Przedsiębiorcy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje naukowe
(6)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(5)
Czytelnia - do wypożyczania
(11)
Autor
Skorupska Justyna
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Bartosiewicz Adam
(1)
Chaba Dawid
(1)
Czarnecki Leszek (1962- )
(1)
Dumkiewicz Małgorzata
(1)
Dąbrowska Justyna
(1)
Fajgielski Paweł (1972- )
(1)
Fassnacht Martin
(1)
Fischer Bogdan
(1)
Goldiszewicz Agnieszka
(1)
Gorzkowska Katarzyna
(1)
Gołaczyński Jacek (1966- )
(1)
Grzębowski Romeo
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Górski Marcin (prawo)
(1)
Głąb Katarzyna Marta
(1)
Hoszowska Bożena
(1)
Jagielski Mariusz
(1)
Kidyba Andrzej (1957- )
(1)
Krześniak Eligiusz Jerzy
(1)
Kunc-Urbańczyk Karina
(1)
Kurosz Krzysztof
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Maciejewska Klaudia
(1)
Matysiak Wiktor P
(1)
Michalak Arkadiusz (1978- )
(1)
Mucha Ariel
(1)
Nowikowska Monika
(1)
Ogrodnik-Kalita Agnieszka
(1)
Olejniczak Adam (1952- )
(1)
Olszewska Anna (radca prawny)
(1)
Pietrasz Piotr
(1)
Piotrowski Ryszard (1952- ; prawnik)
(1)
Piskorz-Ryń Agnieszka
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(1)
Pązik Adam
(1)
Rakowska Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rutkowska-Sowa Magdalena
(1)
Sakowska-Baryła Marlena
(1)
Sieńczyło-Chlabicz Joanna
(1)
Sikorska-Lewandowska Aleksandra
(1)
Simon Hermann (1947- )
(1)
Sitko-Lutek Agnieszka
(1)
Syryt Aleksandra
(1)
Szczurowski Tomasz
(1)
Szpakowski Mirosław K
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wasiołka Adam
(1)
Węgierski Maciej
(1)
Zawadzka Zofia
(1)
Łazarska Aneta
(1)
Łukowski Wojciech (sędzia)
(1)
Świerczyński Marek
(1)
Żechowska Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(6)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Dzieci
(7060)
6-8 lat
(4581)
Młodzież
(4163)
9-13 lat
(3659)
0-5 lat
(3114)
Przedsiębiorcy
(14)
Szkoły wyższe
(2134)
14-17 lat
(1503)
Szkoły średnie
(1295)
Szkoły podstawowe
(519)
Rodzice
(125)
Gimnazja
(101)
Licea
(98)
Studenci
(82)
18+
(73)
Lekarze
(73)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(68)
Nauczyciele
(61)
Technikum
(55)
Szkoły zawodowe
(52)
Dorośli
(49)
Prawnicy
(45)
Klasa 1.
(42)
Niedowidzący
(41)
Osoby w wieku starszym
(41)
Klasa 2.
(38)
Bibliotekarze
(32)
Psycholodzy
(30)
Klasa 8.
(29)
Szkoły ponadpodstawowe
(29)
Klasa 7.
(27)
Menedżerowie
(27)
Pedagodzy
(27)
Klasa 3.
(26)
Adwokaci
(20)
Fizjoterapeuci
(20)
Poziom podstawowy
(20)
Szkoły ponadgimnazjalne
(20)
Sędziowie
(20)
Kosmetolodzy
(19)
Radcy prawni
(19)
Urzędnicy
(17)
Klasa 4.
(16)
Kosmetyczki i kosmetycy
(16)
Ratownicy medyczni
(16)
Szkoły policealne
(15)
Pracownicy naukowi
(14)
Logopedzi
(13)
16+
(12)
Aplikanci
(12)
Pracownicy socjalni
(12)
Ekonomiści
(11)
Klasa 5.
(10)
Klasa 6.
(9)
Pediatrzy
(9)
Policjanci
(9)
Prokuratorzy
(9)
Terapeuci
(9)
Dietetycy i żywieniowcy
(8)
Lekarze rodzinni
(8)
Pielęgniarki
(8)
Politycy
(8)
Poziom rozszerzony
(8)
Psychiatrzy
(7)
Chorzy
(6)
Dietetycy
(6)
Dziennikarze
(6)
Inżynierowie
(6)
Lekarze specjaliści
(6)
Nauczyciele języka polskiego
(6)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(6)
Kardiolodzy
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Położne
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Uczniowie
(5)
Doradcy podatkowi
(4)
Dziewczęta
(4)
Harcerze
(4)
Alergolodzy
(3)
Dermatolodzy
(3)
Historycy
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Opiekunowie medyczni
(3)
Pracodawcy
(3)
Psycholodzy kliniczni
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Radiolodzy
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Administracja publiczna
(2)
Architekci
(2)
Chorzy i niepełnosprawni
(2)
Chłopcy
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Elektrycy
(2)
Farmaceuci
(2)
Historycy sztuki
(2)
Temat
Handel elektroniczny
(2)
Język angielski
(2)
Język handlu i biznesu
(2)
Konsumenci
(2)
Marketing wartości
(2)
Model biznesowy
(2)
Praca biurowa
(2)
Prawo nowych technologii
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Przywództwo
(2)
Zarządzanie
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Administracja elektroniczna
(1)
Badania naukowe
(1)
Ceny
(1)
Crowdfunding
(1)
Dobre praktyki
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-konsumenci
(1)
E-sądy
(1)
Etyka
(1)
Finansowanie
(1)
Informatyzacja
(1)
Internet
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Konkurencyjność
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Menedżerowie
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Polityka cenowa
(1)
Postępowanie cywilne
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo gospodarcze
(1)
Prawo handlowe
(1)
Prawo komputerowe
(1)
Prawo patentowe
(1)
Prawo podatkowe
(1)
Prawo prywatne
(1)
Prawo własności
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Sądownictwo
(1)
Towary
(1)
Usługi
(1)
Wycena
(1)
Zaangażowanie pracowników
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Nauka i badania
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Biblioteka Przeglądu Podatkowego)
W książce, która jest pierwszym opracowaniem tematu podatkowych aspektów crowdfundingu, omówiono poszczególne odmiany finansowania społecznościowego (donacyjny, nagrodowy, przedsprzedażowy, dłużny i udziałowy) oraz praktykę ich funkcjonowania. Zaprezentowano uregulowania prawne odnoszące się do finansowania społecznościowego (crowdfundingu) w Polsce oraz w wybranych państwach europejskich i pozaeuropejskich. Wskazano na skutki podatkowe w odniesieniu do wszystkich podmiotów uczestniczących w finansowaniu społecznościowym, zarówno w zakresie podatków dochodowych, jak i obrotowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10337 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Lider Alfa / Leszek Czarnecki. - Wrocław : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego, 2018. - 246, [1] strona : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Znakomity powrót autora bestsellerowego „Biznes po prostu”Leszek Czarnecki ukończył Politechnikę Wrocławską z tytułem magistra inżyniera oraz Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, uzyskując tytuł doktora ekonomii. Jest również absolwentem Harvard Business School. Należy do najbardziej kreatywnych polskich przedsiębiorców, jako pierwszy wprowadzał na polski rynek nowoczesne rozwiązania finansowe. Działalność biznesową rozpoczął w latach osiemdziesiątych, zakładając Przedsiębiorstwo Hydrotechniki i Inżynierii TAN. Od ponad dwudziestu lat działa w sektorze finansowym. Jest twórcą ponad 20 start-upów, z których wiele zostało liderami branży, i założycielem Europejskiego Funduszu Leasingowego, Getin Noble Banku, Idea Banku, Towarzystwa Ubezpieczeniowego „Europa”, a także spółki deweloperskiej LC Corp. Osiem utworzonych przez niego spółek debiutowało na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie lub w Londynie. Leszek Czarnecki był wielokrotnie nagradzany przez rozmaite organizacje biznesowe oraz największe polskie i zagraniczne media. Jest autorem pięciu książek o tematyce biznesowej. Od lat związany z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, prowadzi również wykłady na wielu uczelniach zagranicznych.Lider alfa to najnowsza książka jednego z najbardziej znanych polskich przedsiębiorców i praktyków biznesu. Autor skupia się w niej na kwestii przywództwa i cech, jakie determinują prawdziwych liderów. Czy przywództwa można się nauczyć, a może rodzimy się z tą umiejętnością? Czy liderem może zostać każdy, czy jedynie wybrani? Jak uwarunkowania biologiczne i inteligencja emocjonalna determinują zdolności przywódcze? Jak prawdziwi liderzy zmieniają oblicze biznesu i otaczającego nas świata? Są to zagadnienia, które od dawna fascynują najwybitniejszych praktyków biznesu. Lider alfa to nie tylko praca teoretyczna, lecz przede wszystkim studium przypadków ukazujące wielość i rozmaitość form i typów przywództwa. Od spektakularnych sukcesów wybitnych liderów po tragiczne w skutkach decyzje osób, które nigdy nie powinny występować w tej roli - praca ta skupia się na analizie praktycznych aspektów przywództwa. Oprócz najsłynniejszych historii znanych ze światowego biznesu, np. sukcesów założycieli takich firm, jak Ikea, Apple czy Lego, książka zawiera wiele innych przykładów oraz przemyślenia autora bazujące na jego ponaddwudziestoletnim doświadczeniu jako przedsiębiorcy. Publikacja ta to zrównoważona kompozycja teorii i praktyki biznesowej przedstawiona w przejrzysty i zrozumiały sposób. To studium przywództwa na miarę XXI wieku! [lubimyczytac.pl]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18864 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dotyczy problemów prawnych związanych z posługiwaniem się nowymi technologiami i sztuczną inteligencją. Autorzy przedstawiają różne aspekty funkcjonowania nowoczesnych technologii, które występują zarówno w prawie administracyjnym, ochronie danych osobowych, prawie własności intelektualnej, prawie gospodarczym, jak i naukach nieprawniczych. W publikacji omówiono m.in. zagadnienia związane z etycznym użytkowaniem nowych technologii, moralnością, elektronicznym prowadzeniem rejestracji stanu cywilnego, sztuczną inteligencją w sektorze publicznym, a także cele i zadania ochrony danych osobowych w kontekście budowy zaufania do nowych technologii i sztucznej inteligencji. Autorami są wybitni specjaliści – teoretycy, praktycy oraz eksperci Rady Europy – od wielu lat zajmujący się problematyką nowych technologii i sztucznej inteligencji. Opracowanie jest kolejnym tomem z cyklu wydanych w 2021 i 2022 r. pozycji pod tym samym tytułem. Książka przeznaczona jest dla prawników praktyków – adwokatów, radców prawnych, sędziów, prokuratorów, jak również pracowników administracji rządowej i samorządowej, inspektorów ochrony danych osobowych, przedsiębiorców z branży IT oraz przedstawicieli wielu dyscyplin naukowych [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-19064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja przeznaczona jest dla każdego, kto dostrzega mnogość i znaczenie wyzwań dzisiejszego rynku pracy – potrzebę orientacji na ludzi, budowania z nimi relacji i skutecznych metod komunikowania. Autor porusza kluczowe zagadnienia dotyczące zarządzania ludźmi i wskazuje, z jakich metod i narzędzi warto korzystać, aby być liderem na miarę dzisiejszych czasów. Ostatnie lata przyniosły sporo zmian, zarówno w modelach pracy, jak i postawach ludzi. Zmieniły się potrzeby, a co za tym idzie oczekiwania pracowników, a to wyznaczyło nowy kierunek roli lidera – holistycznego zarządzania zorientowanego na ludzi i kulturę organizacyjną. Z lektury dowiesz się m.in.: • jak w praktyce wykorzystać wiedzę o stylach zachowań ludzi; • co robić, a czego na pewno nie, chcąc zbudować zaangażowany zespół; • którzy pracownicy są najbardziej narażeni na stres i jak można go zniwelować; • dlaczego zarządzanie różnorodnością powinno trafić na top listę umiejętności menedżerskich. Klamrą spinającą całość są wypowiedzi liderów, które pokazują praktyczny wymiar dzisiejszego zarządzania, oraz przydatne menedżerom narzędzia – kwestionariusz autorefleksji i schemat planu działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-19074 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jako pierwsza publikacja na rynku podejmuje temat wykorzystania nowych technologii w funkcjonowaniu spółek handlowych. Autorzy poddają pogłębionej analizie znaczenie rozwoju nowych technologii dla współczesnego systemu prawnego, w tym kształtu regulacji prawnych i funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości. Najbardziej zauważalne jest oddziaływanie nie tylko w obszarze prawa materialnego, prywatnego i publicznego, lecz także w zakresie organizacji pracy, w tym organów państwa (np. sądów), oraz kształtowania reguł rzetelnego postępowania. W monografii omówiono istotne aspekty użycia nowych technologii w sądach gospodarczych: od doręczeń elektronicznych, przez zdalne rozprawy, po elektroniczne postępowanie rejestrowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18915 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Publikacja stanowi przegląd informacji na temat ewolucji, obecnego stanu oraz przyszłości zarządzania zasobami ludzkimi (ZZL). Zagadnienia zostały przedstawione na tle dynamicznych zmian społeczno-gospodarczych. W książce omówiono m.in.: dorobek badawczy i osiągnięcia ośrodków naukowych zajmujących się ZZL w latach 2007–2020; tożsamość naukową tej dziedziny oraz kluczowe dylematy metodyczne w badaniach; wpływ nowych technologii oraz zmiennego środowiska pracy na zarządzanie kadrami; rekomendowane kompetencje przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. A-18918 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Akademicka)
Prawo własności intelektualnej to całkowicie nowe wydanie podręcznika akademickiego od wielu lat funkcjonującego na rynku wydawniczym, obejmującego w jednym tomie zagadnienia z zakresu prawa autorskiego i praw pokrewnych oraz prawa własności przemysłowej. W przystępnej i komunikatywnej formie zostały w nim uwzględnione najnowsze zmiany dotyczące zarówno polskiego, jak i europejskiego prawa własności intelektualnej. Książka - oprócz wskazania dorobku doktryny - zawiera liczne wskazówki o charakterze praktycznym, poczynione na podstawie przykładów z orzecznictwa sądów polskich oraz europejskich, co pomaga w rozwiązywaniu problemów dotyczących stosowania prawa własności intelektualnej. Zrozumienie skomplikowanych zagadnień ułatwi bogata szata graficzna: schematy, tabele, rysunki oraz przykłady zarejestrowanych dóbr własności przemysłowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie cenami / Hermann Simon, Martin Fassnacht ; przekład Małgorzata Guzowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2019. - XIV, 451, [1] strona : ilustracje, portrety, wykresy ; 29 cm.
"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim przez ekonomistów, albo o polityce cenowej – w podejściu bardziej zorientowanym na praktykę. Pojęcie „zarządzanie cenami” miało być wyrazem ambicji połączenia obu sfer. I ten właśnie cel jest podstawą czwartego już wydania podręcznika. Czytelnik dostaje do rąk książkę, która ma zarówno solidne podstawy teoretyczne, jak i wartość praktyczną. Za taką integrację ręczy również duet autorów: naukowiec - Martin Fassnacht i praktyk - Hermann Simon. Książka skierowana jest w równej mierze do studentów, naukowców, przedsiębiorców i menedżerów. Czwarte wydanie zostało w całości zaktualizowane. W celu połączenia teorii i praktycznego znaczenia omawianych zagadnień, wszelkie przedstawiane koncepcje zilustrowane zostały opisami przypadków z praktyki biznesowej. Stało się to możliwe dzięki dostępowi do doświadczeń firmy Simon-Kucher & Partners, światowego lidera rynku doradztwa cenowego. "
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18855 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1, dodruk 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2017. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-commerce : strategia, zarządzanie, finanse / Justyna Skorupska. - Wydanie 1, 6 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 149 stron ; ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją z zakresu e-commerce uwzględniającą polską specyfikę. Obejmuje zarówno aspekty strategiczne, jak i finansowe handlu w internecie oraz zawiera pełen proces: od strategii e-biznesu aż po budowanie business case i zarządzanie kanałem e-commerce. Jest wzbogacona o studia przypadków z polskiego rynku oraz o praktyczne narzędzia zarządcze. Została napisana z myślą o praktykach związanych z branżą handlu internetowego. Jest również cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomii, zarządzania, marketingu i handlu elektronicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18880 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na polskim rynku brakowało podręcznika, który umiejętnie łączyłby elementy teoretyczne z przyziemną, niezbędną wiedzą praktyczną - począwszy od założenia przedsiębiorstwa, po bardziej złożone zagadnienia strategii czy zarządzania zasobami ludzkimi. Książka dra Szpakowskiego świetnie przeciera szlaki w tej kategorii i warto po nią sięgnąć, nie tylko na samym początku przedsiębiorczej przygody. prof.zw.dr.hab. Dariusz Jemielniak
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18956 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80/81 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej