Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia - do wypożyczania
(1)
Autor
Stawarz-García Barbara
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(7141)
6-8 lat
(4613)
Młodzież
(4163)
9-13 lat
(3662)
0-5 lat
(3176)
Specjaliści ds. marketingu
(-)
Szkoły wyższe
(2140)
14-17 lat
(1503)
Szkoły średnie
(1296)
Szkoły podstawowe
(522)
Rodzice
(125)
Gimnazja
(101)
Licea
(98)
Studenci
(82)
18+
(73)
Lekarze
(73)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(68)
Nauczyciele
(61)
Technikum
(55)
Szkoły zawodowe
(52)
Dorośli
(49)
Prawnicy
(45)
Klasa 1.
(43)
Niedowidzący
(41)
Osoby w wieku starszym
(41)
Klasa 2.
(39)
Bibliotekarze
(32)
Psycholodzy
(30)
Klasa 8.
(29)
Szkoły ponadpodstawowe
(29)
Klasa 3.
(27)
Klasa 7.
(27)
Menedżerowie
(27)
Pedagodzy
(27)
Adwokaci
(20)
Fizjoterapeuci
(20)
Poziom podstawowy
(20)
Szkoły ponadgimnazjalne
(20)
Sędziowie
(20)
Kosmetolodzy
(19)
Radcy prawni
(19)
Urzędnicy
(17)
Klasa 4.
(16)
Kosmetyczki i kosmetycy
(16)
Ratownicy medyczni
(16)
Szkoły policealne
(15)
Pracownicy naukowi
(14)
Przedsiębiorcy
(14)
Logopedzi
(13)
16+
(12)
Aplikanci
(12)
Pracownicy socjalni
(12)
Ekonomiści
(11)
Klasa 5.
(10)
Klasa 6.
(9)
Pediatrzy
(9)
Policjanci
(9)
Prokuratorzy
(9)
Terapeuci
(9)
Dietetycy i żywieniowcy
(8)
Lekarze rodzinni
(8)
Pielęgniarki
(8)
Politycy
(8)
Poziom rozszerzony
(8)
Psychiatrzy
(7)
Chorzy
(6)
Dietetycy
(6)
Dziennikarze
(6)
Inżynierowie
(6)
Lekarze specjaliści
(6)
Nauczyciele języka polskiego
(6)
Pracownicy pomocy społecznej i pracy socjalnej
(6)
Kardiolodzy
(5)
Nauczyciele akademiccy
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Położne
(5)
Pracownicy samorządowi
(5)
Uczniowie
(5)
Doradcy podatkowi
(4)
Dziewczęta
(4)
Harcerze
(4)
Alergolodzy
(3)
Dermatolodzy
(3)
Historycy
(3)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(3)
Opiekunowie medyczni
(3)
Pracodawcy
(3)
Psycholodzy kliniczni
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Radiolodzy
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Administracja publiczna
(2)
Architekci
(2)
Chorzy i niepełnosprawni
(2)
Chłopcy
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Elektrycy
(2)
Farmaceuci
(2)
Historycy sztuki
(2)
Temat
Content marketing
(1)
Konkurencyjność
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Prawo własności intelektualnej
(1)
Wycena
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018.
(E-marketing / [PWN])
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18956 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej