Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(60)
Forma i typ
Książki
(60)
Publikacje naukowe
(19)
Publikacje popularnonaukowe
(12)
Publikacje fachowe
(11)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Fotografie
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(66)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(34)
Filia Wójtostwo
(3)
Filia Olchowce
(3)
Czytelnia - na miejscu
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(35)
Autor
Doliński Dariusz (1959- )
(3)
Albin Krzysztof
(2)
Hofman Iwona
(2)
Janiszewska Karolina
(2)
Nierenberg Bogusław
(2)
Łopalewski Piotr
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Almeida Fabrice d' (1963- )
(1)
Baran Leszek
(1)
Barska Anetta
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brodzińska-Mirowska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Bussey Cathy
(1)
Caples John (1900-1990)
(1)
Cwalina Wojciech
(1)
Dyba Adam
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Grzegorczyk Adam
(1)
Grzybczyk Katarzyna
(1)
Hahn Fred E. (1925- )
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Hołota Marcin
(1)
Kalinowski Marian Leon (1946- )
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kasperec Stanisław
(1)
Kawalec Agnieszka Monika
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kranas Grażyna
(1)
Królewski Jarosław
(1)
Kukuła Artur Jan (1969- )
(1)
Kwarciak Bogusław (1956-2012)
(1)
Kępa-Figura Danuta
(1)
Kępa-Figura Danuta (1969-)
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lindstrom Martin (1970- )
(1)
Maciuszek Józef
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Makowski Michał
(1)
Malinowska Ewa (filolog)
(1)
Mruk Henryk
(1)
Murdoch Anna
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Nocoń Jolanta
(1)
Nosowska Katarzyna (1971- )
(1)
Nowacki Robert (1979- )
(1)
Nowak Agnieszka
(1)
Oberc Franciszek (1947- )
(1)
Ogilvy David (1911-1999)
(1)
Ogonowska Agnieszka
(1)
Pazio Nemezjusz Mateusz
(1)
Polczyk Romuald
(1)
Pomieciński Adam (1975- )
(1)
Ptaszek Grzegorz
(1)
Radziszewska Aleksandra
(1)
Romański Roberto R
(1)
Sala Paweł
(1)
Sawicki Jarosław
(1)
Sedlak Kazimierz (1952- )
(1)
Sitarczyk Małgorzata
(1)
Smaga Marta
(1)
Soin Maciej (1961- )
(1)
Spychalska Marta
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Sutherland Max
(1)
Suławko-Karetko Agnieszka
(1)
Sylvester Alice K
(1)
Szczęsna Ewa (1967- )
(1)
Szuwalski Dariusz
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Tyszka Tadeusz
(1)
Wheeler Alina
(1)
White Gordon E
(1)
White Roderick
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Šmid Wacław
(1)
Żydek-Bednarczuk Urszula (1952-2022)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(32)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(51)
1901-2000
(5)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(60)
Język
polski
(60)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Studenci
(1)
Uczniowie
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Reklama
(51)
Internet
(12)
Środki masowego przekazu
(11)
Marketing
(10)
Komunikacja społeczna
(5)
Konsumenci
(5)
Język polski
(4)
Manipulacja (psychologia)
(4)
Polityka
(4)
Psychologia
(4)
Reklama internetowa
(4)
Reklama społeczna
(4)
Reklama telewizyjna
(4)
Decyzje
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja polityczna
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Marketing polityczny
(3)
Obsługa klienta
(3)
Promocja handlowa
(3)
Public relations
(3)
Dzieci
(2)
Dziennikarstwo
(2)
Informacja
(2)
Kultura popularna
(2)
Marketing mobilny
(2)
Przedsiębiorstwo
(2)
Psychologia poznawcza
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Socjotechnika
(2)
Stylistyka
(2)
Telewizja
(2)
Zarządzanie
(2)
Znak towarowy
(2)
Agresywność
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Archiwum Ziemi Sanockiej
(1)
Badania marketingowe
(1)
Blog
(1)
Celebryci
(1)
Cyberkultura
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Czytelnictwo
(1)
Działalność charytatywna
(1)
Ekonomia rozwoju
(1)
Facebook (portal społecznościowy)
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gatunki medialne
(1)
Gospodarka
(1)
Gry komputerowe
(1)
Imprezy kulturalne
(1)
Imprezy sportowe
(1)
Instagram
(1)
Instytucje kultury
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Język
(1)
Język potoczny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Kampania wyborcza
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kowalczyk, Justyna (1983- )
(1)
Kreatywność
(1)
Lojalność konsumentów
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Naród
(1)
Nosowska, Katarzyna (1971- )
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Partie polityczne
(1)
Piosenkarze polscy
(1)
Piękno
(1)
Platforma Obywatelska (PO)
(1)
Politycy
(1)
Poradnictwo
(1)
Pornografia
(1)
Pornografia dziecięca
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prasa (wydawnictwa)
(1)
Prawo reklamy
(1)
Program telewizyjny
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia rodziny
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Puryzm (językoznawstwo)
(1)
Reklama polityczna
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama zewnętrzna
(1)
Religia
(1)
Rocznice
(1)
Rozmowa
(1)
Rynek
(1)
Semiotyka
(1)
Senyszyn, Joanna (1949- )
(1)
Slogany reklamowe
(1)
Socjologia dzieciństwa
(1)
Socjologia kultury
(1)
Socjologia rodziny
(1)
Spostrzeganie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(7)
Podkarpacie Północne
(1)
Sanok (woj. podkarpackie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(20)
Podręcznik
(9)
Poradnik
(4)
Praca zbiorowa
(3)
Blog
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Felieton
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Listy
(1)
Plakat
(1)
Publicystyka
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Media i komunikacja społeczna
(16)
Psychologia
(9)
Socjologia i społeczeństwo
(9)
Językoznawstwo
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
60 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4914 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na proponowaną Czytelnikowi publikację składa się osiem tekstów pogrupowanych w dwóch częściach, w których tytułach wykorzystano kategorie kluczowe (fundamentalne) z punktu widzenia refleksji medioznawczej: wartości, media i społeczeństwo. Chociaż autorzy, w swych rozważaniach odnoszą się do każdego z obszarów określonych tymi kategoriami ( i do zagadnień aksjologicznych, i do problematyki środków przekazu, i do funkcjonowania/kondycji zbiorowości społecznych), dominujące w ich tekstach są wątki sugerujące taką, a nie inną strukturę wydawnictwa. (…) Mamy nadzieję, że publikacja stanie się bodaj cegiełką w murze wznoszonym na drodze społecznie niekorzystnych zjawisk związanych z zawrotną mediatyzacją zbiorowości ludzkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poetyka reklamy / Ewa Szczęsna. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003. - 236, [1] strony, [15] strony tablice : ilustracje ; 24 cm.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4374 (1 egz.)
Książka
W koszyku
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka dra Wojciecha Budzyńskiego, wykładowcy Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, szkoleniowca i trenera biznesu, a także doświadczonego menedżera. Książka zawiera zarówno usystematyzowaną wiedzę w dziedzinie PR, jak i praktyczne rady, jak organizować działalność PR-owską, od czego zacząć, jak opracować program budowania wizerunku firmy czy wdrożyć system identyfikacji wizualnej. Wiele miejsca poświęcono zasadom współpracy z mediami. Przedstawiono wiele aktualnych przykładów radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy, zwłaszcza w sytuacjach kryzysowych. Ponadto autor omawia także przygotowanie i rozpowszechnianie wydawnictw firmowych, organizację imprez, zawieranie umów sponsorskich oraz prowadzenie działalności lobbingowej. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7521 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama dysponuje wieloma pozawerbalnymi środkami oddziaływania na odbiorcę, jednak to język jest najważniejszym nośnikiem treści i perswazji w przekazie reklamowym, a za pośrednictwem werbalnej warstwy komunikatu można skutecznie przekazywać informacje i wpływać na zachowania potencjalnych konsumentów. Wykreowanie skutecznego pod względem komunikacyjnym tekstu wymaga uwzględnienia szerokiego spektrum czynników natury pragmalingwistycznej, co implikuje potrzebę kompleksowej analizy przekazów reklamowych pod kątem ich językowej warstwy oddziaływania na odbiorcę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo reklamy / Katarzyna Grzybczyk. - Wydanie 2., stan prawny na 1 września 2008 r. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., 2008. - 228, [1] strony ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18210 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia ekonomiczna. [Cz. 1-2] / redakcja Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 strony : faksymilia, fotografie, portrety, rysunki, tablice, wykresy ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 Podr. (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17638 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4233 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1. Reklama - co może, a czego nie może 2. Ogólne determinanty skuteczności reklamy 3. Procesy poznawcze 4. Nastrój i emocje 5. Człowiek w reklamie 6. Zachowania komunikacyjne 7. Reklama polityczna i społeczna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobra reputacja ma kluczowe znaczenie, jeśli chodzi o przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na rynku. Co jednak zrobić, gdy ma się mnóstwo świetnych pomysłów, ale brakuje pieniędzy? Jak Firma może powiadomić klientów o swoim istnieniu, gdy nie stać jej na działania marketingowe i akcje promocyjne? W niniejszej książce pokazano, jak zdobyć rozgłos bez większych nakładów finansowych. W Public relations omówiono wszelkie aspekty PR, począwszy od wyszukania atrakcyjnego tematu, przygotowania komunikatu prasowego i podsuwania materiałów informacyjnych dziennikarzom, przez wykorzystanie mediów społecznościowych, a skończywszy na realizacji różnych kampanii PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6184 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Adam Grzegorczyk. - Warszawa : PWE, 2010. - 271 s. ; 24 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Reklama jest fascynującą dziedziną ludzkiej aktywności. Co roku tysiące ludzi ubiegają się o pracę w branży reklamowej, zapewniającej prestiż i wysokie wynagrodzenie. Reklama jest obszerną dziedziną wiedzy, obejmującą nie tylko elementy ekonomii i marketingu, lecz także psychologii, socjologii, medioznawstwa i sztuki użytkowej. W książce autor prezentuje nie tylko aspekty marketingowe reklamy, lecz także wiedzę z zakresu projektowania, liternictwa i wystawiennictwa, omawia zagadnienia prawne i etyczne związane z reklamą, opisuje przemysł reklamowy, działalność agencji reklamowych i zasady prowadzenia kampanii reklamowych. Książka jest adresowana do studentów oraz uczestników kursów i szkoleń z reklamy. Może być wykorzystana jako podręcznik do zajęć lub do pracy własnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama / Jacek Kall. - Wydanie 2 zmienione. - Warszawa : PWE, 2002. - 200 s. : rysunki ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Warszawa, Wrocław : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 254, [2] strony, [16] stron tablic : ilustracje, nuty ; 24 cm.
Cz. I. Reklama - proces komunikacji i kreacji postaw : 1. Reklama jako element marketingu ; 2. Reklama - perspektywa "człowieka z ulicy" ; 3. Komunikacja - formuła klasyczna ; 4. Reklama jako forma komunikacji; 5. Komunikat reklamowy ; 6. Obraz produktu ; 7. Perswazja ; 8. Kampania reklamowa - aspekt komunikacyjny ; 9. Podsumowanie Cz. II. Wybrane elementy konstrukcji komunikatu reklamowego : 1. Obraz ; 2. Tekst ; 3. Slogan i związki obrazu z tekstem ; 4. Kampania reklamowa - krótka synteza ; 5. Dwanaście kampanii reklamowych (m.in. Idea, Mobil 1, Seat, Nationale Nederlanden, Polar, Frugo, OFE Kredyt Bank, Renault Scenic, Żywiec) ; 6. Reklama o reklamie ; 7. Wybrane problemy badań reklamy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16080 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Reklama - przekaz, odbiór, interpretacja / Krzysztof Albin. - Wydanie 2. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 254, [2] s. : ilustracje ; 24 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwsze wydanie tej książki w Polsce ukazało się pod tytułem "Ukryta moc reklamy". Ksiażka podważa tradycyjne poglądy na temat tego, jak odbiorcy spostrzegają i przetwarzają komunikaty o markach. Od ponad siedemdziesięciu lat powszechnie przyjmuje się założenie, że reklama jest skuteczna tylko wtedy, gdy na poziomie świadomości przekonuje konsumentów do wyboru określonej marki. W takim ujęciu decydujące znaczenie ma uwaga odbiorcy, dlatego pracownicy agencji reklamowych skupiają większość swoich twórczych wysiłków na osiąganiu jak najwyższych poziomów zainteresowania i koncentracji uwagi. Dlaczego jednak reklama może działać i często naprawdę działa u nawet wtedy, gdy konsumenci nie zdają sobie sprawy z tego, że kiedykolwiek widzieli lub słyszeli dany spot?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Wydanie poprawione. - Warszawa : Centrum Doradztwa i Informacji Difin, 2006. - 272 s. : ilustracje ; 23 cm.
(E Edukacja)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-357 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej