(212)
Wychowanie w rodzinie
(206)
Pisarze
(205)
Chłopcy
(204)
Poszukiwania zaginionych
(204)
N (książki dla najmłodszych)
(203)
Historia kultury
(200)
Wybory życiowe
(195)
Tematy i motywy
(193)
Dojrzewanie
(192)
Historia literatury
(191)
Uprowadzenie
(191)
Powieść młodzieżowa polska
(190)
Unia Europejska (UE)
(190)
Wsie
(190)
Lekarze
(189)
Młodzież
(188)
Psychologia dziecka
(188)
I wojna światowa (1914-1918)
(186)
Chłopi
(185)
Ruch oporu
(183)
Geografia
(177)
B (baśnie, legendy, mity)
(171)
Seryjni zabójcy
(171)
Wychowanie
(170)
Polityka międzynarodowa
(169)
Mniejszości narodowe
(168)
Ojcowie i córki
(167)
Szkolnictwo
(167)
Więźniowie obozów
(167)
Prywatni detektywi
(163)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(161)
Papieże
(160)
Dziadkowie i wnuki
(157)
Literatura francuska
(157)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Monografia
(2)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Głównym celem monografii jest usystematyzowanie wiedzy z zakresu restrukturyzacji przedsiębiorstw z wykorzystaniem przykładów z praktyki gospodarczej. Źródłem kryzysu zagrażającego funkcjonowaniu przedsiębiorstw jest niedostrzeganie potrzeby zmian, brak zdolności do szybkiego reagowania na zmieniające się warunki otoczenia. Konieczne jest wprowadzenie procesów restrukturyzacji w przedsiębiorstwie, realizowanych w sposób ciągły. Procesy te zachodzą na wielu płaszczyznach, w różnym tempie, z wykorzystaniem zróżnicowanych metod zarządzania. Stanowią istotny warunek kształtowania pozycji konkurencyjnej. Kluczowe znaczenie ma także kształtowanie zależności pomiędzy technologią a procesami restrukturyzacji, uwzględnienie społecznych aspektów zmian i realizowanie społecznie odpowiedzialnej restrukturyzacji. Zmiany wymagają aktywnego uczestnictwa ze strony wszystkich pracowników przedsiębiorstwa. Aby się powiodły, pracownicy muszą się włączyć i we właściwy sposób uczestniczyć w procesie ich tworzenia i wprowadzania. Adresatem publikacji jest przede wszystkim szerokie grono specjalistów z dziedziny zarządzania, którzy przygotowują przedsiębiorstwa do procesów restrukturyzacji, uczestniczą bądź kierują takimi procesami. Monografia ta, a zarazem kompendium wiedzy, kierowana jest również do doktorantów, studentów i uczestników studiów podyplomowych uczelni ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.923 (1 egz.)
Czytelnia - na miejscu
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Podr. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-372 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18956 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obecnie wiele krajów i regionów osiąga przewagę ekonomiczną dzięki innowacjom, które są, obok kapitału ludzkiego, głównym czynnikiem wzrostu gospodarczego. Powstawanie innowacji na danym obszarze zależy od sumy różnorodnych uwarunkowań, m.in. technologicznych, ekonomicznych i instytucjonalnych, które łącznie tworzą system innowacyjny. Wyznaczenie poszczególnych elementów narodowych, regionalnych i branżowych systemów innowacyjnych, dokonanie ich klasyfikacji oraz wskazanie powiązań między nimi jest szczególnie ważne dla badania poziomu innowacyjności regionów, umożliwia także wyciąganie wniosków dotyczących skuteczności poszczególnych systemów. Autorka dokonuje w pracy ukierunkowanej, głębokiej analizy systemów innowacyjnych, opierając się na literaturze przedmiotu oraz na własnych badaniach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3225 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzisiejsza rzeczywistość społeczno-gospodarcza, charakteryzująca się wysokim poziomem złożoności oraz wielością różnorodnych zmian, wywołujących stan znaczącej niepewności, tworzy współczesnym organizacjom wyjątkowo trudne warunki do działania i skutecznego konkurowania. Tym samym zarządzanie przedsiębiorstwem stało się dla prowadzących je menedżerów ogromnym wyzwaniem. Przedsiębiorstwa, chcąc dziś odnieść sukces, muszą przyjąć niełatwą w praktyce postawę organizacji uczącej się i działać zgodnie z jej koncepcyjnymi założeniami. Co więcej, podmioty gospodarcze powinny dążyć do jeszcze wyższej formy rozwoju, jaką jest organizacja inteligentna, która opierając się na zasadach cennej wiedzy, stara się w sposób perfekcyjny rozwijać i wykorzystywać swój potencjał, dzięki czemu jest zdolna do kreowania rozwiązań wyprzedzających swój czas. Jest ona wyrazem dążenia do doskonałości i oczekiwanym zwieńczeniem permanentnego procesu twórczego uczenia się. Od Redakcji
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18491/II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej