Facebook
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(1)
Czytelnia - do wypożyczania
(5)
Autor
Galloway Scott
(1)
Kubiak Jolanta
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Mincer Weronika
(1)
Popiołek Malwina
(1)
Sosnowska Katarzyna
(1)
Soszyński Piotr
(1)
Vaidhyanathan Siva
(1)
Wawrzak-Chodaczek Mirosława (1954- )
(1)
Zalewska-Pawlak Mirosława
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Literatura polska
(2334)
Kobieta
(1875)
II wojna światowa (1939-1945)
(1725)
Rodzina
(977)
Miłość
(968)
Facebook
(-)
Przyjaźń
(916)
Pisarze polscy
(914)
Historia
(734)
Dzieci
(626)
Władcy
(611)
Zabójstwo
(582)
Tajemnica
(533)
Zwierzęta
(526)
Żydzi
(512)
Język polski
(492)
Polacy
(468)
Literatura
(463)
Życie codzienne
(459)
Relacje międzyludzkie
(433)
Polacy za granicą
(411)
Nastolatki
(407)
Małżeństwo
(404)
Wojsko
(400)
Rodzeństwo
(397)
Kościół katolicki
(379)
Śledztwo i dochodzenie
(378)
Policjanci
(375)
Język polski (przedmiot szkolny)
(362)
Literatura dziecięca polska
(356)
Podróże
(346)
Święci i błogosławieni
(337)
Magia
(335)
Poeci polscy
(335)
Duchowieństwo katolickie
(322)
Dziewczęta
(320)
Katolicyzm
(308)
Szlachta
(307)
Boże Narodzenie
(302)
Chrześcijaństwo
(301)
Sekrety rodzinne
(300)
Osoby zaginione
(298)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(280)
Filozofia
(275)
Etnografia
(269)
Matki i córki
(269)
Psy
(268)
Źródła historyczne
(266)
PRL
(264)
Obyczaje i zwyczaje
(263)
Ludzie a zwierzęta
(262)
Polityka
(260)
Dziennikarze
(259)
Malarze polscy
(251)
Okupacja niemiecka Polski (1939-1945)
(251)
Sztuka
(250)
Trudne sytuacje życiowe
(249)
Uczucia
(242)
Mickiewicz, Adam (1798-1855)
(239)
Politycy
(236)
Armia Krajowa (AK)
(233)
Kultura
(229)
Uczniowie
(222)
Malarstwo polskie
(221)
Psychologia
(221)
Arystokracja
(218)
N (książki dla najmłodszych)
(215)
Holokaust
(212)
Pisarze
(205)
Wychowanie w rodzinie
(205)
Chłopcy
(204)
Poszukiwania zaginionych
(204)
Historia kultury
(200)
Wybory życiowe
(195)
Tematy i motywy
(193)
Dojrzewanie
(192)
Historia literatury
(191)
Uprowadzenie
(191)
Powieść młodzieżowa polska
(190)
Unia Europejska (UE)
(190)
Lekarze
(189)
Młodzież
(188)
Psychologia dziecka
(188)
Wsie
(188)
I wojna światowa (1914-1918)
(186)
Chłopi
(185)
Ruch oporu
(183)
Geografia
(177)
B (baśnie, legendy, mity)
(173)
Seryjni zabójcy
(171)
Wychowanie
(170)
Polityka międzynarodowa
(169)
Mniejszości narodowe
(168)
Ojcowie i córki
(167)
Szkolnictwo
(167)
Więźniowie obozów
(167)
Prywatni detektywi
(163)
Sienkiewicz, Henryk (1846-1916)
(161)
Papieże
(160)
Dziadkowie i wnuki
(157)
Literatura francuska
(157)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Publicystyka
(2)
Blog
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne firmy? I czy ktokolwiek jest w stanie się jej przeciwstawić? Ujawnia skrzętnie skrywane strategie wielkiej czwórki i to, jak sprawnie manipuluje ona naszymi podstawowymi potrzebami emocjonalnymi. Pokazuje też, jak wykorzystać wiedzę o niej we własnej drodze na szczyt, bo bez względu na to, czy chce się być dla wielkiej czwórki konkurencją, partnerem w biznesie czy tylko żyć w zdominowanym przez nią świecie, trzeba ją zrozumieć. Jedyna tego rodzaju książka. Nie tylko informacja i analiza, ale i niezła rozrywka. Już nigdy nie spojrzysz na te cztery firmy w taki sam sposób. - Jonah Berger, autor Efektu wirusowego w biznesie. Scott Galloway jest szczery i prowokujący. Jego książka wyzwala reakcję «uciekaj albo walcz» i zmusza do nieszablonowego myślenia. - Calvin McDonald, dyrektor naczelny Sephory. Wielka czwórka jest lekturą obowiązkową i ma niezwykłą siłę rażeni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podstawowa teza Autora, znanego socjologa kultury i edukacji, odnosi się do przekonania, że współczesny człowiek żyje jednocześnie w dwóch równorzędnych rzeczywistościach. Pierwsza z nich działa w oparciu o zasadę wolności jednostki w kwestii kreowania własnej biografii i tożsamości oraz niekończących się (pozornie?) swobodnych wyborów, dokonywanych na płaszczyźnie kultury popularnej i konsumpcji, natomiast druga z rzeczywistości działa w sposób odwrotny: jej logika wspiera się na potężnych regulatorach tożsamości i życia społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-13807 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Żyjemy w czasach, w których dostęp do Internetu przestał być wyborem. W dobie sieciowego społeczeństwa informacyjnego niekorzystanie z sieci może skutkować wykluczeniem z wielu sfer życia, zarówno prywatnego, jak i publicznego. Rozwój i upowszechnienie dostępu do Internetu, a także pojawienie się narzędzi Web 2.0 początkowo spowodowały wybuch entuzjazmu. Internet stał się symbolem demokratyzacji, postrzegany był jako remedium na wiele bolączek współczesnego świata. Niektórzy w rozwoju ICT, powszechnej komputeryzacji i informatyzacji dopatrywali się potencjalnego źródła zrównoważonego rozwoju i narzędzi pozwalających redukować nierówności społeczne. Szybko jednak okazało się, że przestrzeń internetowa została zdominowana przez duże firmy świadczące usługi informacyjno-komunikacyjne, a ich działania budzą coraz więcej obaw. W ciągu kilku ostatnich lat Facebook stał się integralnym elementem przestrzeni internetowej. Mimo licznych kontrowersji,związanych zwłaszcza z polityką prywatności, liczba jego użytkowników stale wzrasta, a w 2017 roku przekroczyła dwa miliardy. Coraz częściej można się spotkać z opinią, że Facebook stanowi współcześnie „drzwi do całego Internetu”. Rodzą się jednak pytania: Jakie są społeczne konsekwencje tak ogromnej popularności założonego przez Marka Zuckerberga serwisu? Czy korzystanie z Facebooka jest dziś dla internautów wyborem, czy może koniecznością? Jakie są doświadczenia osób, które zdecydowały się opuścić serwis? Co się stanie, kiedy spróbujemy na kilka dni usunąć swój profil? Książka stanowi próbę odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących fenomenu amerykańskiego serwisu społecznościowego Książka przedstawia kompletny obraz dylematów stojących przed osobami decydującymi się na zrezygnowanie z korzystania z Facebooka. Można ją określić jako ambitną i interdyscyplinarną próbę analizy zjawiska w kategoriach jakościowych, rozszerzoną o osadzenie omawianej problematyki w kontekście rozwoju społeczeństwa informacyjnego, społeczeństwa sieciowego i mediów społecznościowych. Badanie empiryczne to nadzwyczaj udana jakościowa analiza przyczyn dołączenia i „wypisywania się” ze społeczności FB oraz dyskomfortu i niepokoju z tym związanego (głównie obawy przed missing out, charakterystycznej dla strategii pokolenia FB i konieczności doinformowania się w dobie nadmiaru informacji). Z recenzji prof. dr. hab. Bohdana Junga
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6359 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Antisocial Media, książka poświęcona hegemonii Facebooka, ukazuje się w najlepszym możliwym momencie, wpisując się w debatę o roli mediów społecznościowych w zachodnim modelu demokracji. Antisocial Media to atak na obecny model biznesowy Facebooka wszystkich frontach. Autor opisuje manipulacje, jakim poddawany jest użytkownik po to, aby uzależnić go od Facebooka. Ten „największy na świecie system inwigilacji” gromadzi dane o dwóch miliardach użytkowników. Żaden inny nośnik reklam nie może się równać z tym, co oferuje serwis Zuckerberga. Oferta gazet, magazynów i telewizji wypada przy tym bardzo blado. W systemie Zuckerberga produktem jesteśmy my – i nasza uwaga. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tak rozległy i silnie zróżnicowany przedmiot badań nie pojawił się do tej pory w żadnej z monografii naukowych opublikowanych nie tylko na polskim rynku wydawniczym” - brzmi zachęcająco? W takim razie zapraszamy do Oficyny Impulsu! Książka jak już wiemy niezwykła: Mirosława Wawrzak-Chodaczek, pisząc Komunikację interpersonalną i masową. Wybrane teorie i praktyki, jedną publikacją odpowiedziała na wszystkie otwarte i ukryte potrzeby specjalistów zgłębiających tajniki teorii komunikacji społecznej, we wszystkich jej przejawach: kontaktach bezpośrednich, pośrednich, organizacyjnych, służbowych, masowych, międzykulturowych… Monografia składa się ze wstępu oraz z trzech części. Pierwsza stanowi podbudowę teoretyczną badań - zawiera opis teorii wyjaśniających zachowania w komunikacji bezpośredniej i pośredniej, a także uzasadnienie wyboru metody badawczej i osadzenia badań w określonym paradygmacie, charakterystykę problemów badawczych i grup badawczych. W części drugiej umieściłam interpretację wyników badań własnych. Część trzecia zawiera wyniki badań dotyczących komunikacji masowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7063 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Teksty są zogniskowane wokół centralnej kategorii - kultury konwergencji - i prezentują jej szerokie spektrum interpretacji w oparciu o literaturę polską oraz światową. Tego typu rozważania są nowatorskie w polskiej literaturze pedagogicznej. Ta wielość ujęć, także konkurujących ze sobą, jest zaletą książki (...) Godne podkreślenia jest również to, że w obecnym multikulturowym i cyfrowym społeczeństwie ranga edukacji estetycznej - o czym nie mówi się wystarczająco głośno i dobitnie - znacząco rośnie, i tym bardziej rośnie, im bardziej skłaniamy się ku kulturze obrazkowej. Zagrożenia i skutki pozytywne wynikające z nieuniknionej cyfryzacji życia społecznego zostały celnie wyartykułowane w zamieszczonych rozważaniach (...) Recenzowana praca nie formułuje prostych recept, uczula jednak Czytelnika na meandry współczesnej kultury estetycznej i zmusza do refleksji nad tożsamością współczesnego człowieka.[ Z recenzji dr hab. Sławomira Sztobryna, prof. ATH w Bielsku-Białej].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-12447 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej