Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(253)
Forma i typ
Książki
(253)
Publikacje dydaktyczne
(177)
Publikacje naukowe
(156)
Publikacje fachowe
(64)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Dostępność
dostępne
(323)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia Główna
(157)
Filia Dąbrówka
(3)
Filia Posada
(1)
Filia Wójtostwo
(5)
Filia Olchowce
(4)
Czytelnia - do wypożyczania
(158)
Autor
Ehrlich Andrzej
(8)
Koźmiński Andrzej Krzysztof (1941- )
(5)
Michalski Eugeniusz
(5)
Rusiński Michał
(5)
Garbarski Lechosław
(4)
Piotrowski Włodzimierz
(4)
Wrzosek Wojciech
(4)
Łopalewski Piotr
(4)
Altkorn Jerzy
(3)
Baran Radosław
(3)
Brigham Eugene F. (1930- )
(3)
Dyk Maria
(3)
Griffin Ricky W (1950- )
(3)
Griffin Ricky W. (1950- )
(3)
Kokoszczyński Ryszard
(3)
Penc Józef (1939-2017)
(3)
Stoner James Arthur Finch (1935- )
(3)
Wiktor Jan W
(3)
Adamus-Matuszyńska Anna
(2)
Albigowski Marek
(2)
Albin Krzysztof
(2)
Bańka Waldemar
(2)
Bolesta-Kukułka Krystyna (1941-2004)
(2)
Brzeziński Marek
(2)
Chudoba Tadeusz
(2)
Czekaj Jan (1950- )
(2)
Dołowy Anna
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Freeman R. Edward (1951- )
(2)
Frąckiewicz Ewa
(2)
Gilbert Daniel R. (1952- )
(2)
Górska Grażyna
(2)
Iwanicz-Drozdowska Małgorzata (1971- )
(2)
Kotler Philip
(2)
Kotler Philip (1931- )
(2)
Krzyżanowski Leszek Jerzy (1926-2005)
(2)
Kuraszko Iwona
(2)
Loska Magdalena
(2)
Mazur Marek
(2)
Michniewicz Iwona
(2)
Mikołajczyk Zofia
(2)
Opolski Krzysztof (1948- )
(2)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(2)
Peć Maria
(2)
Pocztowski Aleksy (1956- )
(2)
Rutkowski Ireneusz
(2)
Sienkiewicz-Małyjurek Katarzyna
(2)
Stabryła Adam (1942- )
(2)
Stewart Dorothy M
(2)
Szymonik Andrzej (1952- )
(2)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(2)
Weremowicz Elżbieta
(2)
Aczel Amir D. (1950-2015)
(1)
Adamik Anna
(1)
Adamska Maria
(1)
Alejziak Wiesław (1960- )
(1)
Allaire Yvan
(1)
Ambler Tim
(1)
Anderson Allan
(1)
Aniszewska Grażyna
(1)
Anusz Jan
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Aronson Elliot (1932- )
(1)
Austen Agata
(1)
Bajdak Andrzej
(1)
Baker Michael J
(1)
Banajski Ryszard
(1)
Bank John
(1)
Baran Agnieszka
(1)
Barska Anetta
(1)
Bartkowiak Grażyna
(1)
Bartołd Robert
(1)
Becht Adam
(1)
Bednarczyk Małgorzata (1951- )
(1)
Bednarski Adam
(1)
Belka Marek
(1)
Bielski Ireneusz
(1)
Biesok Grzegorz (1976- )
(1)
Bittel Lester R. (1918- )
(1)
Blaik Piotr (1942- )
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Blythe Jim
(1)
Bolesta-Kukułka Krystyna
(1)
Bond Alison
(1)
Borkowska Stanisława (1939- )
(1)
Borkowski Stanisław (1945- )
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Bowman Cliff
(1)
Briggs Susan
(1)
Brodnicka Elwira
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brzeziński Marek (1949- )
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Bywalec Magdalena
(1)
Błaszczyk Wanda
(1)
Celmerowski Zbigniew
(1)
Christopher Martin
(1)
Chrostowski Aleksander
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(77)
2000 - 2009
(129)
1990 - 1999
(41)
Okres powstania dzieła
2001-
(170)
1901-2000
(38)
1989-2000
(15)
Kraj wydania
Polska
(253)
Język
polski
(253)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(132)
Menedżerowie
(10)
Przedsiębiorcy
(4)
Studenci
(4)
Szkoły policealne
(3)
Szkoły średnie
(1)
Technikum
(1)
Uczniowie
(1)
Temat
Zarządzanie
(64)
Marketing
(45)
Przedsiębiorstwo
(33)
Zarządzanie strategiczne
(21)
Turystyka
(20)
Organizacja
(16)
Zarządzanie jakością
(16)
Kadry
(14)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(13)
Zarządzanie finansami
(11)
Organizacje
(9)
Usługi
(9)
Reklama
(8)
Logistyka gospodarcza
(7)
Finanse przedsiębiorstwa
(6)
Konsumenci
(6)
Marketing strategiczny
(6)
Promocja handlowa
(6)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(6)
Usługi turystyczne
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Banki
(5)
Etyka biznesu
(5)
Jakość
(5)
Marketing partnerski
(5)
Motywacja pracy
(5)
Przedsiębiorstwo międzynarodowe
(5)
Przedsiębiorstwo turystyczne
(5)
Zarządzanie procesami biznesowymi
(5)
Zarządzanie wiedzą
(5)
Administracja publiczna
(4)
Decyzje finansowe
(4)
Globalizacja
(4)
Innowacje organizacyjne
(4)
Jakość produktu
(4)
Komunikacja marketingowa
(4)
Kultura organizacyjna
(4)
Produkcja
(4)
Public relations
(4)
Służba zdrowia
(4)
Żywność
(4)
Bezpieczeństwo narodowe
(3)
Decyzje
(3)
Innowacje
(3)
Jakość usług
(3)
Organizacja ucząca się
(3)
Produkt turystyczny
(3)
Psychologia zarządzania
(3)
Samorząd terytorialny
(3)
Sektor publiczny
(3)
Towary
(3)
Zarządzanie produktem
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Zarządzanie publiczne
(3)
Zarządzanie rozwojem
(3)
Analiza Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP)
(2)
Badania jakościowe
(2)
Badania marketingowe
(2)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(2)
Bezpieczeństwo żywności
(2)
Budżety terenowe
(2)
Controlling
(2)
Ekonomia
(2)
Gospodarka
(2)
Hotelarstwo
(2)
Hotele
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Konkurencja
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Marketing polityczny
(2)
Marketing terytorialny
(2)
Menedżerowie
(2)
Obsługa klienta
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Otoczenie firmy
(2)
Planowanie strategiczne
(2)
Polityka płacowa
(2)
Praca biurowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przemysł rolno-spożywczy
(2)
Przywództwo
(2)
Psychologia pracy
(2)
Płaca
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Rozwój zrównoważony
(2)
Rynek pracy
(2)
Satysfakcja konsumentów
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Spółki
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Unia Europejska (UE)
(2)
Wybory prezydenckie
(2)
Zarządzanie przez wartości
(2)
Zarządzanie ryzykiem
(2)
Zarządzanie służbą zdrowia
(2)
Zarządzanie zapasami
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Zarządzanie środowiskiem
(2)
Łańcuch dostaw
(2)
Temat: czas
2001-
(25)
1901-2000
(14)
1989-2000
(9)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Kraje Unii Europejskiej
(3)
Europa
(1)
Japonia
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(208)
Praca zbiorowa
(10)
Opracowanie
(1)
Wzory dokumentów
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(204)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(44)
Podróże i turystyka
(13)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(9)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(7)
Medycyna i zdrowie
(5)
Psychologia
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Nauka i badania
(2)
Ochrona środowiska
(2)
Rolnictwo i leśnictwo
(2)
Transport i logistyka
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
253 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Alexander Hiam. - Warszawa : RM, 1999. - XV, 315 s. : rys. ; 24 cm.
(Dla Opornych)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16097 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing / Jacek Musiałkiewicz. - Warszawa : Ekonomik, 2001. - 190 s. : rys. ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11761 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Podr. 33 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-17031 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika Marketing : koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-9404 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-10704 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11945 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing : zagadnienia podstawowe / Dariusz Sobotkiewicz, Paweł Waniowski. - Warszawa : Placet, 2006. - 221, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
(Marketing Nowego Wieku)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing bankowy / Małgorzata Kolasa. - Wydanie 1 (dodruk). - Warszawa : CeDeWu, 2009. - 155 strony ; 24 cm.
(Platinium / CeDeWu.PL)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing dla menedżerów / Tomasz Domański, Paweł Kowalski. - [Wyd. 2]. - Warszawa, Łódź : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 359, [3] s. : il. ; 21 cm.
(Przedsiębiorczość)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-16090 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing /PWN)
W dzisiejszych czasach, gdy konkurencja na rynku dóbr i usług jest ogromna, a bogacące się społeczeństwo jest bombardowane niezliczoną ilością ofert i promocji, pojawia się pytanie, jak wyróżnić produkt na tle konkurencji. Właściwej odpowiedzi może dostarczyć koncepcja marketingu doświadczeń. Współczesny konsument oczekuje nie tylko tego, że produkt będzie użyteczny i wysokiej jakości, lecz także że zapewni mu odpowiednie doznania. Mogą być one związane z wycieczką zagraniczną, koncertem ulubionego zespołu, kolacją w ekskluzywnej restauracji czy skokiem ze spadochronem, ale również z tak zwyczajnymi produktami jak trampki lub jogurt. Zadaniem marketingu doświadczeń jest wywołanie pozytywnych skojarzeń z marką wśród określonej grupy odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-7217 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-317 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Andrzej Limański, Ireneusz Drabik. - Warszawa : Difin, 2010. - 415 strony : ilustracje ; 24 cm.
W publikacji skoncentrowano się na trzech zasadniczych obszarach tematycznych : - internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa ; - marketing w operacjach na rynkach zagranicznych ; - strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych. Prezentowana pozycja powinna znaleźć licznych czytelników : studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, a szczególnie praktyków zajmujących się na co dzień zarządzaniem w firmach i instytucjach w zmieniającym się otoczeniu o coraz wyższym stopniu zinternacjonalizowania. Sukces, a co najmniej przetrwanie wśród międzynarodowych partnerów oraz konkurentów wymaga znajomości i umiejętnej adaptacji narzędzi oraz metod marketingu międzynarodowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-11248 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej