Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(26)
Forma i typ
Książki
(26)
Poradniki i przewodniki
(21)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(23)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(2)
Wypożyczalnia Główna
(11)
Filia Wójtostwo
(1)
Czytelnia - do wypożyczania
(13)
Autor
Morżoł Ilona
(3)
Hamlin Sonya
(2)
Acker Mike
(1)
Agatston Patricia W
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bonneau Elisabeth
(1)
Bończak Janusz
(1)
Brown Stephen W
(1)
Burakowska Elżbieta
(1)
Canuel Brigitte (1948- )
(1)
Cyd Leela
(1)
Czerska Anna
(1)
Dunckel Jacqueline (1930- )
(1)
Faber Adele
(1)
Faber Joanna
(1)
Honey Peter
(1)
Horosiewicz Beata
(1)
Jarosz Agnieszka
(1)
Kalka Violetta
(1)
Komorowska Marta
(1)
Kopeć Alina
(1)
Kowalski Robin M. (1964- )
(1)
Kozłowski Tomasz
(1)
Kościuk Zbigniew
(1)
Kreisman Jerold J. (1947- )
(1)
Limber Susan P
(1)
Maj-Osytek Monika
(1)
Mazlish Elaine (1925- )
(1)
Moniak Wiesława
(1)
Moskal Maria
(1)
Munter Mary
(1)
Naruszewicz_Duchlińska Alina
(1)
Nęcki Zbigniew
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Parnham Elizabeth (1927- )
(1)
Rolland Rebecca
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Ruchałowski Andrzej
(1)
Rudnik Justyna
(1)
Smaga Marta
(1)
Stawarz-García Barbara
(1)
Szcześniewski Michał
(1)
Thiel Erhard (1940- )
(1)
Tisseron Serge (1948- )
(1)
Wicher Adam
(1)
Wiszniewski Andrzej
(1)
Więznowska Mariola
(1)
Wolny-Zmorzyński Kazimierz (1957- )
(1)
Ściślak Jarosław (1984- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(19)
1901-2000
(6)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(26)
Język
polski
(26)
Odbiorca
Rodzice
(2)
Dziennikarze
(1)
Mówcy
(1)
Nauczyciele
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Trenerzy pracy
(1)
Użytkownicy internetu
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(11)
Relacje międzyludzkie
(7)
Retoryka
(5)
Dzieci
(4)
Prezentacje i wystąpienia
(4)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Wychowanie w rodzinie
(3)
Autoprezentacja
(2)
Gesty
(2)
Internet
(2)
Komunikacja elektroniczna
(2)
Psychologia pracy
(2)
Psychologia społeczna
(2)
Rozmowa
(2)
Socjotechnika
(2)
Zjazdy i konferencje
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Administracja
(1)
Chorzy z pogranicznymi zaburzeniami osobowości
(1)
Content marketing
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Dziennikarze
(1)
Edytorstwo
(1)
Emisja głosu
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Gry i zabawy
(1)
Instagram
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje emocjonalne
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikatory internetowe
(1)
Kultura masowa
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Menedżerowie
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Młodzież
(1)
Negocjacje
(1)
Netykieta
(1)
Perswazja
(1)
Pograniczne zaburzenie osobowości
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Prawo autorskie
(1)
Prawo prasowe
(1)
Przemoc emocjonalna
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Reklama internetowa
(1)
Reportaż
(1)
Rodzina
(1)
Savoir-vivre
(1)
Socjologia dzieciństwa
(1)
Spotkania i imprezy biznesowe
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Strony WWW
(1)
Techniki fotograficzne
(1)
Trema
(1)
Typografia
(1)
Wychowanie
(1)
Zabawa
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Poradnik
(25)
Blog
(1)
Fotografia barwna
(1)
Fotografie
(1)
Mowy
(1)
Podręcznik
(1)
Portrety
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(15)
Psychologia
(12)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Językoznawstwo
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Edukacja i pedagogika
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
26 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie. Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3325 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing i social media : jak przyciągnąć klientów / Barbara Stawarz-García. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018.
(E-marketing / [PWN])
Nowe wydanie książki, która przybliża zagadnienie content marketingu. Przedstawia – krok po kroku – jak kreować strategię content marketingową oraz tworzyć treści do internetu i budować społeczność wokół marki w social media. To pierwsza publikacja omawiająca światowe standardy, w sposób umożliwiający zaadaptowanie ich na polskim rynku. Drugie wydanie zostało poszerzone m.in. o szczegółowe omówienie komunikacji w social media, proces dojrzewania leadów i automatyzacji działań content marketingowych. W książce znalazły się również porady dotyczące tworzenia treści pod smartfony oraz femvertising, czyli komunikację skierowaną do kobiet. Content marketing i social media stanowi poradnik dla marketingowców, osób zajmujących się PR-em oraz komunikacją i budową marki, social media managerów, blogerów, dziennikarzy oraz właścicieli firm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Autorki przeanalizowały ostatnie odkrycia naukowe w tej dziedzinie, wykorzystując także badania przeprowadzone wśród ponad 3500 uczniów szkół gimnazjalnych, internetowe projekty badawcze, doświadczenia z wykorzystaniem portali społecznościowych oraz dane pochodzące z wywiadów grupowych z ofiarami cyberprzemocy, osobami ją stosującymi i ich rodzicami. Książka stanowi opis najlepszych technik prewencyjnych i strategii pozwalających skutecznie walczyć z przemocą szkolną prowadzoną kanałami elektronicznymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Elementarz wystapień publicznych / Violetta Kalka. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2020. - 157, [3] strony : ilustracje ; 22 cm.
Poradnik przeznaczony dla mówców, trenerów, szkoleniowców, nauczycieli. Idealna książka dla osób wykorzystujących autoprezentację, głos i słowo jako narzędzia pracy. • Jak przygotować wystąpienie? • Jak budować pewność siebie? • Jak panować nad słuchaczami? • Jak stworzyć interakcje w relacjach z grupą? Werbalne i pozawerbalne metody wzmacniania przekazu i sposoby budowania wizerunku profesjonalnego mówcy. Praktyczne przykłady i ćwiczenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram i fotografia / Leela Cyd ; [tłumaczenie Anna Czerska]. - Ożarów Mazowiecki : Wydawnictwo Olesiejuk, 2018. - 192 strony : fotografie ; 23 cm.
Serwisy społecznościowe często są świetnym źródłem inspiracji dla wielu aspirujących fotografów. Bardzo łatwo założyć konto, ale by zyskać naprawdę oddaną bazę fanów, potrzeba dwóch rzeczy: silnego poczucia własnej tożsamości i umiejętności kreowania stylu, za którym ludzie będą chcieli podążać. Dzięki tej książce uda wam się to osiągnąć! Autorka, znana instagramowa ekspertka i fotografka Leela Cyd, wypełniła tę książkę wspaniałymi zdjęciami i wartościowymi poradami, które pomogą odnieść sukces na Instagramie. Znajdziecie tutaj rozdziały poświęcone stworzeniu idealnej kompozycji, poszukiwaniu unikatowego kadru i doborowi odpowiednich rekwizytów – innymi słowy wszystko, czego potrzeba, by zrobić wspaniałe stylizowane zdjęcia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej