Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(238)
Forma i typ
Książki
(238)
Publikacje dydaktyczne
(186)
Publikacje naukowe
(168)
Publikacje fachowe
(70)
Publikacje popularnonaukowe
(6)
Dostępność
dostępne
(300)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(145)
Filia Dąbrówka
(2)
Filia Posada
(1)
Filia Wójtostwo
(3)
Filia Olchowce
(3)
Czytelnia - do wypożyczania
(151)
Autor
Ehrlich Andrzej
(8)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(6)
Rusiński Michał
(5)
Piotrowski Włodzimierz
(4)
Łopalewski Piotr
(4)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Dyk Maria
(3)
Griffin Ricky W (1950- )
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Kokoszczyński Ryszard
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Adamska Maria
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Albigowski Marek
(2)
Albin Krzysztof
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Dołowy Anna
(2)
Freeman R. Edward (1951- )
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Galata Stanisław
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Górska Grażyna
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Ksykiewicz-Dorota Anna
(2)
Kuraszko Iwona
(2)
Michniewicz Iwona
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Peć Maria
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stewart Dorothy M
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Weremowicz Elżbieta
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamik Anna
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Anderson Allan
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Austen Agata
(1)
Babiński Aleksander
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Banajski Ryszard
(1)
Bank John
(1)
Baran Agnieszka
(1)
Baran Radosław
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bednarek Piotr
(1)
Bednarski Adam
(1)
Biczysko Władysław
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Blythe Jim
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Bowman Cliff
(1)
Brodnicka Elwira
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Bywalec Magdalena
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Celmerowski Zbigniew
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Chryssides George
(1)
Clarke Liz (1946- )
(1)
Cybulko Anna
(1)
Czainska Katarzyna
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czarny Bogusław
(1)
Czarny Elżbieta
(1)
Czerniachowicz Barbara
(1)
Czerwiński Zbigniew
(1)
Czubakowska Ksenia
(1)
Czubakowska Ksenia (1946- )
(1)
Dahlgaard Jens J
(1)
Daniluk Piotr
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(91)
2000 - 2009
(105)
1990 - 1999
(35)
Okres powstania dzieła
2001-
(185)
1901-2000
(40)
1989-2000
(15)
Kraj wydania
Polska
(238)
Język
polski
(238)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(138)
Menedżerowie
(10)
Studenci
(5)
Przedsiębiorcy
(4)
Szkoły policealne
(3)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Pośrednicy w obrocie nieruchomościami
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Zarządzanie
(72)
Przedsiębiorstwo
(40)
Zarządzanie strategiczne
(22)
Organizacja
(20)
Marketing
(17)
Kadry
(16)
Zarządzanie jakością
(16)
Zarządzanie finansami
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(14)
Turystyka
(13)
Organizacje
(11)
Zarządzanie kryzysowe
(9)
Finanse przedsiębiorstwa
(8)
Reklama
(7)
Etyka biznesu
(6)
Konsumenci
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Produkcja
(6)
Promocja handlowa
(6)
Usługi
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(6)
Banki
(5)
Bezpieczeństwo narodowe
(5)
Innowacje
(5)
Jakość
(5)
Motywacja pracy
(5)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(5)
Public relations
(5)
Służba zdrowia
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Administracja publiczna
(4)
Decyzje finansowe
(4)
Globalizacja
(4)
Innowacje organizacyjne
(4)
Jakość produktu
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(4)
Samorząd terytorialny
(4)
Żywność
(4)
Decyzje
(3)
Jakość usług
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Marketing partnerski
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Pielęgniarstwo
(3)
Planowanie strategiczne
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Relacje międzyludzkie
(3)
Sektor publiczny
(3)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(3)
Towary
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie rozwojem
(3)
Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
(2)
Analiza strategiczna
(2)
Badania jakościowe
(2)
Badania marketingowe
(2)
Banki spółdzielcze
(2)
Bezpieczeństwo ekonomiczne państwa
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
Bezpieczeństwo publiczne
(2)
Bezpieczeństwo żywności
(2)
Bibliotekarstwo
(2)
Budżety terenowe
(2)
Controlling
(2)
Ekonomia
(2)
Finanse
(2)
Gospodarka
(2)
Hotelarstwo
(2)
Hotele
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Konkurencja
(2)
Logistyka
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Menedżerowie
(2)
Miasta
(2)
Obsługa klienta
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Podatek
(2)
Polityka płacowa
(2)
Praca biurowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca
(2)
Rachunkowość
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Spółki
(2)
Temat: czas
2001-
(31)
1901-2000
(15)
1989-2000
(10)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(21)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Japonia
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Podręcznik
(225)
Praca zbiorowa
(9)
Opracowanie
(2)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(204)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(50)
Podróże i turystyka
(14)
Praca, kariera, pieniądze
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(10)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(9)
Medycyna i zdrowie
(8)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Nauka i badania
(3)
Psychologia
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Transport i logistyka
(3)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
238 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Logistyka w bezpieczeństwie / Andrzej Szymonik. - Warszawa : Difin, 2010. - 245, [2] strony : ilustracje ; 23 cm.
Podręcznik "Logistyka w bezpieczeństwie" zawiera treści programowe nowoczesnego kierunku studiów u inżynierii bezpieczeństwa, na którym wykładanym przedmiotem jest Logistyka w bezpieczeństwie. Systematyzuje zadania logistyki zgodnie z wymogami działań w sytuacjach kryzysowych. Osiem rozdziałów stanowi syntetyczny materiał, w którym autor (posiadający ponad 25-letnie doświadczenie w kierowaniu logistyką) łączy teorię z praktyką.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Obecnie rośnie świadomość korzyści związanych z kompleksowym i odpowiednim wkomponowaniem logistyki w strukturę i mechanizm zarządzania przedsiębiorstwem oraz w proces współdziałania jego partnerów rynkowych. W niniejszej książce autorzy określają podstawowe wymiary oraz przejawy integracji współczesnej logistyki jako systemowej determinanty zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Rozważane w kolejnych rozdziałach problemy dotyczą identyfikacji zakresu i kierunków oddziaływania podstawowych logistycznych czynników na system zarządzania przedsiębiorstwem. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika Marketing : koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9404 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing /PWN)
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7217 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-317 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. - Warszawa : Difin, 2010. - 415 strony : ilustracje ; 24 cm.
W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych : - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa ; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych ; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych. Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników : studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17409 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Filia Dąbrówka
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Filia Posada
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Filia Olchowce
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka traktuje o mechanizmach zdobycia władzy we współczesnej kampanii wyborczej. Prezentuje fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego jako element komunikowania politycznego, na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. z jednej strony, książka ta służyć więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, ułatwiających kształtowanie postaw wyborców i zdobywanie ich głosów. Pozycja ta więc będzie przydatna i zainteresuje zarówno studentów kierunków humanistycznych, zarządzania i marketingu, specjalistów zajmujących się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i polityków oraz osoby zainteresowane mechanizmami rywalizacji wyborczej.Autor książki, Marek Mazur, jest adiunktem w Instytucie Nauk Politycznych i Dziennikarstwa Uniwersytetu śląskiego w Katowicach. od kilku lat zajmuje się tematyką marketingu politycznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing terytorialny : miasto i region na rynku / Andrzej Szromnik. - Kraków : Warszawa : Wolters Kluwer Polska , 2007. - 240 strony : ilustracje ; 24 cm.
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowa podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing usług logistycznych / Joanna Dyczkowska. - Warszawa : Difin SA, 2014. - 192 strony : ilustracje ; 24 cm.
Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport - Spedycja - Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach ľ pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta ľ zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3773 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Turystyka)
Na rynku turystycznym i rekreacyjnym panuje silna konkurencja, powodująca, że firma oraz destynacja turystyczna, aby przetrwać, musi zaproponować turystom ofertę gwarantującą dodatkową wartość. Stworzenie tej wartości jest możliwe tylko przy pełnym zrozumieniu zasad obowiązujących na rynku oraz znajomości narzędzi stosowanych w marketingu, w tym promocji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-3237 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia: - istotę i cechy produktu turystycznego, - korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, - cykl życia produktu turystycznego, - turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, - koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, - proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. [z okł.]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18203 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieliczna zbiorowość osób niepełnosprawnych, która podejmuje studia wyższe, należy z jednej strony, do wygranych, bowiem studia stwarzają nie tylko możliwości dalszego zdobywania wiedzy, ale także zwiększają szanse na rynku pracy, z drugiej jednak jest to kolejne wyzwanie i konfrontacja nie tylko z odmiennymi od szkolnego systemu metodami nauczania, ale także specyfiką środowiska uczelnianego. Jak przebiega proces adaptacji do warunków studiowania w szkole wyższej, czy szkoła wyższa wychodzi naprzeciw potrzebom osób niepełnosprawnych, czy w ogóle zauważa ich problemy, na ile nauczyciele akademiccy są świadomi obecności na ich zajęciach osób z ograniczoną sprawnością, czy potrafią uznać normalność tej sytuacji , na te i inne pytania odpowiadają autorzy niniejszej publikacji.- [z okł.- dr hab. prof.UW Grażyna Firlit-Fesnak]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9665 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Modele satysfakcji klienta / Grzegorz Biesok, Jolanta Wyród-Wróbel. - Warszawa : Difin SA, 2016. - 2210 strony : ilustracje ; 23 cm.
W publikacji autorzy przybliżyli metodologię konstruowania, weryfikowania i oceny modeli satysfakcji na podstawie konkretnych przykładów literatury światowej, a także własnych doświadczeń. Modele takie umożliwiają empiryczną weryfikację zakładanych przez badaczy teorii dotyczących zarówno powstawania, jak i konsekwencji satysfakcji klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-8448 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej