Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(78)
Forma i typ
Książki
(77)
Publikacje dydaktyczne
(18)
Publikacje naukowe
(18)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(108)
wypożyczone
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(54)
Filia Dąbrówka
(3)
Filia Posada
(2)
Filia Wójtostwo
(6)
Filia Olchowce
(3)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(43)
Autor
Garbarski Lechosław
(4)
Michalski Eugeniusz
(4)
Ehrlich Andrzej
(3)
Kotler Philip
(3)
Mruk Henryk
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Wrzosek Wojciech
(3)
Altkorn Jerzy
(2)
Baran Radosław
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Pilarczyk Bogna
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Wojciechowski Jacek (1938- )
(2)
Wróblewski Łukasz
(2)
Ambler Tim
(1)
Armstrong Gary
(1)
Baker Michael J
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Bartołd Robert
(1)
Belka Marek
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bond Alison
(1)
Borusiak Barbara
(1)
Bussey Cathy
(1)
Christopher Martin
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czerwińska-Jaśkiewicz Małgorzata
(1)
Dobska Monika
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Domański Tomasz
(1)
Drzazga Marek
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Dyba Adam
(1)
Dyczkowska Joanna
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Dziewanowska Katarzyna
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Froeb Luke M
(1)
Gardzińska Anna
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Górska Grażyna
(1)
Hiam Alexander
(1)
Jerzyk Ewa
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Kacprzak Agnieszka
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karcz Kornelia
(1)
Kardaszewski Jacek
(1)
Kauf Sabina
(1)
Keefe Patrick Radden (1976- )
(1)
Kitowski Jerzy
(1)
Knecht Zdzisław
(1)
Komor Marcin
(1)
Kowalski Paweł
(1)
Kozakiewicz Adam
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kramarz Marzena
(1)
Kramer Teodor (1926-2014)
(1)
Kędzior Zofia
(1)
Lignar-Paczocha Karolina
(1)
Loska Magdalena
(1)
Majchrzak-Lepczyk Justyna
(1)
Malinowska Mirosława (1968- )
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McCann Brian T
(1)
Mielnik Zbigniew
(1)
Mietlewski Zygmunt
(1)
Musiałkiewicz Jacek
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Nierenberg Bogusław
(1)
Nowak Marta
(1)
Oliver Sandra
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Peck Helen
(1)
Penc-Pietrzak Ilona
(1)
Pieczykolan Robert
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Przydatek Elżbieta
(1)
Przydatek Jan
(1)
Ries Al
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rószkiewicz Małgorzata
(1)
Sadowski Adam
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Smoleński Stanisław
(1)
Sobotkiewicz Dariusz
(1)
Stone Merlin
(1)
Szromnik Andrzej
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(19)
2000 - 2009
(44)
1990 - 1999
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(6)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(78)
Język
polski
(78)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(12)
Logistycy
(1)
Szkoły średnie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Literatura polska
(2343)
Kobieta
(1878)
II wojna światowa (1939-1945)
(1731)
Rodzina
(979)
Miłość
(971)
Marketing
(-)
Przyjaźń
(926)
Pisarze polscy
(913)
Historia
(733)
Dzieci
(626)
Władcy
(611)
Zabójstwo
(582)
Tajemnica
(533)
Zwierzęta
(531)
Żydzi
(516)
Język polski
(494)
Polacy
(483)
Literatura
(466)
Życie codzienne
(460)
Relacje międzyludzkie
(433)
Nastolatki
(407)
Polacy za granicą
(405)
Małżeństwo
(404)
Wojsko
(400)
Rodzeństwo
(397)
Kościół katolicki
(381)
Śledztwo i dochodzenie
(378)
Policjanci
(377)
Język polski (przedmiot szkolny)
(363)
Podróże
(348)
Literatura dziecięca polska
(341)
Święci i błogosławieni
(338)
Magia
(335)
Poeci polscy
(335)
Duchowieństwo katolickie
(323)
Dziewczęta
(320)
Katolicyzm
(308)
Szlachta
(307)
Boże Narodzenie
(303)
Chrześcijaństwo
(301)
Sekrety rodzinne
(300)
Osoby zaginione
(298)
Psy
(285)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(280)
Filozofia
(275)
Ludzie a zwierzęta
(272)
Matki i córki
(271)
Etnografia
(269)
Źródła historyczne
(266)
PRL
(265)
Obyczaje i zwyczaje
(263)
Polityka
(260)
Dziennikarze
(259)
Okupacja niemiecka Polski (1939-1945)
(252)
Malarze polscy
(251)
Sztuka
(250)
Trudne sytuacje życiowe
(249)
Uczucia
(242)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(239)
Politycy
(236)
Armia Krajowa (AK)
(233)
Kultura
(229)
Uczniowie
(222)
Malarstwo polskie
(221)
Psychologia
(221)
Arystokracja
(218)
Holokaust
(213)
Wychowanie w rodzinie
(206)
Pisarze
(205)
Chłopcy
(204)
Poszukiwania zaginionych
(204)
Wsie
(203)
N (książki dla najmłodszych)
(202)
Historia kultury
(200)
Wybory życiowe
(195)
Tematy i motywy
(194)
Dojrzewanie
(192)
Historia literatury
(191)
Uprowadzenie
(191)
Lekarze
(190)
Powieść młodzieżowa polska
(190)
Unia Europejska (UE)
(190)
Młodzież
(188)
Psychologia dziecka
(188)
I wojna światowa (1914-1918)
(186)
Chłopi
(185)
Ruch oporu
(183)
Geografia
(177)
Seryjni zabójcy
(171)
B (baśnie, legendy, mity)
(170)
Wychowanie
(170)
Polityka międzynarodowa
(169)
Mniejszości narodowe
(168)
Ojcowie i córki
(167)
Szkolnictwo
(167)
Więźniowie obozów
(167)
Prywatni detektywi
(163)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(161)
Papieże
(160)
Dziadkowie i wnuki
(157)
Literatura francuska
(157)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(18)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(3)
Czasopismo ekonomiczne
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradnik
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Podróże i turystyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
78 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17409 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Należy kierować samym sobą. Nie wolno pozwolić na to, żeby przychodzące zadania sterowały naszym życiem. Należy zaplanować wykonywanie rutynowych działań każdego dnia o tej samej porze. Trzeba to ćwiczyć codziennie. Należy odpowiadać na e-maile tylko raz dziennie. W przeciwnym razie grozi to gaszeniem kolejnych pożarów i zahamowaniem postępów w osiąganiu celów. Menedżer powinien ustalić, co tylko on i nikt inny jest w stanie zrobić, i po prostu to zrobić. Jeśli uzna, że robi coś, co mogą wykonać jego podwładni, powinien przestać się tym zajmować. Jeśli bowiem nadal będzie wykonywał prace, które mogą robić inni, nie wypełni swoich obowiązków. A może np. chodzić o tak istotne kwestie, jak strategia dotycząca dostosowania zasobów i możliwości organizacji do jej zewnętrznego otoczenia konkurencyjnego. [frahm. ks.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 330 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika Marketing : koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17968 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka przedstawia rolę i zadania eurologistyki w dzisiejszym świecie na podstawie najnowszych i pierwszych do tej pory w Polsce badań. Autorzy prowadzą Czytelnika od istoty eurologistyki i jej znaczenia dla rozwoju Europy, poprzez jej części składowe, w tym infrastrukturę transportu, korytarze paneruopejskie, magazyny wirtualne, europejski model logistycznej obsługi klienta do nowego modelu zarządzania eurologistyką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16246 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Alexander Hiam. - Warszawa : RM, 1999. - XV, 315 s. : rys. ; 24 cm.
(Dla Opornych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 256 stron ; 24 cm.
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich u do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-1065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : PWE, 2002. - 200 s. : rysunki ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków – pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7416 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Seria Amerykańska)
Bracia Arthur, Raymond i Mortimer Sacklerowie w ciągu kilku dekad zbudowali imperium. Niczym Medyceusze obejmowali mecenatem artystów, a setki milionów dolarów przeznaczali na filantropię. Najstarszy stał za sukcesem Valium i komercjalizacją rynku farmaceutycznego. Braciom podarował firmę Purdue Frederick – zbili na niej fortunę, lecz na zawsze pogrzebali dobre imię Sacklerów. Majątek rodziny szacowano na miliardy dolarów, ale niepohamowana rządza bogactwa pchnęła ich dalej: do intratnego sektora leków opioidowych. Arthur i Mortimer chcieli, by ich produkt był czymś więcej niż tylko specjalistycznym środkiem stosowanym w opiece paliatywnej. Miał przynieść ulgę rzeszom zwykłych Amerykanów cierpiących na pospolite bóle. Swój lek – OxyContin – reklamowali jako bezpieczną alternatywę dla morfiny. W rzeczywistości jego główny składnik – oksykodon – był od niej dwa razy silniejszy, o czym doskonale wiedzieli. Agresywna strategia marketingowa w ciągu kilkunastu lat doprowadziła do tragedii – setki tysięcy Amerykanów uzależniło się od opioidów, a śmierć z powodu przedawkowania była jedną z głównych przyczyn zgonów w USA. Sacklerowie uparcie powtarzali, że problem nie leży w leku, tylko w jego użytkownikach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 82-92 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Książka
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Zdzisław Knecht. - 2. wyd. popr. i rozsz. - Warszawa : C. H. Beck, 2005. - XI, [1], 211 s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Vademecum Menedżera)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17734 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11761 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej