Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(135)
Forma i typ
Książki
(130)
Publikacje naukowe
(67)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Publikacje popularnonaukowe
(19)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(9)
Publikacje fachowe
(9)
Czasopisma
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Proza
(2)
Publikacje informacyjne
(2)
Publikacje religijne
(2)
Audiobooki
(1)
Dostępność
dostępne
(151)
wypożyczone
(9)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(2)
Wypożyczalnia Główna
(69)
Filia Dąbrówka
(2)
Filia Posada
(2)
Filia Wójtostwo
(3)
Filia Olchowce
(5)
Czytelnia - na miejscu
(3)
Czytelnia - do wypożyczania
(77)
Autor
Hofman Iwona
(6)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(5)
Kępa-Figura Danuta (1969-)
(4)
Mikułowski-Pomorski Jerzy (1937-2020)
(4)
Graszewicz Marek
(3)
Jastrzębski Jerzy
(3)
Chudziński Edward (1940- )
(2)
Dobek-Ostrowska Bogusława (1955- )
(2)
Gajda Janusz (1933- )
(2)
Gawroński Sławomir (1977- )
(2)
Hopfinger Maryla (1942- )
(2)
Kawecki Janusz (1943- )
(2)
Kępa-Figura Danuta
(2)
Ogonowska Agnieszka
(2)
Rupińska Magdalena
(2)
Sareło Zbigniew (1949- )
(2)
Szczucka Natalia
(2)
Szpunar Magdalena
(2)
Adamik-Szysiak Małgorzata
(1)
Adamowski Janusz (1952- )
(1)
Adamski Andrzej
(1)
Andrusiewicz Piotr
(1)
Anioł Joanna
(1)
Baran Leszek
(1)
Bartkowicz Zbigniew
(1)
Bartosz Bogna
(1)
Bauer Zbigniew (1952-2014)
(1)
Bednarczuk Arkadiusz (1969- )
(1)
Bernasiewicz Maciej
(1)
Białobocki Tomasz
(1)
Bieniek Otylia
(1)
Bogunia-Borowska Małgorzata
(1)
Boniecki Marek
(1)
Borek Zbigniew (dziennikarz)
(1)
Braun Juliusz
(1)
Brodzińska-Mirowska Barbara
(1)
Bucholc Marta (1978- )
(1)
Burakowska Elżbieta
(1)
Burton Terry
(1)
Canuel Brigitte (1948- )
(1)
Chałubińska-Jentkiewicz Katarzyna
(1)
Chmielewska Aleksandra (marketing)
(1)
Chodorska Jolanta
(1)
Cholawo-Sosnowska Kamila
(1)
Chudziński Edward
(1)
Cichosz Mariusz (1960- )
(1)
Ciekot-Roczon Karolina
(1)
Ciesielski Maciej
(1)
Cieśliński Marek (1968- )
(1)
Cuq Marie-Lise
(1)
Cylkowska-Nowak Mirosława
(1)
Czarnecki Paweł
(1)
Czuba Krystyna (1937- )
(1)
Czubaszek Maria (1939-2016)
(1)
Dela Piotr
(1)
Dijk Jan van (1952- )
(1)
Drozdowicz Jarema
(1)
Drzał-Sierocka Aleksandra
(1)
Ejsmont Marek
(1)
Flanagan Richard (1961- )
(1)
Furman Wojciech (1946- )
(1)
Gajór Joanna
(1)
Gieysztor Aleksander (1916-1999)
(1)
Gliński Wiesław
(1)
Godzic Wiesław
(1)
Grynberg Mikołaj (1966- )
(1)
Gwóźdź Andrzej (1953- )
(1)
Górlikowski Marek
(1)
Herrling Tony
(1)
Hess Agnieszka
(1)
Hołyst Brunon (1930- )
(1)
Huk Tomasz
(1)
Husak Zbigniew
(1)
Iłowiecki Maciej (1935-2023)
(1)
Jabłoński Henryk (1909-2003)
(1)
Jakubowicz Karol (1941-2013)
(1)
Jas-Koziarkiewicz Marta
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Jaśkiewicz Krzysztof R. (1965- )
(1)
Jung Bohdan (1953- )
(1)
Jupowicz-Ginalska Anna
(1)
Jurecki Jerzy (1958- )
(1)
Kaliszewski Andrzej (1954- )
(1)
Kania Dorota (1946- )
(1)
Karpiuk Mirosław
(1)
Kijek Karolina
(1)
Konieczny Jacek
(1)
Kosmaty Piotr
(1)
Kosmowska Beata
(1)
Kotyńska Katarzyna (1973- )
(1)
Kowalski Tadeusz
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Kołodziejczyk Anna (1972-2017)
(1)
Kościński Karol
(1)
Krajski Stanisław (1956- )
(1)
Krauss Ewa
(1)
Kron Freiedrich W
(1)
Król Marek
(1)
Książczak-Przybysz Tamara
(1)
Kubicka Dorota
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(60)
2000 - 2009
(57)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(114)
1901-2000
(13)
1989-2000
(3)
1945-1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(135)
Język
polski
(135)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(20)
Dziennikarze
(4)
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Młodzież
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Socjolodzy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Literatura angielska
(1)
Literatura australijska
(1)
Literatura ukraińska
(1)
Temat
Środki masowego przekazu
(134)
Komunikacja społeczna
(39)
Internet
(14)
Kultura masowa
(10)
Dziennikarze
(9)
Edukacja medialna
(9)
Społeczeństwo informacyjne
(9)
Komunikacja polityczna
(8)
Dziennikarstwo
(7)
Propaganda
(7)
Reklama
(7)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Multimedia
(6)
Polityka
(5)
Polityka medialna
(5)
Radio Maryja
(5)
Socjologia kultury
(5)
Telewizja
(5)
Uzależnienie od komputera
(5)
Cyberprzemoc
(4)
Dzieci
(4)
Etyka
(4)
Prasa (wydawnictwa)
(4)
Rozgłośnia radiowa
(4)
Socjologia polityki
(4)
Wolność słowa
(4)
Wychowanie
(4)
Świadomość społeczna
(4)
Agresywność
(3)
Etyka społeczna
(3)
Język polski
(3)
Katolicyzm
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja międzykulturowa
(3)
Kultura popularna
(3)
Manipulacja (psychologia)
(3)
Patologia społeczna
(3)
Pedagogika medialna
(3)
Przemoc
(3)
Psychologia
(3)
Public relations
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Społeczeństwo
(3)
Władza
(3)
Celebryci
(2)
Cyberkultura
(2)
Czas wolny od pracy
(2)
Etyka polityki
(2)
Facebook
(2)
Film
(2)
Fonoholizm
(2)
Gatunki medialne
(2)
Informacja
(2)
Język
(2)
Komunikacja
(2)
Kultura
(2)
Marginalizacja społeczna
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nowe media (komunikacja)
(2)
Osoby z niepełnosprawnością
(2)
Prawo prasowe
(2)
Przemoc w rodzinie
(2)
Przestępczość nieletnich i młodocianych
(2)
Regionalizm
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Socjologia dzieciństwa
(2)
Socjologia rodziny
(2)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(2)
Subkultura
(2)
Telefonia komórkowa
(2)
Telewizja publiczna
(2)
Terroryzm
(2)
Uzależnienia medialne
(2)
Wolność mediów
(2)
Wykluczenie społeczne
(2)
Życie codzienne
(2)
Alkoholizm
(1)
Antropologia mediów
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Antysemityzm
(1)
Armia Krajowa (AK)
(1)
Artyści kabaretowi polscy
(1)
Autodestruktywność
(1)
Autorytet
(1)
Blog
(1)
Blogerzy
(1)
COVID-19
(1)
Cenzura
(1)
Czubaszek, Maria (1939-2016)
(1)
Czytelnictwo
(1)
Demokracja
(1)
Digitalizacja
(1)
Dyplomacja
(1)
Dyskurs
(1)
Dywersja ideologiczna
(1)
Dziennikarstwo śledcze
(1)
Ekonomika
(1)
Emigracja zarobkowa
(1)
Epidemie
(1)
Temat: dzieło
Polska Kronika Filmowa
(1)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(27)
1989-2000
(19)
1945-1989
(3)
1701-1800
(2)
1801-1900
(2)
1939-1945
(2)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(34)
Europa
(3)
Podkarpacie Północne
(2)
Rosja
(2)
Wielka Brytania
(2)
Australia
(1)
Europa Środkowo-Wschodnia
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Hiszpania
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Podkarpacie Wschodnie
(1)
Ukraina
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo rzeszowskie (1945-1975)
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Gatunek
Opracowanie
(47)
Podręcznik
(24)
Wydawnictwa popularne
(6)
Praca zbiorowa
(5)
Monografia
(4)
Blog
(3)
Czasopismo naukowe
(3)
Encyklopedia
(3)
Materiały konferencyjne
(3)
Poradnik
(3)
Publicystyka
(3)
Powieść
(2)
Publicystyka polityczna
(2)
Reportaż
(2)
Artykuł naukowy
(1)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Czasopismo regionalno-lokalne
(1)
Encyklopedia polska
(1)
Felieton
(1)
Film dla dzieci i młodzieży
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Świadectwa wiary
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(95)
Socjologia i społeczeństwo
(40)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(18)
Edukacja i pedagogika
(14)
Historia
(9)
Psychologia
(7)
Kultura i sztuka
(6)
Religia i duchowość
(6)
Filozofia i etyka
(5)
Językoznawstwo
(4)
Zarządzanie i marketing
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
135 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Reportaż / Wydawnictwo Czarne)
Bandyta z duszą artysty, zawodowe podrywaczki, opasane dynamitem Czarne Wdowy, Nocne Wilki – obrońcy świętej Rusi na motorach, oligarchowie rewolucjoniści, modelki o skłonnościach samobójczych, niedoszły reżyser, który z wyżyn Kremla pociąga za sznurki w politycznym teatrze lalek: witajcie w surrealistycznym sercu Rosji w XXI wieku, w jądrze dziwności. W kraju, który obejmuje dziewięć stref czasowych i zajmuje jedną szóstą powierzchni lądów, gdzie odcięte od świata wioski, w których ludzie wciąż czerpią wodę z drewnianych studni, współistnieją z mieniącymi się błękitnym szkłem i stalą wieżowcami nowej Moskwy, jedyną spajającą siłę stanowi telewizja. To ona jest najważniejszym narzędziem nowego typu autorytaryzmu, dużo subtelniejszego niż jego dwudziestowieczne odmiany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82-92 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi próbę opisu języka polityków, a zwłaszcza obecnych w nim elementów manipulacji, dyskredytacji czy perswazji. Problematyka ta jest wyjątkowo istotna z punktu widzenia kondycji współczesnej demokracji, odnosi się bowiem zarówno do formuły debaty publicznej, jak i obrazu życia publicznego, kształtowanego przez głównych aktorów politycznych. Poruszane w książce kwestie pozostają w kręgu zainteresowania politologów, językoznawców czy kulturoznawców, ale mają też znaczący walor poznawczy dla tych spośród "przeciętnych obywateli", którzy próbują zrozumieć otaczającą ich rzeczywistość polityczną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-2009 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Język reklamy w komunikacji medialnej / Wacław Šmid. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2010. - 317 stron ; 24 cm.
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też czesto spotykamy sie z reklamowymi apelami, zachecającymi do zakupu. Czy nasza obecna reklama ma także siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak sie dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować w sposób sympatyczny, atrakcyjny i zrozumiały. Używa do tego jezyka mówionego. Ale też języka obrazu, muzyki, animacji itp. W sumie taki komunikat jest złożonym tworem i ma u nas jako konsumentów wywołać określone emocje, a także refleksje. Tymczasem, śledząc nasze kampanie reklamowe spotykamy sie na ogół z brakiem pomysłu na przyciągniecie uwagi klienta. Język reklamy zamyka sie w paru wymyślonych sloganach. W kilku banalnych zdaniach lub niewyszukanych skojarzeniach. Nie ma w bieżących komunikatach odrobiny poezji, nieco bardziej wysmakowanych animacji itp. A już na pewno brak odniesień do sztuki, kultury, nauki, tradycji itd. W komunikowaniu, a zwłaszcza w komunikowaniu biznesowym, należy uwzglednić elementy nie tylko jezyka potocznego. Jest do dyspozycji, na wyciagniecie reki, jezyk literacko-artystyczny (trafne myśli poetów, ludowych twórców itp.), Istnieje ogromny potencjał jezyka religijno-mistycznego (alegorie, mity, a nawet baśnie i bajki). Jest w końcu zasób jezyka symbolicznego, który "mówi " nam o wszystkim w jednej chwili, wykorzystując nasze wyobrażenia, archetypy, stereotypy. Jakże miło byłoby usłyszeć, że "Posiłek bez wina -to jak dzien bez słonca." zamiast nagabywania typu "Podaruj sobie odrobine luksusu!". Komunikat, aby być skutecznym, musi być przyjazny i sympatyczny. A poza tym - już z praktycznego punktu widzenia - wręcz powinien być konkurencyjny, atrakcyjny, skuteczny i aktualny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tak rozległy i silnie zróżnicowany przedmiot badań nie pojawił się do tej pory w żadnej z monografii naukowych opublikowanych nie tylko na polskim rynku wydawniczym” - brzmi zachęcająco? W takim razie zapraszamy do Oficyny Impulsu! Książka jak już wiemy niezwykła: Mirosława Wawrzak-Chodaczek, pisząc Komunikację interpersonalną i masową. Wybrane teorie i praktyki, jedną publikacją odpowiedziała na wszystkie otwarte i ukryte potrzeby specjalistów zgłębiających tajniki teorii komunikacji społecznej, we wszystkich jej przejawach: kontaktach bezpośrednich, pośrednich, organizacyjnych, służbowych, masowych, międzykulturowych… Monografia składa się ze wstępu oraz z trzech części. Pierwsza stanowi podbudowę teoretyczną badań - zawiera opis teorii wyjaśniających zachowania w komunikacji bezpośredniej i pośredniej, a także uzasadnienie wyboru metody badawczej i osadzenia badań w określonym paradygmacie, charakterystykę problemów badawczych i grup badawczych. W części drugiej umieściłam interpretację wyników badań własnych. Część trzecia zawiera wyniki badań dotyczących komunikacji masowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3140 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Dąbrówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praca przedstawia niezwykle ważne poznawczo i pod względem badawczym zagadnienia, łącząc obszar edukacji dorosłych, a w szczególności uczenia się dorosłych i to w niesformalizowanej postaci, z wybranymi aspektami kultury, w tym kultury popularnej. Zawiera dojrzałe analizy teoretycznych założeń, wyjaśniających przedmiot badań, oraz przemyślane interpretacje badanych empirycznie zjawisk. Teksty opracowania bardzo żywo pokazują współczesną rzeczywistość i odnoszą się do ważnych obszarów codziennego doświadczania życia przez Polaków.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3252 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Celem niniejszego tomu jest przybliżenie czytelnikowi niżej wymienionych sfer pop-kultury, które nie tylko dają nam możliwość oderwania się od rzeczywistości, lecz są również formą interakcji z nią i próbą włączenia nas samych do dyskursu codzienności. Część pierwsza obejmuje tematykę popularnych zachowań we współczesnym świecie, część druga wskazuje na współczesnych bohaterów kina oraz to w jaki sposób wpływają oni na stan świadomości zbiorowej oraz masowe upodobania. W trzeciej części autorzy wskazują na problem literatury popularnej, a w kolejnej omawiają problematykę muzyki popularnej i dziennikarstwa muzycznego. W ostatniej części wskazano na tradycyjne wątki, motywy oraz instytucje oraz ich nowe popkulturowe ujęcie. Problem naukowej dyskusji nad zjawiskiem kultury popularnej wiąże się nierozerwalnie z kłopotliwą potrzebą stworzenia względnie jednolitej definicji tego specyficznego typu kultury oraz określenia płaszczyzn, na których się przejawia. Przedsięwzięcie to wydaje się jednak skazane z góry na porażkę z tej przyczyny, iż o ile wszyscy zgadzamy się, że kultura popularna kształtuje w istotny sposób nasze życie codzienne, to trudno nam jasno wskazać klarowną granicę określającą pole jej bezpośredniego oddziaływania. Kultura popularna stała się tym samym immanentną częścią życia w społeczeństwach współczesnych, przy jednoczesnym rozmyciu jej konceptualnej jednoznaczności. Wydaje się dziś przenikać społeczną praktykę oraz zbiorowe światopoglądy tak silnie, że tracimy z oczu wyraźnie odrębną specyfikę jej charakteru. Charakter ten określany jest zarówno przez dające się wyróżnić mechanizmy jej działania, jak i nowe formy kulturowej ekspresji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-1154 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 008 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pandemia zaktualizowała problemy, o których sądziliśmy, że przeszły już do przeszłości. Ukazała kruchość naszej egzystencji i ułudę bezpieczeństwa, które gwarantuje technologia. Zapewne szereg procesów, które zachodzą w czasie pandemii, będzie miało znaczący wpływ na naszą przyszłość. Zdominowanie dyskursu o pandemii przez nauki medyczne, co jest zrozumiałe w świetle zagrożenia zdrowia i życia, jakie ona ze sobą niesie, stwarza wrażenie, że humanistyka jest bezradna. Niniejszą książką próbujemy temu zaprzeczyć; na pracę składają się teksty, które z pozycji humanistyki przedstawiają i interpretują przykłady kulturowych reakcji na pandemię covid-19. Nie jest to zatem praca o wirusie i chorobie, którą wywołuje a raczej zbiór relacji na temat człowieka i jego kultury rozumianej jako narzędzie oswajania z tym co nowe, inne i często (jak w tym wypadku) przerażające.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18875 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Literatura i media po1989 roku / Maryla Hopfinger. - Warszawa : Oficyna Naukowa, 2010. - 300 strony : ilustracje ; 22 cm.
Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę u jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury audialnej i elektronicznej; ważne miejsce zajmują paralelne narracje audiowizualne u film autorski, seriale telewizyjne, fabularne gry komputerowe. Gromadzona przez lata interdyscyplinarna wiedza autorki, uważna, wnikliwa obserwacja zachodzących na naszych oczach przemian, wyważone sądy, umiejętność jasnego i przejrzystego wykładu myśli wyróżniają tę pozycję. Nie ma dziś na rynku książki o tak szerokich horyzontach, tak mądrze syntetycznej, tak jasno napisanej, tak głęboko zaangażowanej we współczesność i tak aktualnej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1(091) (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9463 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing medialny / Anna Jupowicz-Ginalska. - Warszawa : Difin, 2010. - 256 stron ; 24 cm.
Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich u do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-1065 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedmiotem rozważań Autorka uczyniła problematykę poświęconą marketingowi politycznemu, a szczegółowiej ujmując - marketingowym działaniom w okresach między kolejnymi elekcjami [...] Należy stwierdzić, że w recenzowanym opracowaniu Autorka potrafiła, co jest trudne i wymaga już dojrzałości intelektualnej, ukazać złożone uwarunkowania politycznego manipulowania marketingowego, sformułować frapujące pytania badawcze, a co ważniejsze - przedstawić własny punkt widzenia złożonego obrazu wykreowanej wizerunkowo rzeczywistości [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4751 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Posiłkując się terminologią Jeana Baudrillarda, środki masowego przekazu wprowadzają nas w nowy wymiar rzeczywistości zwany hiperrzeczywistością, która staje się alternatywnym wymiarem znanej nam rzeczywistości. Jak slusznie zauważa Piotr Zawojski, żyjemy życiem na ekranie. [opis ze wstępu]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademickie Warsztaty Dziennikarskie)
"Rozczaruje się ten, kto oczekuje po tej książce nowego kanonicznego modelu relacji między mediami i demokracją. Jak o tym świadczy wszystko, co tu piszemy, jednego modelu nie ma i nigdy nie było - a zatem nie będzie też w przyszłości. Dopóki nie wyklaruje się nowy kształt demokracji, dopóty nie można nawet podjąć próby naszkicowania takiego modelu, bo o roli i zadaniach mediów decyduje droga, którą idzie społeczeństwo. A tych może być wiele. Możemy tu jedynie ustalać główne kierunki drogi ku "demokratyzacji demokracji" i na tej podstawie rozważać różne warianty roli mediów, w zależności od wybranego kierunku." [ze Wstępu] Dr Karol Jakubowicz był medioznawcą i ekspertem o uznanej pozycji międzynarodowej, specjalizującym się w zagadnieniach mediów elektronicznych. Pełnił wiele funkcji w kraju i za granicą w zakresie działalności medialnej, regulacji mediów i polityki medialnej. Był autorem, współautorem i redaktorem licznych krajowych i zagranicznych publikacji poświęconych mediom elektronicznym. Członiem honorowym Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej. W 2011 r. wydał książkę "Nowa ekologia mediów. Konwergencja a metamorfoza".
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-4135 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Konteksty Wizualności)
Tom Media audiowizualne. Podręcznik akademicki w pierwszej części zawiera artykuły pokazujące historyczne przemiany mediów audiowizualnych oraz specyfikę współczesnego dziennikarstwa i prawnych aspektów funkcjonowania przekazu medialnego. Teksty w drugiej części ukazują, jak media budują "obrazy w naszych głowach", wpływając na postrzeganie codzienności. Jakie związki łączą media z terroryzmem, a jakie - z polityką? Kim jest ekspert medialny? Jak w mediach mówi się o religii, rasizmie i ładzie społecznym, a co pozostaje w sferze tabu? Autorzy reprezentują rozmaite dziedziny i specjalności : od kulturoznawstwa, przez socjologię, medioznawstwo i filmoznawstwo, aż do prawa. Artykuły dają Czytelnikowi miejsce na własne refleksje i prowokują do dyskusji, w czym pomogą dołączone pytania i tematy do przemyślenia. Podręcznik przeznaczony dla studentów dziennikarstwa, kulturoznawstwa, politologii, socjologii, a także licealistów rozważających podjęcie takich studiów. Można go też polecić osobom zawodowo związanym z mediami (dziennikarze, producenci, redaktorzy), oraz wszystkim aktywnym i twórczym odbiorcom przekazów medialnych, którzy zdają sobie sprawę, że zawsze sprzedają nam one nie tylko informacje, ale także określoną ideologię.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej