Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(14)
Forma i typ
Gry i zabawki
(13)
Książki
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(3)
nieokreślona
(3)
Placówka
Biblioteka Młodych
(13)
Wypożyczalnia Główna
(1)
Filia Wójtostwo
(1)
Filia Olchowce
(1)
Autor
Roubira Jean-Louis
(4)
Cardouat Marie (1981- )
(3)
Deval Julien
(2)
Korzeniewski Przemysław
(2)
Moon Alan R. (1951- )
(2)
Quilliams Chris
(2)
Żabicka Monika
(2)
Andreani Jean-Francois
(1)
André Marc (gry planszowe)
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Blanchot Denis
(1)
Bosley Andrew
(1)
Chvátil Vladimír (1971- )
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Gamrot Magdalena
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Gravel Sophie
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Kasiuk Anna
(1)
Kasiuk Anna. Łowiska
(1)
Kiesling Michael
(1)
Kučerovský Tomáš (1974- )
(1)
Leacock Matt (1971- )
(1)
Maciejewski Jakub (tłumacz)
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Matthäus Doris (1963- )
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Skowron Martyna
(1)
Skuba Alicja
(1)
Szweda Szymon
(1)
Wilson James A
(1)
Zoch Klaus (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(11)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Dzieci
(11)
9-13 lat
(9)
Młodzież
(9)
14-17 lat
(5)
6-8 lat
(5)
Dorośli
(3)
0-5 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Grywalizacja
(3)
Myślenie
(2)
Pociągi
(2)
Podróże
(2)
Trening koncentracji
(2)
Cywilizacja
(1)
Epidemie
(1)
Gildie
(1)
Kamienie szlachetne
(1)
Klątwa
(1)
Krainy i światy fikcyjne
(1)
Kupcy
(1)
Kury
(1)
Logika
(1)
Mieszkańcy wsi
(1)
Miłość
(1)
Mozaika
(1)
Renesans
(1)
Spostrzeganie
(1)
Spostrzeganie pozazmysłowe
(1)
Szpiedzy
(1)
Sztuka
(1)
Trening umysłu
(1)
Zawody sportowe
(1)
Zwierzęta leśne
(1)
Żałoba
(1)
Temat: czas
1501-1600
(1)
Temat: miejsce
Afryka
(1)
Europa
(1)
Mazury
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(8)
Gry edukacyjne
(4)
Gry w karty
(2)
Powieść obyczajowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(12)
14 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / autor: Marc André ; ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie: Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, © 2021. - 1 gra (40 znaczników, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów, instrukcja) : tektura, plastik, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja.
Splendor jest dynamiczną i niemal uzależniającą grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. [www.empik.com, 2021]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry-2 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dobble / opracowanie Denis Blanchot, Jacques Cottereau oraz Play Factory, w skład którego wchodzą Jean-François Andreani, Toussaint Benedetti, Guillaume Gille-Naves i Igor Polouchine. - Gdańsk : Rebel, 2016. - 1 gra (55 kart) : papier, kolor ; w okrągłym pudełku metal 10 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje; 9 cm).
Gra Dobble to szybka gra karciana, w której gracze muszą odnaleźć i uderzyć w symbol wspólny dla dwóch kart przed innymi graczami. Gra składa się z talii kart, z których każda zawiera osiem różnych symboli. Każde dwie karty w talii mają dokładnie jeden symbol wspólny. Celem gry jest szybkie rozpoznawanie tego symbolu i odkładanie kart, aby zdobyć jak najwięcej punktów. W grze Dobble może grać od 2 do 8 osób, a zasady są proste i łatwe do nauczenia się, dzięki czemu jest to gra idealna dla całej rodziny lub dla grupy przyjaciół. Gra jest wciągająca i wymaga szybkiego myślenia oraz refleksu. Można grać w różne warianty gry, a każda rozgrywka jest krótka i trwa tylko kilka minut. Gra Dobble jest popularna na całym świecie i zdobyła wiele nagród i wyróżnień za swoją prostotę i zabawę, jaką dostarcza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry-26 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajniacy / Vlaada Chvátil ; ilustracje Tomáš Kučerovský ; tłumaczenie Martyna Skowron. - Gdańsk : Rebel, [2021]. - 1 gra (16 kafelków agentów, 1 kafelek podwónego agenta, 7 kafelków niewinnych obsrwatorów, 1 kafelek zabójcy, 40 kart kluczy, 200 kart z kryptonimami, podstawka, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 6x23x17 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
GRA PLANSZOWA. Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga - jeden z kryptonimów należy do zabójcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry-11 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Azul : wersja polska / projekt gry Michael Kiesling ; produkcja Sophie Gravel ; ilustracje Chris Quilliams ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (4 plansze graczy, 1 lniany woreczek, 100 żywicznych płytek, 9 żetonów warsztatów, 4 znaczniki punktacji, 1 płytka gracza rozpoczynającego) : karton, plastik, kolor ; w pudełku: 7x26x26 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 15 cm).
W grze Azul wcielisz się w artystę układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Evorze. Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry-37 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pandemic / Matt Leacock ; [grafika: Chris Quilliams ; tłumaczenie: Przemysław Korzeniewski]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2013. - 1 gra (plansza, 7 kart postaci, 7 pionków graczy, 59 kart gry, 4 karty pomocnicze, 48 kart infekcji, 96 znaczników chorób, 4 znaczniki lekarstw, 1 znacznik poziomu zachorowań, 1 znacznik rozprzestrzeniania się chorób, 6 stacji badawczych) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 5x22x31 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 30 cm).
Pandemia to wciągająca gra kooperacyjna o nieuchronnej zagładzie ludzkości. Cztery choroby wydostały się na świat i przed drużyną specjalistów z różnych dziedzin stanęło zadanie odnalezienia szczepionek na te epidemie, zanim ludzkość zostanie unicestwiona. Gracze muszą współpracować ze sobą, wykorzystując silne strony swych postaci i dobrze planując strategię, jaką wykorzystają, by pozbyć się chorób, zanim, w serii coraz gwałtowniejszych epidemii, opanują one cały świat. Jakie zdolności posiadają postacie? Kierownik budowy potrafi budować laboratoria badawcze, potrzebne do tego, by wynajdywać szczepionki na choroby. Naukowiec potrzebuje tylko 4 kart konkretnej choroby, by ją wyleczyć, zamiast zwyczajowych 5. Choroby rozprzestrzeniają się jednak przerażająco szybko, a czas ucieka. Drużyna musi starać się powstrzymywać napór epidemii, na dotkniętych nimi obszarach oraz wynajdywać szczepionki [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry-5 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Afryka / [autor gry:] Alan R. Moon ; [ilustracje Julien Deval ; opracowanie graficzne Cyrille Daujean. - Gdańsk : Rebel, copyright 2017. - 1 gra (1 plansza z mapą Afryki, 48 kart biletów, 45 kart terenów) : tektura, kolor ; w pudełku 4x30x30 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Dzięki mapie z dodatku Wsiąść do Pociągu: Afryka przenosimy się do serca Czarnego Lądu w czasach, gdy przemierzali ją odkrywcy, misjonarze i poszukiwacze przygód. W tym dodatku znajdziecie 45 nowych kart terenów, podzielonych na trzy kategorie. Każda kategoria jest powiązana z innymi kolorami tras: pustynia/sawanna dla tras żółtych, pomarańczowych i czerwonych; dżungla/las dla tras zielonych, niebieskich i fioletowych oraz góry/klify dla tras czarnych, białych i szarych. Gracze mogą dobierać karty terenów tak jak karty wagonów i używać ich, aby pod pewnymi warunkami, podwoić wartość tras, które zajmują. Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Wsiąść do Pociągu: Europa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry-7 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu : Europa / [autor gry:] Alan R. Moon ; [ilustracje Julien Deval ; tłumaczenie Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (plansza przedstawiająca mapę Europy, 240 kolorowych wagoników, 15 kolorowych dworców, 110 kart wagonów, 46 kart biletów (40 biletów na Typowe Trasy, 6 biletów na Długie Trasy z niebieskim tłem), 1 karta podsumowania, 1 Europejski Ekspres - premia za najdłuższą trasę, 5 drewnianych znaczników punktacji, numer dostepu Days of Wonder (na ostatniej stronie instrukcji)) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x30x30 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - "Wsiąść do pociągu : Europa" zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! "Wsiąść do pociągu : Europa" to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry-6 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! / [autor] Jean-Louis Roubira ; [ilustratorka] Marie Cardouat. - Gdańsk : Rebel, [2024]. - 1 gra (1 plansza z torem punktacji, 84 karty, 36 żetonów do głosowania, 6 drewnianych króliczków) : drewno, karton, plastik, kolor ; w pudełku 7x28x28 cm + instrukcja ([2] strony : ilustracje ; 26 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy. Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza – to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto więc sprytnie zagrywać karty, próbując zmylić innych graczy, jednocześnie zachowując te, do których mamy ciekawe skojarzenie i czekając z ich zagraniem do momentu, aż przyjdzie Twoja kolej. Pamiętaj, że jeden obraz jest wart więcej niż tysiąc słów! [www.azymut.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. Gry-4 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Everdell / James A. Wilson ; ilustracje Andrew Bosley ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, [2023]. - 1 gra (128 kart, plansza, 30 jagód, 30 gałązek, 25 bryłek żywicy, 20 kamyków, 24 robotników, wieczne drzewo, 4 żetony wydarzeń podstawowych, 11 kart lasu, 16 kart wydarzeń specjalnych, 30 żetonów punktów, 20 żetonów użycia, 8-ścienna kość) : karton, plastik, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (23 strony, ilustracje kolorowe, 24 cm).
Everdell to dynamiczna gra oparta o mechanikę przydzielania pracowników. Uwodzi przepięknym wykonaniem i oferuje wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu jej odkrywanie jest prawdziwą przyjemnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry-46 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Skubane kurczaki / [autor:] Klaus Zoch ; [ilustracje: Doris Matthäus ; tłumaczenie: Alicja Skuba, Jakub Maciejewski, Magda Gamrot]. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (24 kafelki jajek, 12 ośmiokątnych kafelków wybiegu dla kur, 4 figurki kur (2 kwoki i 2 koguty), 4 pióra z ogonów) : tektura, drewno, kolorowa ; w pudełku 8x30x30 cm + instrukcja (3, [1] strona : ilustracje ; 27 cm).
Dzisiaj w kurniku panuje niezły chaos! W ramach przygotowań do olimpiady kury biegają po wybiegu i kradną sobie nawzajem pióra. Muszą złapać wszystkie rywalki za ogon, jednocześnie pilnując swojego kuperka. Podczas gry w Skubane kurczaki staramy się zapamiętać położenie obrazków na kafelkach wybiegu, co umożliwia nam ruch, a ten z kolei przybliża nas do oskubania przeciwników! Kura, która jako pierwsza oskubie pozostałe, wygrywa, a ten, kto ma dziurawą pamięć… skończy z łysym kuperkiem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry-8 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : obraz jest wart tysiąca słów! / Jean-Louis Roubira ; ilustracje Marie Cardouat. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2025. - 1 gra (84 karty, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków, plansza, na którą składają się: tor punktacji, 8 miejsc na karty, zasady punktowania) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku: 28x28x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 26 cm).
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczy Dixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny. Na czym to polega? Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym. Zawartość pudełka: plansza 84 karty 8 żetonów do głosowania 8 drewnianych króliczków instrukcja
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. Gry-34 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : przygody : dodatek / Jean-Louis Roubira, Marie Cardouat. - Poitiers : Libellud ; Gdańsk : Rebel, 2022. - 1gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku: 28x12x5 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 13 cm).
Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry-35 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potępieni / Anna Kasiuk. - Wydanie I. - Warszawa ; Góra : Wydawnictwo Rebel Rose, 2025. - 254, [2] strony ; 21 cm.
(Łowiska / Anna Kasiuk ; t. 4)
Mijają lata, a Maja wciąż tęskni za ukochanym. Nie potrafi pogodzić się z niełaskawością losu i konsekwencjami klątwy rzuconej przez zrozpaczonego przodka. Bo czymże jest żałoba? To miłość, którą nosisz w sobie, a której nie masz już komu dać. Po burzy zawsze przychodzi spokój. Wszystkie drogi prowadzą do domu. Prawdziwa miłość nie zna granic. Brzmi jak banał? Jagoda predyspozycje do nadodczuwania odziedziczyła po rodzicach. To córka potępieńca. Ojciec pochodził z rodziny naznaczonej klątwą. Matka zakochała się w nim bez pamięci, a po jego śmierci w dalszym ciągu doświadczała spotkań z gośćmi z tamtego świata. Dla mieszkańców Łowisk bliskość ze zmarłymi jest czymś naturalnym: łagodzi lęk przed nieuniknionym, powoduje, że czują się wyjątkowi, namaszczeni trudną do udźwignięcia schedą. Mazurskie Łowiska ożywają morderczym głodem i z pomocą niezdefiniowanej siły przyciągają nieświadome swego losu ofiary. Maja kocha to miejsce. Kojarzy je z najpiękniejszymi wspomnieniami. Jednak to miłość toksyczna. A opętany mocą klątwy duch ukochanego szepcze: Kocham cię tak bardzo, że muszę cię. Oto ona: czwarta, ostatnia część sagi Łowiska, tetralogii o ludziach, którzy kochali za bardzo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Główna
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia Wójtostwo
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Filia Olchowce
Brak informacji o dostępności: sygn. 821.162.1-3 (1 egz.)
Urlop pracownika
Gra planszowa
W koszyku
Dixit : MNK : dodatek / Jean-Louis Roubira. - Gdańsk : Rebel ; Kraków : Muzeum Narodowe w Krakowie ; Poitiers : Libellud, [2024]. - 1 gra (84 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 4x12x28 cm + instrukcja (14 stron : ilustracje ; 26 cm).
Poznaj nowy wymiar Dixit, wzbogacając grę o wyjątkowe dodatki! Dixit: MNK to zestaw 84 unikatowych kart, które stanowią nie tylko szalenie atrakcyjną pod względem wizualnym talię, ale także pozwalają na dowolne jej łączenie z innymi taliami Dixit. Na kartach znajdziesz fragmenty arcydzieł ze zbiorów Muzeum Narodowego w Krakowie, takich jak "Dama z Gronostajem" Leonarda da Vinci, "Dziewczynka z Chryzantemami" Olgi Boznańskiej, "Młoda Polska" Jacka Malczewskiego czy "Wernyhora" Jana Matejki. Ten wyjątkowo oryginalny dodatek Dixit nie tylko otwiera drzwi do niebanalnych skojarzeń, ale także pozwala na zachwycenie się sztuką różnych epok, przemierzając w wyobraźni korytarze Muzeum Narodowego w Krakowie. Uwaga! To nie jest samodzielna gra Dixit! Oferujemy dodatek do gry, do którego potrzebna jest jej podstawowa wersja. [Źródło: eksiegarnia.mnk.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Młodych
Brak informacji o dostępności: sygn. Gry-36 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej