Nawotniak Justyna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia - do wypożyczania
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Nawotniak Justyna
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(314)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Popławska Anna
(307)
Ławnicki Lucjan
(272)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Zarawska Patrycja (1970- )
(257)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(256)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Roberts Nora (1950- )
(236)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(210)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(210)
Goliński Zbigniew
(201)
Steel Danielle (1947- )
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Zimnicka Iwona (1963- )
(197)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(187)
Rzehak Wojciech (1967- )
(186)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(183)
Włodarczyk Barbara
(183)
Shakespeare William (1564-1616)
(166)
Christie Agatha (1890-1976)
(164)
Fabianowska Małgorzata
(164)
Jachowicz Stanisław
(159)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(159)
King Stephen (1947- )
(155)
Sandemo Margit (1924-2018)
(151)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(146)
Prus Bolesław (1847-1912)
(145)
Siudak Jacek
(142)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(141)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(139)
Lech Justyna
(138)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(138)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(132)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(131)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(131)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Szulc Andrzej
(128)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(127)
Polańczyk Danuta
(126)
Mazan Maciejka
(124)
May Karl (1842-1912)
(120)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(119)
Czechowicz Józef
(119)
Mróz Remigiusz (1987- )
(116)
Gawryluk Barbara (1957- )
(113)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(112)
Lem Stanisław (1921-2006)
(107)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Dostojewski Fiodor (1821-1881)
(103)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(102)
Stanecka Zofia (1972- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(100)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(99)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(99)
Webb Holly
(98)
Głowińska Anita
(96)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(96)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tuwim Julian (1894-1953)
(96)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(95)
Marciniakówna Anna
(94)
Banach Wiesław (1953- )
(91)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Conrad Joseph (1857-1924)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Cussler Clive (1931-2020)
(89)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(89)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(88)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(87)
Asnyk Adam
(86)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(86)
Kraśko Jan (1954- )
(86)
Pankowski Marian (1919-2011)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(84)
Szuber Janusz (1947-2020)
(84)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(83)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Autoewaluacja
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Ewaluacja
(1)
Ewaluacja wewnętrzna
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Oświata
(1)
Szkolnictwo
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Prezentowana publikacja skupia się na zagadnieniu ewaluacji (w szczególności ewaluacji edukacyjnej), które na świecie systematycznie zyskuje na znaczeniu, zwiększając wpływ na działania podejmowane w polityce publicznej. Bezpośrednio wynika to ze wzrastającego nacisku na efektywność, trafność alokowania środków i odpowiedzialność działań instytucji publicznych, także w systemie oświaty. Rola ewaluacji łączy się z potrzebą budowania strategii rozwoju w różnych dziedzinach życia społecznego i zabezpieczaniem interesu publicznego. Przedmiotami badania są ewaluacja wewnętrzna (zbudowana na fundamencie teoretycznym autoewaluacji) i prowadzący ją w polskich szkołach nauczyciele, odgrywający rolę ewaluatorów. Głównymi celami uczyniono opis ich społecznych światów i próbę rekonstrukcji przebiegu procesu stawania się ewaluatorem. Książka ma strukturę typową dla pracy empirycznej. W pierwszej części podjęto próbę przebycia wraz z Czytelnikiem wyboistej drogi prowadzącej od próby uchwycenia istoty ewaluacji do momentu wprowadzenia ewaluacji wewnętrznej do polskich szkół i opisu zawiłości instytucjonalnej praktyki ewaluacyjnej w rodzimym systemie oświaty, z wyeksponowaniem roli ewaluatora. Część druga prezentuje zamysł badawczy w typowy sposób. Wieńczy ją wskazanie „rusztowania” kategorialnego dla całego zamysłu badawczego i jednocześnie dla rozkładu treści w części trzeciej, w której zamieszczono wyniki badań własnych. Zakończeniem jest próba opisu procesu stawania się ewaluatorem przez nauczyciela. Adresatami książki są wszyscy zainteresowani ewaluacją edukacyjną – zarówno ci, którzy oprócz ustaleń teoretycznych poszukują także kolejnych empirycznych odsłon tego zagadnienia, jak i ci, dla których jest to początek podróży do „stacji ewaluacja”. Inspirację odnajdą w niej również nauczyciele wszystkich etapów edukacyjnych, którzy podejmują działania analityczno-badawcze w ramach swojej praktyki zawodowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-6419 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej