Prawo własności intelektualnej
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia - do wypożyczania
(1)
Autor
Urbanek Grzegorz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Literatura polska
(2343)
Kobieta
(1884)
II wojna światowa (1939-1945)
(1734)
Rodzina
(984)
Miłość
(974)
Prawo własności intelektualnej
(-)
Przyjaźń
(928)
Pisarze polscy
(913)
Historia
(733)
Dzieci
(626)
Władcy
(611)
Zabójstwo
(585)
Tajemnica
(535)
Zwierzęta
(533)
Żydzi
(516)
Język polski
(494)
Polacy
(483)
Literatura
(466)
Życie codzienne
(461)
Relacje międzyludzkie
(435)
Nastolatki
(407)
Polacy za granicą
(407)
Małżeństwo
(406)
Wojsko
(400)
Rodzeństwo
(399)
Kościół katolicki
(382)
Policjanci
(381)
Śledztwo i dochodzenie
(381)
Język polski (przedmiot szkolny)
(363)
Podróże
(349)
Literatura dziecięca polska
(341)
Święci i błogosławieni
(338)
Magia
(335)
Poeci polscy
(335)
Duchowieństwo katolickie
(324)
Dziewczęta
(320)
Katolicyzm
(308)
Szlachta
(307)
Boże Narodzenie
(303)
Chrześcijaństwo
(301)
Sekrety rodzinne
(301)
Osoby zaginione
(300)
Psy
(290)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(280)
Filozofia
(275)
Ludzie a zwierzęta
(273)
Matki i córki
(273)
Etnografia
(269)
PRL
(266)
Źródła historyczne
(266)
Obyczaje i zwyczaje
(263)
Dziennikarze
(260)
Polityka
(260)
Okupacja niemiecka Polski (1939-1945)
(252)
Trudne sytuacje życiowe
(252)
Malarze polscy
(251)
Sztuka
(250)
Uczucia
(242)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(239)
Politycy
(237)
Armia Krajowa (AK)
(233)
Kultura
(229)
Uczniowie
(222)
Malarstwo polskie
(221)
Psychologia
(220)
Arystokracja
(218)
Holokaust
(213)
Poszukiwania zaginionych
(207)
Pisarze
(206)
Wychowanie w rodzinie
(206)
Chłopcy
(204)
Wsie
(204)
N (książki dla najmłodszych)
(202)
Historia kultury
(200)
Wybory życiowe
(198)
Tematy i motywy
(194)
Dojrzewanie
(192)
Uprowadzenie
(192)
Historia literatury
(191)
Lekarze
(190)
Unia Europejska (UE)
(190)
Młodzież
(188)
Powieść młodzieżowa polska
(188)
Psychologia dziecka
(188)
I wojna światowa (1914-1918)
(186)
Chłopi
(185)
Ruch oporu
(183)
Geografia
(177)
Seryjni zabójcy
(172)
B (baśnie, legendy, mity)
(170)
Ojcowie i córki
(170)
Wychowanie
(170)
Polityka międzynarodowa
(169)
Mniejszości narodowe
(168)
Szkolnictwo
(167)
Więźniowie obozów
(167)
Prywatni detektywi
(163)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(161)
Papieże
(160)
Dziadkowie i wnuki
(158)
Literatura francuska
(157)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie. Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania: • Jaka jest istota marki i co się na nią składa? • Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa? • Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów? • Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki? • Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości? Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18956 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej