Reklama
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(51)
Forma i typ
Książki
(51)
Publikacje naukowe
(16)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje popularnonaukowe
(10)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Fotografie
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(60)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(32)
Filia Wójtostwo
(3)
Filia Olchowce
(3)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(26)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Almeida Fabrice d' (1963- )
(1)
Baran Leszek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bussey Cathy
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Dyba Adam
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hofman Iwona
(1)
Hołota Marcin
(1)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969-)
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Malinowska Ewa (filolog)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nocoń Jolanta
(1)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(1)
Nowacki Robert (1979- )
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Oberc Franciszek (1947- )
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Polczyk Romuald
(1)
Pomieciński Adam (1975- )
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Soin Maciej (1961- )
(1)
Spychalska Marta
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Sutherland Max
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Szuwalski Dariusz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wheeler Alina
(1)
White Gordon E
(1)
White Roderick
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żydek-Bednarczuk Urszula (1952-2022)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(24)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(44)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(51)
Język
polski
(51)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Literatura polska
(2345)
Kobieta
(1894)
II wojna światowa (1939-1945)
(1739)
Rodzina
(990)
Miłość
(975)
Reklama
(-)
Przyjaźń
(937)
Pisarze polscy
(914)
Historia
(733)
Dzieci
(630)
Władcy
(611)
Zabójstwo
(587)
Tajemnica
(537)
Zwierzęta
(533)
Żydzi
(518)
Język polski
(495)
Polacy
(485)
Literatura
(466)
Życie codzienne
(462)
Relacje międzyludzkie
(437)
Nastolatki
(426)
Polacy za granicą
(410)
Małżeństwo
(409)
Rodzeństwo
(402)
Wojsko
(400)
Policjanci
(389)
Kościół katolicki
(383)
Śledztwo i dochodzenie
(382)
Język polski (przedmiot szkolny)
(363)
Podróże
(361)
Literatura dziecięca polska
(341)
Święci i błogosławieni
(340)
Magia
(336)
Poeci polscy
(335)
Dziewczęta
(329)
Duchowieństwo katolickie
(324)
Katolicyzm
(309)
Szlachta
(307)
Boże Narodzenie
(305)
Sekrety rodzinne
(303)
Chrześcijaństwo
(302)
Osoby zaginione
(302)
Psy
(295)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(280)
Matki i córki
(278)
Filozofia
(275)
Ludzie a zwierzęta
(274)
Etnografia
(269)
PRL
(268)
Źródła historyczne
(266)
Obyczaje i zwyczaje
(263)
Dziennikarze
(260)
Polityka
(260)
Trudne sytuacje życiowe
(255)
Okupacja niemiecka Polski (1939-1945)
(252)
Malarze polscy
(251)
Sztuka
(251)
Uczucia
(247)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(239)
Politycy
(237)
Armia Krajowa (AK)
(233)
Kultura
(229)
Uczniowie
(223)
Malarstwo polskie
(221)
Arystokracja
(220)
Psychologia
(220)
Holokaust
(214)
Chłopcy
(211)
Poszukiwania zaginionych
(210)
Wsie
(209)
Pisarze
(207)
Wychowanie w rodzinie
(206)
N (książki dla najmłodszych)
(202)
Wybory życiowe
(201)
Historia kultury
(200)
Tematy i motywy
(194)
Uprowadzenie
(194)
Dojrzewanie
(193)
Historia literatury
(191)
Lekarze
(190)
Unia Europejska (UE)
(190)
Młodzież
(188)
Psychologia dziecka
(188)
I wojna światowa (1914-1918)
(187)
Chłopi
(185)
Ruch oporu
(183)
Geografia
(177)
Powieść młodzieżowa polska
(177)
Seryjni zabójcy
(174)
Ojcowie i córki
(170)
Wychowanie
(170)
Polityka międzynarodowa
(169)
B (baśnie, legendy, mity)
(168)
Mniejszości narodowe
(168)
Więźniowie obozów
(168)
Szkolnictwo
(167)
Prywatni detektywi
(164)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(161)
Papieże
(160)
Dziadkowie i wnuki
(159)
Literatura francuska
(157)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Podkarpacie Północne
(1)
Sanok (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(15)
Podręcznik
(9)
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Blog
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Felieton
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Listy
(1)
Plakat
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(28)
Media i komunikacja społeczna
(12)
Psychologia
(8)
Socjologia i społeczeństwo
(8)
Językoznawstwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
51 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17611 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Polsce wpływem społecznym zajmuje się sporo osób. Niektóre upodobały sobie studiowanie literatury na ten temat oraz pisanie na tej podstawie prac przeglądowych i teoretycznych. Inne, a takich jest więcej, prowadzą badania. Część z nich obserwuje tricki i taktyki stosowane przez najbardziej efektywnych praktyków wpływu społecznego, część bada te procesy poprzez symulacje komputerowe lub eksperymenty naturalne, są i tacy, którzy upodobali sobie badania laboratoryjne albo kwestionariuszowe. Niektórych z nas interesuje głównie kwestia przywództwa, innych lobbing, jeszcze innych mobbing. Część osób koncentruje się natomiast na językowych niuansach wpływu społecznego, technikach wpływu społecznego, reklamie czy sugestybilności. Podczas jednego ze spotkań badaczy wpływu - konferencji "Wokół wpływu społecznego" - narodziła się idea stworzenia spójnej treściowo i ciekawej merytorycznie zbiorowej monografii. Czytelnik trzyma ją właśnie w ręce. Książka składa się z czterech części. Pierwsza opisuje metody wywierania wpływu społecznego. Druga skupia się na analizach dezinformacji i zniekształceń pamięci dokonywanych z perspektywy wpływu społecznego. Kolejna, trzecia część, wiąże się z miejscem wywierania wpływu. Ostatnia dotyczy reklamy, która wydaje się dziś kwintesencją wpływu społecznego. [z okł.].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-1765 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : PWE, 2010. - 271 s. ; 24 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wydanie 2., stan prawny na 1 września 2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [1] strony ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsze wydanie tej książki w Polsce ukazało się pod tytułem "Ukryta moc reklamy". Ksiażka podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać i często naprawdę działa u nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pytając o język mediów, pytamy o sposób porozumiewania się ludzi współtworzących środowisko mediów, czyli o sposób kodowania wykorzystywany w mediach, o to, jak one "mówią" do swoich odbiorców. Jest to zatem pytanie o specyficzny dla mediów sposób komunikowania się, pytanie o kształt, jaki współczesne media przyjmują. Odpowiedzią na nie jest analiza właściwego mediom na początku XXI wieku sposobu uporządkowania myśli, obrazów i słów, a także łączonego z nimi wartościowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3072 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Spojrzenie Autorów - Karoliny Janiszewskiej i Jacka Kalla - na wykorzystanie reklamy w firmie jest odmienne od większości ujęć prezentowanych w polskojęzycznych pozycjach. Autorzy widzą reklamę z bardzo pragmatycznego punktu widzenia, jako narzędzie, które powinno być stosowane przez firmy, aby osiągnąć bardzo konkretne, wymierne cele biznesowe. Dlatego nie koncentrują się na aspektach kreacji reklam, ale na opracowaniu strategii reklamy i jej dopasowaniu do celów firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (2 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wiedza o reklamie / autorzy Karolina Janiszewska [i in.]. - Warszawa, Bielsko Biała : Wydawnictwa Szkolne PWN, 2009. - 359 stron : ilustracje ; 25 cm.
(ParkEdukacja)
I. DZIEJE REKLAMY: Reklama na świecie ; Reklama w Polsce. II. TEORIA REKLAMY: Język reklamy ; Podstawy psychologii reklamy ; Retoryka reklamy. III. REKLAMA W PRAKTYCE: Agencje reklamowe i domy mediowe ; Badania marketingowe ; Strategia reklamowa ; Planowanie mediów ; Badanie skuteczności reklamy. IV. PRAWO REKLAMY.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18349 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : PWE, 2002. - 200 s. : rysunki ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ma charakter interdyscyplinarnego namysłu nad miejscem promocji i reklamy we współczesnym społeczeństwie. Celem pracy było uchwycenie najważniejszych sposobów wykorzystania promocji i reklamy w społeczeństwie (...) pozwalających formułować wnioski na temat ich pozytywnych i negatywnych wpływów na kształtowanie tożsamości jednostkowej i społecznej oraz zmiany instytucjonalne odpowiadające nowym wyzwaniom cywilizacyjnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2335 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Menedżera / red. Kazimierz Sedlak)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-14746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Forma i typ
Temat
Dziedzina i ujęcie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4914 (1 egz.)
Książka
W koszyku
To pierwsza w językoznawstwie polskim synteza stylistyczna obejmująca tak szerokie spektrum odmian stylowych współczesnej polszczyzny. Wśród opisanych stylów znalazły się zarówno style "stare" (potoczny, artystyczny, naukowy, popularnonaukowy, dydaktyczny, urzędowy, religijny), jak i "nowe" (medialny, elektroniczny, radiowy, telewizyjny, reklamowy, komunikacji politycznej), niektóre o statusie jeszcze nie do końca oczywistym, wątpliwym i dyskusyjnym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4144 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 247, [1] s. : ilustracje ; 24 cm.
Forma i typ
Jak pisać teksty reklamowe? Jak doskonalić swe umiejętności? Jak zaplanować innowację, oryginalną i twórczą reklamę, która przyczyniłaby się do sukcesu kampanii reklamowej? To tylko wybrane zagadnienia, na które czytelnik znajdzie odpowiedź w niniejszej książce. Autorka, dzieląc się swoją wiedzą i bogatym doświadczeniem, przedstawia warsztat i narzędzia reklamotwórcy. Wykorzystując zarówno opis (modele, definicje, przykłady), jak i zabawę. Uczy skutecznego posługiwania się słowem, obrazem i muzyką w reklamie. Porusza także tematykę technik kreatywnych w reklamie, sposobów doskonalenia warsztatu copywritera, najnowszych tendencji kreatywnych w reklamie oraz problem zintegrowania reklamy z innymi elementami promocji w spójnym planie marketingowym.Książka zawiera dziesiątki przykładów z praktyki polskiej i zachodniej reklamy. Każdy rozdział uzupełniają pytania do dyskusji, ćwiczenia oraz zadania kreatywne. Zamyka ją leksykon żargonu i slangu reklamowego.Pozycja przeznaczona jest dla studentów i uczniów szkół policealnych w dziedzinie marketingu i reklamy, studentów filologii oraz pracowników agencji reklamowych. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej