Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(78)
Forma i typ
Książki
(77)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(108)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(54)
Filia Dąbrówka
(3)
Filia Posada
(2)
Filia Wójtostwo
(6)
Filia Olchowce
(3)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(43)
Autor
Garbarski Lechosław
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Kotler Philip
(3)
Mruk Henryk
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Baran Radosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(2)
Wróblewski Łukasz
(2)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baker Michael J
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Belka Marek
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bussey Cathy
(1)
Christopher Martin
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Dobska Monika
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dyba Adam
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Froeb Luke M
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hiam Alexander
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kacprzak Agnieszka
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kitowski Jerzy
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Komor Marcin
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozakiewicz Adam
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Lignar-Paczocha Karolina
(1)
Loska Magdalena
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Malinowska Mirosława (1968- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McCann Brian T
(1)
Mielnik Zbigniew
(1)
Mietlewski Zygmunt
(1)
Musiałkiewicz Jacek
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Marta
(1)
Oliver Sandra
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Peck Helen
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Ries Al
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sadowski Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smoleński Stanisław
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stone Merlin
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(6)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(78)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Logistycy
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Literatura polska
(2345)
Kobieta
(1891)
II wojna światowa (1939-1945)
(1739)
Rodzina
(988)
Miłość
(975)
Marketing
(-)
Przyjaźń
(935)
Pisarze polscy
(914)
Historia
(733)
Dzieci
(629)
Władcy
(611)
Zabójstwo
(586)
Tajemnica
(537)
Zwierzęta
(533)
Żydzi
(518)
Język polski
(495)
Polacy
(485)
Literatura
(466)
Życie codzienne
(462)
Relacje międzyludzkie
(436)
Nastolatki
(425)
Małżeństwo
(409)
Polacy za granicą
(408)
Rodzeństwo
(401)
Wojsko
(400)
Policjanci
(385)
Kościół katolicki
(383)
Śledztwo i dochodzenie
(381)
Język polski (przedmiot szkolny)
(363)
Podróże
(361)
Literatura dziecięca polska
(341)
Święci i błogosławieni
(339)
Magia
(336)
Poeci polscy
(335)
Dziewczęta
(329)
Duchowieństwo katolickie
(324)
Katolicyzm
(309)
Szlachta
(307)
Boże Narodzenie
(304)
Sekrety rodzinne
(303)
Chrześcijaństwo
(302)
Osoby zaginione
(302)
Psy
(295)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(280)
Matki i córki
(278)
Filozofia
(275)
Ludzie a zwierzęta
(274)
Etnografia
(269)
PRL
(268)
Źródła historyczne
(266)
Obyczaje i zwyczaje
(263)
Dziennikarze
(260)
Polityka
(260)
Trudne sytuacje życiowe
(254)
Okupacja niemiecka Polski (1939-1945)
(252)
Malarze polscy
(251)
Sztuka
(251)
Uczucia
(247)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(239)
Politycy
(237)
Armia Krajowa (AK)
(233)
Kultura
(229)
Uczniowie
(223)
Malarstwo polskie
(221)
Arystokracja
(220)
Psychologia
(220)
Holokaust
(214)
Chłopcy
(210)
Wsie
(209)
Poszukiwania zaginionych
(208)
Pisarze
(207)
Wychowanie w rodzinie
(206)
N (książki dla najmłodszych)
(202)
Historia kultury
(200)
Wybory życiowe
(200)
Tematy i motywy
(194)
Dojrzewanie
(193)
Uprowadzenie
(192)
Historia literatury
(191)
Lekarze
(190)
Unia Europejska (UE)
(190)
Młodzież
(188)
Psychologia dziecka
(188)
I wojna światowa (1914-1918)
(187)
Chłopi
(185)
Ruch oporu
(183)
Powieść młodzieżowa polska
(180)
Geografia
(177)
Seryjni zabójcy
(174)
Ojcowie i córki
(170)
Wychowanie
(170)
Polityka międzynarodowa
(169)
B (baśnie, legendy, mity)
(168)
Mniejszości narodowe
(168)
Więźniowie obozów
(168)
Szkolnictwo
(167)
Prywatni detektywi
(164)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(161)
Papieże
(160)
Dziadkowie i wnuki
(159)
Literatura francuska
(157)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
78 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podr. 33 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Filia Dąbrówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Filia Posada
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Praktyków Zarządzania)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18207 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Teodor Kramer. - Wydanie 4 zmienione - Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, 2004. - 214, [1] strony : faksymilia, rysunki, wykresy ; 21 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (2 egz.)
Filia Dąbrówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość oraz wielopodmiotowość komunikacji marketingowej powodują trudności z szacowaniem skuteczności, a przede wszystkim efektywności tego obszaru aktywności przedsiębiorstwa. W książce autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych oraz ilościowych dotyczące postrzegania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej, które zostały przeprowadzone wśród 640 menedżerów przedsiębiorstw w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11165 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17780 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10704 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące. Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Jacek Musiałkiewicz. - Warszawa : Ekonomik, 2001. - 190 s. : rys. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-922 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Teksty Kultury)
Reklama nas otacza i osacza. Przeciętny mieszkaniec dużego europejskiego miasta styka się codziennie z blisko tysiącem reklam. Są nią przecież nie tylko telewizyjne spoty, wyskakujące okienka na stronach internetowych czy wielkie uliczne billboardy. To także opakowania produktów zawierających logo producenta, przemówienia polityków i puszki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Właściwie czasem trudniej jest powiedzieć, co reklamą nie jest...
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6761 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9616 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17736 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie / Turystyka - Rekreacja - Sport)
Sprawny system informacji podstawą rozwoju turystyki! Informacja jest jednym z najważniejszych elementów, a nawet wręcz wyznacznikiem gospodarki turystycznej. Współczesna gospodarka turystyczna jest bowiem systemem powiązań między jej podmiotami realizującymi na rynku funkcje komercyjne (przedsiębiorcy turystyczni) a podmiotami non profit (samorządy terytorialne oraz organizacje i stowarzyszenia branżowe) oraz turystami. Informacja turystyczna jest zaś obszarem znajdującym się na styku tych trzech grup podmiotów, warunkując skuteczność i jakość świadczonych usług. Wykreowanie sprawnie funkcjonującego systemu informacji turystycznej wymaga wypracowania właściwych mechanizmów aktywnej współpracy samorządu lokalnego z branżą turystyczną bezpośrednio lub pośrednio zaangażowaną w kreowanie lokalnego produktu turystycznego. Podstawowym celem opracowania jest próba przedstawienia modelowej koncepcji współpracy między jednostkami samorządu terytorialnego a podmiotami turystycznymi w zakresie gromadzenia, przetwarzania, przepływu i udostępniania informacji turystycznej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9834 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing q lojalności / Nemezjusz Mateusz Pazio. - Warszawa : Difin SA, 2015. - 300 stron : ilustracje ; 23 cm.
Lojalność jest marzeniem każdego. To taki stan, który wyklucza zdradę. W relacjach ekonomicznych, stan ów jakby genetycznie jest wykluczony. Wszak jest to „walka” rynkowa, mająca na celu zdobycie zasobów pieniężnych partnera poprzez sprzedaż. Jednak w relacjach klient-marka czy klient-firma nie chodzi dziś o akcje jednorazowe, lecz powtarzalne, czyli żeby klient stał się wierny. I w tym celu wykorzystywany jest cały arsenał narzędzi mających przekonać go do oferowanej marki, czy oferującej ją firmy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6780 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej