Sortowanie
Źródło opisu
Katalog książek, czasopism i audiobooków
(24)
Forma i typ
Książki
(24)
Proza
(18)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(24)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dzieci
(17)
Wypożyczalnia Główna
(4)
Filia Posada
(2)
Filia Wójtostwo
(2)
Czytelnia - do wypożyczania
(3)
Autor
Gill Anton (1948- )
(8)
Bieliński Przemysław
(5)
Parvela Timo (1964- )
(4)
Pitkänen Pasi
(4)
Sortland Bjørn (1968- )
(4)
Dybula Marta
(2)
Kiuru Iwona
(2)
Baptiste Tracey
(1)
Bieliński Przemysław (1977- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). Colter Shaw
(1)
Faber Marta
(1)
Flamma Adam
(1)
Hofman Iwona
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jagneaux David
(1)
Janicka-Olejnik Ewa
(1)
Jankowski Andrzej
(1)
Jędrzejko Mariusz
(1)
Klimek Krzysztof
(1)
Konrad Robert
(1)
Kępa-Figura Danuta
(1)
Liu Cixin (1963- )
(1)
Majewska Małgorzata (pedagog)
(1)
Podmiotko Paweł
(1)
Praski Łukasz
(1)
Strąkow Michał
(1)
Szwedzik Adam
(1)
Warda Małgorzata (1978- )
(1)
Wasilkowska Katarzyna
(1)
Zevin Gabrielle (1977- )
(1)
Ziembińska Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(14)
Okres powstania dzieła
2001-
(24)
Kraj wydania
Polska
(24)
Język
polski
(24)
Odbiorca
Młodzież
(15)
14-17 lat
(11)
9-13 lat
(7)
Dzieci
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(8)
Literatura fińska
(4)
Literatura norweska
(4)
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(2)
Literatura chińska
(1)
Temat
Assassin's Creed (gra komputerowa)
(8)
Gry komputerowe
(8)
Rzeczywistość wirtualna
(6)
Nastolatki
(5)
Internet
(4)
Rodzeństwo
(4)
Templariusze
(4)
Bractwa religijne
(3)
Dzieci
(3)
Cyberprzemoc
(2)
Młodzież
(2)
Uzależnienie od gier komputerowych
(2)
Ambicja
(1)
Borgiowie (ród)
(1)
Colter Shaw (postać fikcyjna)
(1)
Dojrzałość emocjonalna
(1)
Filmy i seriale
(1)
Fonoholizm
(1)
Gatunki medialne
(1)
Godność ludzka
(1)
Gry online
(1)
Komputery
(1)
Kowalczyk, Justyna (1983- )
(1)
Leki bez recepty
(1)
Literatura polska
(1)
Marihuana
(1)
Media społecznościowe
(1)
Minecraft
(1)
Miłość
(1)
Młodzi dorośli
(1)
Naród
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Pedofilia
(1)
Policja
(1)
Pornografia
(1)
Poszukiwania zaginionych
(1)
Pracoholizm
(1)
Profilaktyka zdrowotna
(1)
Przyjaźń
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama społeczna
(1)
Roblox (gra komputerowa)
(1)
Rodzice
(1)
Rodzina
(1)
Rzeczywistość alternatywna
(1)
Samobójstwo
(1)
Sapkowski, Andrzej (1948- )
(1)
Seksualizacja
(1)
Sieroty
(1)
Smartfon
(1)
Spisek
(1)
Sukces
(1)
Szczygieł, Mariusz (1966- )
(1)
Szejnert, Małgorzata (1936- )
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Telewizyjne programy informacyjne
(1)
Uzależnienia medialne
(1)
Uzależnienie od Internetu
(1)
Uzależnienie od komputera
(1)
Wiedźmin (gra komputerowa)
(1)
Wiedźmin (postać fikcyjna)
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wypadki drogowe
(1)
Zabójcy
(1)
Zachowania ryzykowne
(1)
Zakochanie
(1)
Łowcy nagród
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: dzieło
Saga o wiedźminie
(1)
Wiedźmin (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1701-1800
(2)
1501-1600
(1)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Paryż (Francja)
(1)
Polska
(1)
Rzym (Włochy)
(1)
Włochy
(1)
Ziemia Święta
(1)
Gatunek
Powieść
(13)
Fantasy
(8)
Fantastyka
(6)
Gry komputerowe
(5)
Powieść przygodowa
(5)
Dystopia
(4)
Opracowanie
(3)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(1)
Thriller
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
24 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Wiedźmin : historia fenomenu / Adam Flamma. - Poznań : Wydawnictwo Dolnośląskie, 2020. - 503, [1] strona : ilustracje ; 23 cm.
Wiedźmin jest dla Polaków tym, czym Superman dla Amerykanów i Asteriks dla Francuzów: narodową marką o zasięgu globalnym. Nie stał się nią od razu; szlak ku wielkości był trudny i pełen niebezpieczeństw. Ostatecznie jednak Geralt z Rivii, łowca potworów, osiągnął coś, co udało się nielicznym. Stał się ikoną gatunku fantasy i najlepszym polskim towarem eksportowym. Adam Flamma opisuje genezę fenomenu Wiedźmina, odsłania kulisy powstawania opowiadań, powieści, komiksów, gier, filmu i seriali. Rozkłada popularność Białego Wilka na czynniki pierwsze i tłumaczy, dlaczego Andrzej Sapkowski, powołując go do życia, nie popełnił żadnego błędu. Bogato ilustrowana, pełna ciekawostek i nieznanych faktów książka zawiera również 17 wywiadów, m.in. z samym Andrzejem Sapkowskim, a także z Bogusławem Polchem, Markiem Brodzkim, Jackiem Rozenkiem, Tomaszem Bagińskim i muzykami Percival Schuttenbach. Dzięki tym ludziom o Geralcie z Rivii słyszeli wszyscy miłośnicy kultury popularnej pod każdą szerokością geograficzną. To pierwsza i jedyna biografia Wiedźmina. Biografia, na którą w pełni zasłużył. I na którą wszyscy czekali.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1(091) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja, którą przekładamy Czytelnikowi, zawiera próbę omówienia pojęcia medialnego obrazu świata, mechanizmów jego konstruowania, metod badania oraz prawnych ograniczeń kształtowania obrazu świata w mediach. Odnaleźć w niej można także refleksje dotyczące społecznych i kulturowych konsekwencji medialnego obrazu świata. Dopełnieniem rozważań teoretycznych są opracowania o charakterze analitycznym prezentujące studium przypadku (z uwzględnieniem rodzaju medium, zróżnicowania gatunkowego, uwarunkowań o charakterze poznawczym). [ze Wstępu].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia - do wypożyczania
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. A-12379/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft)
Druga po Minecraft. Wyspa oficjalna powieść Minecraft! Nastoletnia Bianca po ciężkim wypadku samochodowym, w którym uczestniczyła wraz ze swoim przyjacielem Lonniem, ucieka w świat wirtualnej rzeczywistości Minecrafta. Wkrótce jednak zdaje sobie sprawę, że grając na szpitalnym serwerze, znalazła się w grze, w której nie obowiązują zwykłe zasady, a postacie, które ją atakują, przypominają osoby z prawdziwego życia. Pojawia się tam także ktoś wyglądający jak Lonnie, jednak z awatarem chłopca nie ma kontaktu. Bianka musi rozwikłać tajemnice tego nowego świata: dlaczego się w nim znalazła? Kim są groźne postacie, które ją śledzą? Czy to, co się dzieje, dzieje się naprawdę? Jak dotrzeć do Lonniego i pomóc mu, by znowu stał się sobą?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. IV/F (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Kepler 62 / Timo Parvela, Bjørn Sortland ; cz. 1)
Ziemia ginie, ludziom grozi zagłada. Nastolatki na całym świecie grają w arcytrudną grę komputerową „Kepler62”, która skrywa tajemnicę i obietnicę. Nikt jeszcze nie dotarł ostatniego poziomu, ale wszyscy domyślają się, że na zwycięzców czeka coś wielkiego… Bohaterowie książki, trzynastoletni Ari i jego młodszy brat Joni, muszą radzić sobie sami, bo ich mama zniknęła w tajemniczych okolicznościach. Nie jest im lekko, ale cudem zdobywają TĘ grę. Okazuje się, że to coś więcej niż tylko gra, to zaproszenie, które – o ile je zaakceptują – odmieni ich życie i będzie początkiem wielkiej przygody. Czy uda im się przejść na najwyższy poziom? I czy nagroda okaże się warta wysiłku? Pierwsza z sześciu części wielokrotnie nagradzanej serii „Kepler62”. Krótkie teksty, przemyślane suspensy i świetne ilustracje sprawiają, że seria idealnie nadaje się dla początkujących lub opornych czytelników. [wydawnictwo-widnokrag.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III/F (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej