Chojak Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Czytelnia - do wypożyczania
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Kotwica Wojciech
(783)
Kowalska Dorota
(664)
Kochanowski Jan
(469)
Chojak Małgorzata
(-)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(314)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
Popławska Anna
(307)
Ławnicki Lucjan
(272)
Trzeciak Weronika
(262)
Konopnicka Maria
(260)
Zarawska Patrycja (1970- )
(257)
Ludwikowska Jolanta (1962- )
(256)
Boy-Żeleński Tadeusz
(238)
Roberts Nora (1950- )
(236)
Leśmian Bolesław
(233)
Krasicki Ignacy
(229)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(210)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(210)
Goliński Zbigniew
(201)
Steel Danielle (1947- )
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Zimnicka Iwona (1963- )
(197)
Baczyński Krzysztof Kamil
(194)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(187)
Rzehak Wojciech (1967- )
(186)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(183)
Włodarczyk Barbara
(183)
Shakespeare William (1564-1616)
(166)
Christie Agatha (1890-1976)
(164)
Fabianowska Małgorzata
(164)
Jachowicz Stanisław
(159)
Krzyżanowski Julian (1892-1976)
(159)
King Stephen (1947- )
(155)
Sandemo Margit (1924-2018)
(151)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(146)
Prus Bolesław (1847-1912)
(145)
Siudak Jacek
(142)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(141)
Iwaszkiewicz Jarosław (1894-1980)
(139)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(139)
Lech Justyna
(138)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(132)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(131)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(131)
Rolando Bianka
(131)
Mickiewicz Adam
(129)
Szulc Andrzej
(128)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(127)
Polańczyk Danuta
(126)
Mazan Maciejka
(124)
May Karl (1842-1912)
(120)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(119)
Czechowicz Józef
(119)
Mróz Remigiusz (1987- )
(116)
Gawryluk Barbara (1957- )
(113)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(112)
Lem Stanisław (1921-2006)
(107)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(106)
Liebert Jerzy
(105)
Dostojewski Fiodor (1821-1881)
(103)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(102)
Stanecka Zofia (1972- )
(102)
Tkaczyszyn-Dycki Eugeniusz
(102)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(101)
Napierski Stefan
(101)
Słowacki Juliusz
(101)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(100)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(99)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(99)
Webb Holly
(98)
Głowińska Anita
(96)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(96)
Markiewicz Henryk (1922-2013)
(96)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(96)
Tuwim Julian (1894-1953)
(96)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(95)
Marciniakówna Anna
(94)
Banach Wiesław (1953- )
(91)
Kolberg Oskar (1814-1890)
(91)
Orzeszkowa Eliza
(91)
Conrad Joseph (1857-1924)
(90)
Wilczek Piotr
(90)
Cussler Clive (1931-2020)
(89)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(89)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(88)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(87)
Kraszewski Józef Ignacy
(87)
Miciński Tadeusz
(87)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(87)
Słomczyński Maciej (1920-1998)
(87)
Asnyk Adam
(86)
Kochanowski Jan (1530-1584)
(86)
Kraśko Jan (1954- )
(86)
Szuber Janusz (1947-2020)
(86)
Pankowski Marian (1919-2011)
(85)
Bogdziewicz Monika
(84)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(84)
Dumas Alexandre (1802-1870)
(83)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kinezjologia edukacyjna
(1)
Mózg
(1)
Neuroedukacja
(1)
Pedagogika
(1)
Uczenie się
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Engram)
Neuropedagogika, neuroedukacja i neurodydaktyka... to przede wszystkim książka napisana przez pedagoga dla pedagogów. Stanowi próbę usystematyzowania wiedzy, obejmującej implikacje wyników badań nad mózgiem w działalności nauczyciela. Każdy z rozdziałów zawiera zarówno praktyczne wskazówki, jak i ich teoretyczne uzasadnienia, oparte na wynikach najnowszych badań z zakresu neurobiologii. Autorka odnosi się do popularnych w przedszkolach czy szkołach teorii, wskazując czy należy je rozumieć jako neuromity czy neurofakty. Czytelnik ma okazję pogłębić wiedzę na temat Teorii Inteligencji Wielorakich, teorii stylów nauczania czy kinezjologii edukacyjnej, ale także w zakresie takich twierdzeń, jak: - mózg jest plastyczny przez całe życie i uczy się powoli (praca domowa ma sens, ale jedna godzina terapii w tygodniu – już nie), - płeć ma znaczenie, - neurony lustrzane, czyli jak pasja rodzi pasję, - mózg filtruje informacje (kluczem do sukcesu jest motywacja, a nie metody aktywizujące), - nauczanie bezstresowe może być groźne dla życia, - zgubna droga pełnej cyfryzacji edukacji, czyli jak nadmierny kontakt z mediami zmienia strukturę i funkcjonowanie mózgu. Podsumowanie książki stanowi raport z pilotażowych badań neuropedagogicznych. Jego wyniki mogą stanowić odpowiedź na pytania, które obecnie zadaje sobie wielu pedagogów: jak pracować z tzw. medialnymi dziećmi, czy wykorzystywać nowe media czy raczej wrócić do przysłowiowych „kamyczków i patyczków”? Autorka kieruje dla wszystkich osób, zainteresowanych działaniami edukacyjnymi, zaproszenie do tworzenia edukacji opartej na faktach (Evidence Based Education). Niniejsza publikacja stanowi próbę zainicjowania tego procesu, ponieważ jej celem jest zmobilizowanie czytelnika do dokonania oceny działań, podejmowanych w szkole, przedszkolu czy domu rodzinnym, w oparciu o założenia neurobiologii i pedagogiki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-18499 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej